Aanvullingen altijd welkomquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:39 schreef heywoodu het volgende:
Roche en Thomas mogen na gisteren ook minstens een aantekening denk ik? Waren best opvallend in beeld en aan het knallen voor Froome. Bak ook meerdere malen genoemd toen hij in beeld moest lossen met Stannard.
Thomas kan er wel uit wmb. In volle finale op kop van het peloton vlammen, diverse keren genoemd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:43 schreef heywoodu het volgende:
Lijst in de OP gezet minus Schillinger, Haller en Ten Dam en + aantekeningen voor Roche, Thomas, Preidler en Bak.
Edet ook, ook meer dan 1 minuut voorsprongquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Perichon mag ook afgevinkt worden.
Ontsnapping van meer dan 1min
Dit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom waarom?
We kunnen ook niet alles zien he jongens
Gewoon roepen; deze persoon is daar opgevallen omdat dit dat
[ afbeelding ]
Waarom zo geļrriteerd?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom waarom?
We kunnen ook niet alles zien he jongens
Gewoon roepen; deze persoon is daar opgevallen omdat dit dat
[ afbeelding ]
Ik vind het ook wel leuk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh nee, is gewoon leuk gifje. Moest er aan denken
Dingen die Sporza zegt over Belgen en de NOS over Nederlanders mag je wel iets minder zwaar aan tillen wmb.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:19 schreef Wombcat het volgende:
Devolder werd maandag in beeld gebracht toen hij loste, dat is ook een aantekening waard, lijkt me. Op Sporza meldden ze er nog bij "Devolder lost".
Niettemin werd hij wel opvallend in beeld gebracht, vandaar aantekening.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dingen die Sporza zegt over Belgen en de NOS over Nederlanders mag je wel iets minder zwaar aan tillen wmb.
quote:
is Vermote er nog niet uit dan? In etappe 1 al uren op kop vh pelotonquote:
setje rugnummers voor motars, jurywagen, doktor enz makenquote:
Is dat genoeg zonder naam erbij?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:09 schreef heywoodu het volgende:
Tosatto, Pozzato, Kruijswijk, Tuft, R JvR val in beeld
Niet zozeer iedereen die ligt denk ik, maar iemand als Tosatto was wel echt vol in beeld, werd genoemd, lag er ff slecht bij etc. Toch minstens een aantekening..quote:
Nu ook weer op kop aan het rijden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:11 schreef komrad het volgende:
[..]
is Vermote er nog niet uit dan? In etappe 1 al uren op kop vh peloton
Of een van de BretagneGodenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het kan bijna niet anders dan dat een Lampre of Bora renner deze prijs wint
Er blijft er vast wel eentje over die het niet heeft geprobeerd aan het eind.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee, die sturen elke dag iemand mee in een kansloze ontsnapping
quote:Organisatie zet Weening op min vijf in puntenklassement
Het puntenklassement in de Tour de France 2015 kent voorlopig een opvallende hekkensluiter. Pieter Weening van Orica-GreenEdge heeft van de organisatie vijf strafpunten gekregen en staat zodoende laatste, met min vijf achter zijn naam.
Weening heeft de puntenstraf aan zijn broek gekregen omdat hij in de etappe naar Cambrai aan de ploegleiderswagen zou hebben gehangen. Naast de vijf minpunten in de strijd om de groene trui kreeg de Fries eveneens een boete van vijftig Zwitserse francs en een tijdstraf van tien seconden.
In De Telegraaf ziet Weening de humor van zijn 'negatieve' score in het puntenklassement wel in. "Misschien heb ik achteruit gesprint. Al kan ik me dat niet herinneren", aldus de 34-jarige Harekiet.
http://www.wielerupdate.n(...)in-puntenklassement/
Exit, want hij haalde er de samenvatting mee.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:01 schreef Chiappucci het volgende:
Damiano Caruso rijdt even tegen een strobaal aan. Minimaal aantekening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:56 schreef kibo het volgende:
De Neus komt vaak in beeld -expres van opzij genomen- vanwege het formaat van die zinksnijder.
Heeft verder niets met zn wielerexposure te maken, dus enige clementie is opzn plaats denk ik..
Ik wil Ladagnous hier nog aan toevoegen, heeft Pinot al meerdere keren terug naar peloton moeten rijden.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:13 schreef wimderon het volgende:
Van de mensen die er nog inzitten, wellicht genoeg voor een aantekening:
Scarponi was de Astana die viel in de kasseienrit, waardoor Dan Martin ook viel. Valgren heeft al een aantal keren in een Tinkoff-treintje op kop van het peloton gereden, hetzelfde geldt voor Quinziato/BMC. Farrar is al in beeld geweest bij minimaal één valpartij.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Update na etappe 5 en 6.
Paolini eruit gehaald, na die lekke band ook weer flink zien werken in volle finale vandaag. Gesink ook verwijderd omdat hij samen met Sagan genoemd werd als enige die nog elke etappe in de top 30 zat. Devolder, Vermote, De Kort eruit wegens meerdere aantekeningen. Weening eruit wegens strafpunten.
Verder de vallers van gisteren + Caruso eruit gegooid, die waren ook wel erg opvallend imo.- Taaramae heb ik (gisteren?) op kop zien rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Senechal heeft een boete gekregen wegens pissen voor het publiek: http://www.wielerupdate.n(...)rmaet-wildplasboete/
- Sinkeldam is regelmatig in beeld geweest, zowel na z'n val als bij het voorbereiden van de sprint
En kwam expliciet voorbij met een km-teller. Minimaal een aantekening iddquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:15 schreef wimderon het volgende:
Danilo Wyss is weer erg veel in beeld aan het rijden en valt dan nog extra op met z'n trui.
Had ie alquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:49 schreef Blik het volgende:
[..]
En kwam expliciet voorbij met een km-teller. Minimaal een aantekening idd
dr zijn er altijd wel een paar die echt niks doen hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen maar beter dit topic omdopen tot het 'minst opvallende' wielrenner.
Hollenstein werd toch ook niet geschrapt toen hij viel voor de tijdrit in Utrecht.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martens was gevallen in de neutralisatie. Wat doen we daarmee? Niet in beeld, maar wel expliciet genoemd. Aantekeningetje?
Dus een aantekening? Hollenstein heeft ook een aantekening.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Hollenstein werd toch ook niet geschrapt toen hij viel voor de tijdrit in Utrecht.
Helemaal niet in beeld nu zelfs nog, daar gaat het voornamelijk toch om..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Renners met een sterretje staan nog ter discussie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Parijs is nog verquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dr zijn er altijd wel een paar die echt niks doen hoor.
Bono, Fedrigo, Voss, Pantano, echt nog helemaal niet gezien
ohja, Samsan mag wel weg van mij, die ging er ook een keertje bij liggen.
dan ook voor langeveld, navaradauskas en Van Baarle..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:25 schreef Momo... het volgende:
Hesjedaal een aantekening voor op kop rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is wat mij betreft prima, aangezien dat 2 jaar geleden als reden werd aangevoerd dat Lancaster niet mee mocht doen voor deze titel (naar mijn mening zonder die regel ten onrechte, dus ik ben voor)quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:14 schreef Cootz het volgende:
Hoe werkt regel 4 morgen? Het hele team van de winnaar wordt van de lijst gestreept?
Kon toch ooit aardig sprinten, maar die tijd ligt al even achter ons.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Sebastien Chavanel gaat winnen, rijdt z'n hele carriere al onopvallend.
Die rijdt nu in dienst, maar gaat zich in de bergen heus nog wel laten zien.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:00 schreef bechirti het volgende:
Samuel Sįnchez is ook zoo niet aanwezig deze tour tov andere jaren.
Eigenlijk is het sinds zijn val in de Tour van 2012 niet veel meer.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:00 schreef bechirti het volgende:
Samuel Sįnchez is ook zoo niet aanwezig deze tour tov andere jaren.
nee dat is Luis Leonquote:Op maandag 13 juli 2015 17:13 schreef bamibij het volgende:
Is dat de Sįnchez die voor Rabo heeft gereden?
In de TDF niet maar in de Vuelta in de twee jaar daarna nog een vaste waarde. TDF heeft hij in die jaren ook stelselmatig vermeden, misschien ook wel beter omdat hij toch niet meer kom meedoen voor de top 5,quote:Op zondag 12 juli 2015 23:02 schreef flyguy het volgende:
[..]
Eigenlijk is het sinds zijn val in de Tour van 2012 niet veel meer.
Alleen horen vallenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:13 schreef Abrikozentaart het volgende:
Heeft iemand paul martens al iets zien doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Preidler en Sinkeldam verwijderd wegens meerdere aantekeningen. Verder verwijderd wat men al zei.
Verder werd Scarponi vandaag een paar keer genoemd dus die heb ik een aantekening gegeven, evenals König, Kennaugh en Frank. Bleven er (behalve Kennaugh) ook allemaal redelijk lang aanhangen.
Meintjes zat vandaag ook weer aardig voorin en had al een aantekening, verwijderen of niet, wat vinden jullie?Preidler is echt nog 0x genoemd op de Belg volgens mij. Denk dat hij voor Mevrouw van Zetten nog niks opvallends heeft gedaan. Maar goed, heeft natuurlijk wel een aantal keren wat dingen gedaan in beeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valgren heeft in de eerste week meermaals op kop gereden om Contador in de finale vooraan te houden.
Albert Timmer lijkt me trouwens een uitgesproken kandidaat om dit te winnen dit jaar.
Ik vind dat we na deze Tour Zubeldia wel een oeuvreprijs mogen geven.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
De Trek ploeg rijdt ook opvallend onopvallend. Op Mollema en Cancellara(in de eerste 3 etappes) na heeft er volgens mij niemand in beeld gereden.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Preidler en Sinkeldam verwijderd wegens meerdere aantekeningen. Verder verwijderd wat men al zei.
Verder werd Scarponi vandaag een paar keer genoemd dus die heb ik een aantekening gegeven, evenals König, Kennaugh en Frank. Bleven er (behalve Kennaugh) ook allemaal redelijk lang aanhangen.
Meintjes zat vandaag ook weer aardig voorin en had al een aantekening, verwijderen of niet, wat vinden jullie?Scarponi werd ook redelijk uitgebreid in beeld genomen toen hij loste, die kan er wel uit wmb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johannes slaapt een beetjequote:
Meest recente lijst staat gewoon op deze pagina.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Johannes slaapt een beetje
Kunnen al vele renners weer uit.
Na vandaag o.a. Voeckler en Julien Simon.
Aantekening voor Ladagnous nog graag, veel opknapwerk voor Pinot moeten verrichten in de 1e week als ie weer eens in de mongolenwaaier zat. Is ook meerder keren benoemd.quote:
Danilo Wyss van BMC is al weg. Marcel Wyss heb ik nog weinig van gezien.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:38 schreef Blik het volgende:
Heeft Wyss nog geen aantekening, toch regelmatig op kop gezien in de 1ste week
Ow, persoonsverwisselingquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:10 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Danilo Wyss van BMC is al weg. Marcel Wyss heb ik nog weinig van gezien.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:17 schreef mattie010 het volgende:
Persoonlijk vind ik dat van reinsburg van MTN er ook wel uit mag, vandaag vrij opvallend weggereden en echt duizenden keren genoemd
Nee, ik kan gewoon niet normaal eens naam overnemenquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:04 schreef silverhill het volgende:
En volgens mij geldt, net als met de Janse van Rensburgen, dat de Wyssen geen familie zijn.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:28 schreef mattie010 het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik kan gewoon niet normaal eens naam overnemen
Bedoelde idd van rensburgen, die van MTN iig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets
Zubeldia begint kans te maken
Vaugrenard met een mechanisch probleem, naam in beeld, alles. Kan ook weg?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
twee zijn er zo onopvallend dat ze jou niet opvallen?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch mooi dat er nog 2 Nederlanders meedoen.
Voss en Hesjedal hebben de tv-uitzending niet gehaaldquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:42 schreef lytsewiete het volgende:
Zitten weer enkele lieden in de kopgroep.
Pantano, Voss, Hesjedal, en Plaza,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |