Die je het beter dan ik, met Hamilton/Grosjean/Lotus/FIquote:Op zondag 6 september 2015 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Het zou me eens meezitten, opnieuw geen compleet team over de finish. Hamilton/FI/FI moet het voor mij doen.
Moeten we alvast een touw voor je gaan zoeken?quote:Op zondag 6 september 2015 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Als Hamilton gediskwalificeerd wordt, hang ik mezelf op.
Heb al.quote:Op zondag 6 september 2015 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moeten we alvast een touw voor je gaan zoeken?
Dat is dan wel weer respect-waardigquote:Op zondag 6 september 2015 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb al.
Mijn laatste taak zou zijn om het artikel op FOK!sport te zetten.
520 punten, is alweer een tijdje geleden dat ik in de 500 zatquote:Op zondag 6 september 2015 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer respect-waardig
Gelukkig was het echter niet nodig!
Verpest het maar weer voor mequote:Op zondag 6 september 2015 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
609. Best aardig weer eens een keer.
Zeker.quote:Op zondag 6 september 2015 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verpest het maar weer voor me
3xFI zeker?
Ach, jij gaat nu vast een stuk beter dan ikquote:Op zondag 6 september 2015 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik sta er nog een stuk slechter voor dan jij
niet echtquote:Op zondag 6 september 2015 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, jij gaat nu vast een stuk beter dan ik
Dat dus, Lotus / Malle Nado en Grosjean zijn alle 3 afzonderlijk van elkaar niet te vertrouwen, Grosjean nog de minst onzekere factor. Alles bij elkaar is het een team wat ik maar zeer zelden overweeg in mijn manager.quote:Op zondag 6 september 2015 16:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, hallo. Wie koopt er dan ook Lotus-onderdelen?
Ik kan nu zelfs upgraden naar McLaren onderdelen. Beat that...quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:32 schreef Beach het volgende:
Leuk ik kan nu 'upgraden' van Perez naar een Lotus coureur en m'n FI spul voor Lotus
Ik weet hetquote:Op zondag 20 september 2015 16:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Je zou maar Hamilton, Grosjean en FI-onderdelen hebben.
gok is goed uitgepaktquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:56 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben voor een totaal ander team gegaan !
Was :
Nico Rosberg
Nico Hulkenberg
ForceI chassis
ForceI motor
Nu:
Daniil Kvyat
Max Verstappen
RBR chassis
STR motor.
Heb je nu mazzelquote:Op zondag 27 september 2015 10:44 schreef k_man het volgende:
Vergeten te wisselen, dus ik baalde flink. Ik had Hulkenberg willen inruilen voor Massa...
Ja hier dus ook..quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:23 schreef k_man het volgende:
Rare race. De helft van mijn onderdelen is uitgevallen (één rijder, één motor, één chassis), de andere helft heeft het juist heel goed gedaan.
Fijn hequote:Op zondag 11 oktober 2015 18:56 schreef Max23 het volgende:
Al ingevoerd zie ik![]()
556, mijn hoogste score tot nu toe
Ah je hebt 6 puntjes meer dan mijquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja hier dus ook..
Rosberg, Merhi, AMG en Force India. Verkeerde AMG coureur uitgevallen + nog eens Hulkie kwijt. Dank aan Hamilton en Perez voor 2 podium plekken. Riskant, maar denkdat ik dit laat staan tot na volgende GP.
Deze race precies hetzelfde verhaal. De ene helft valt uit, de andere helft eindigt op plaats 1, plaats 3 en plaats 5.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:23 schreef k_man het volgende:
Rare race. De helft van mijn onderdelen is uitgevallen (één rijder, één motor, één chassis), de andere helft heeft het juist heel goed gedaan (plaats 1, plaats 3 en plaats 4).
De ene helft valt uit, de andere helft eindigt 1 en 5quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Deze race precies hetzelfde verhaal. De ene helft valt uit, de andere helft eindigt op plaats 1, plaats 3 en plaats 5.
Het zijn 6 onderdelen. Twee rijders, twee motoren, twee chassis.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ene helft valt uit, de andere helft eindigt 1 en 5
Hoe kan je met 4 onderdelen de helft verliezen en alsnog 3 plaatsen hebben
Chassis en motor zijn halve onderdelen, dus je bent maar 1/4 kwijt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zijn 6 onderdelen. Twee rijders, twee motoren, twee chassis.![]()
Ik heb dus één rijder, één motor en één chassis aan de finish.
Ik heb Ham, Per, Ferrari Chassis en FI Motor...quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Max
Vettel
Ferrari meh
Force India meh
Paar puntjes meer door sterke optreden van Perez
559 zie ik idd.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:23 schreef Meike26 het volgende:
Puntjes zijn al verdeeld hoor, ik heb er 523 gescoord, had slechter verwacht
Williams kiezen bij een regenrace is meestal geen goed idee. Ik had expres mijn Williams-motor ingeruild op een Ferrari-motor. Niet dat dat nou zo'n succes was, maar goed...quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:43 schreef Rossdale het volgende:
3 x Williams![]()
Gokken is niet mijn sterkste punt
nu welquote:Op zondag 15 november 2015 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Diskwalificatie van Massa ook meegenomen?
zo snel gaat het niet. Je moet over iets meer dan een half uur nog eens kijkenquote:Op zondag 15 november 2015 22:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Tof, dank je wel Massa...![]()
Ik ben nu 110e geworden ipv 112
Ik ben de laatste 3 races helemaal onderuit gekegeld door al het falen van Ferrari en Williamsquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:03 schreef Nattekat het volgende:
Volgend jaar meer geluk
Op het hoogtepunt 45e, daarna drie slechte races op rij en eigenlijk kansloos om nog hoog te eindigen. Ben nu zelfs uit de top 200 gekegeld, maar dat omdat ik niks meer deed.
Ik had Sainz + TR 3 races op rij, precies de 3 dat hij uitvielquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben de laatste 3 races helemaal onderuit gekegeld door al het falen van Ferrari en Williams
Zou mooi zijn als dat anders kan ja. Maar de vraag is hoe.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:16 schreef Zorro het volgende:
Na de 473e plek na de eerste race toch nog kunnen opklimmen naar 36 met een PR van 707 in de laatste race
Volgend jaar maar een beetje beter beginnen, want met de regels van dit spel loop je anders financieel direct overal achter de feiten aan.
Dat is de grote vraag. Ik weet dat ik zo niet echt rechtvaardig vind, want degenen die het in het begin goed doen hebben meteen een grote voorsprong, maar ik heb ook geen idee hoe het anders zou moeten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat anders kan ja. Maar de vraag is hoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |