Danilo Wyss van BMC is al weg. Marcel Wyss heb ik nog weinig van gezien.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:38 schreef Blik het volgende:
Heeft Wyss nog geen aantekening, toch regelmatig op kop gezien in de 1ste week
Ow, persoonsverwisselingquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:10 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Danilo Wyss van BMC is al weg. Marcel Wyss heb ik nog weinig van gezien.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:17 schreef mattie010 het volgende:
Persoonlijk vind ik dat van reinsburg van MTN er ook wel uit mag, vandaag vrij opvallend weggereden en echt duizenden keren genoemd
Nee, ik kan gewoon niet normaal eens naam overnemenquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:04 schreef silverhill het volgende:
En volgens mij geldt, net als met de Janse van Rensburgen, dat de Wyssen geen familie zijn.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:28 schreef mattie010 het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik kan gewoon niet normaal eens naam overnemen
Bedoelde idd van rensburgen, die van MTN iig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets
Zubeldia begint kans te maken
Vaugrenard met een mechanisch probleem, naam in beeld, alles. Kan ook weg?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
twee zijn er zo onopvallend dat ze jou niet opvallen?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch mooi dat er nog 2 Nederlanders meedoen.
Voss en Hesjedal hebben de tv-uitzending niet gehaaldquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:42 schreef lytsewiete het volgende:
Zitten weer enkele lieden in de kopgroep.
Pantano, Voss, Hesjedal, en Plaza,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |