Die je het beter dan ik, met Hamilton/Grosjean/Lotus/FIquote:Op zondag 6 september 2015 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Het zou me eens meezitten, opnieuw geen compleet team over de finish. Hamilton/FI/FI moet het voor mij doen.
Moeten we alvast een touw voor je gaan zoeken?quote:Op zondag 6 september 2015 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Als Hamilton gediskwalificeerd wordt, hang ik mezelf op.
Heb al.quote:Op zondag 6 september 2015 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moeten we alvast een touw voor je gaan zoeken?
Dat is dan wel weer respect-waardigquote:Op zondag 6 september 2015 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb al.
Mijn laatste taak zou zijn om het artikel op FOK!sport te zetten.
520 punten, is alweer een tijdje geleden dat ik in de 500 zatquote:Op zondag 6 september 2015 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer respect-waardig
Gelukkig was het echter niet nodig!
Verpest het maar weer voor mequote:Op zondag 6 september 2015 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
609. Best aardig weer eens een keer.
Zeker.quote:Op zondag 6 september 2015 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verpest het maar weer voor me
3xFI zeker?
Ach, jij gaat nu vast een stuk beter dan ikquote:Op zondag 6 september 2015 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik sta er nog een stuk slechter voor dan jij
niet echtquote:Op zondag 6 september 2015 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, jij gaat nu vast een stuk beter dan ik
Dat dus, Lotus / Malle Nado en Grosjean zijn alle 3 afzonderlijk van elkaar niet te vertrouwen, Grosjean nog de minst onzekere factor. Alles bij elkaar is het een team wat ik maar zeer zelden overweeg in mijn manager.quote:Op zondag 6 september 2015 16:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, hallo. Wie koopt er dan ook Lotus-onderdelen?
Ik kan nu zelfs upgraden naar McLaren onderdelen. Beat that...quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:32 schreef Beach het volgende:
Leuk ik kan nu 'upgraden' van Perez naar een Lotus coureur en m'n FI spul voor Lotus
Ik weet hetquote:Op zondag 20 september 2015 16:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Je zou maar Hamilton, Grosjean en FI-onderdelen hebben.
gok is goed uitgepaktquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:56 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben voor een totaal ander team gegaan !
Was :
Nico Rosberg
Nico Hulkenberg
ForceI chassis
ForceI motor
Nu:
Daniil Kvyat
Max Verstappen
RBR chassis
STR motor.
Heb je nu mazzelquote:Op zondag 27 september 2015 10:44 schreef k_man het volgende:
Vergeten te wisselen, dus ik baalde flink. Ik had Hulkenberg willen inruilen voor Massa...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |