In de TDF niet maar in de Vuelta in de twee jaar daarna nog een vaste waarde. TDF heeft hij in die jaren ook stelselmatig vermeden, misschien ook wel beter omdat hij toch niet meer kom meedoen voor de top 5,quote:Op zondag 12 juli 2015 23:02 schreef flyguy het volgende:
[..]
Eigenlijk is het sinds zijn val in de Tour van 2012 niet veel meer.
Alleen horen vallenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:13 schreef Abrikozentaart het volgende:
Heeft iemand paul martens al iets zien doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Preidler en Sinkeldam verwijderd wegens meerdere aantekeningen. Verder verwijderd wat men al zei.
Verder werd Scarponi vandaag een paar keer genoemd dus die heb ik een aantekening gegeven, evenals König, Kennaugh en Frank. Bleven er (behalve Kennaugh) ook allemaal redelijk lang aanhangen.
Meintjes zat vandaag ook weer aardig voorin en had al een aantekening, verwijderen of niet, wat vinden jullie?Preidler is echt nog 0x genoemd op de Belg volgens mij. Denk dat hij voor Mevrouw van Zetten nog niks opvallends heeft gedaan. Maar goed, heeft natuurlijk wel een aantal keren wat dingen gedaan in beeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valgren heeft in de eerste week meermaals op kop gereden om Contador in de finale vooraan te houden.
Albert Timmer lijkt me trouwens een uitgesproken kandidaat om dit te winnen dit jaar.
Ik vind dat we na deze Tour Zubeldia wel een oeuvreprijs mogen geven.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
De Trek ploeg rijdt ook opvallend onopvallend. Op Mollema en Cancellara(in de eerste 3 etappes) na heeft er volgens mij niemand in beeld gereden.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Preidler en Sinkeldam verwijderd wegens meerdere aantekeningen. Verder verwijderd wat men al zei.
Verder werd Scarponi vandaag een paar keer genoemd dus die heb ik een aantekening gegeven, evenals König, Kennaugh en Frank. Bleven er (behalve Kennaugh) ook allemaal redelijk lang aanhangen.
Meintjes zat vandaag ook weer aardig voorin en had al een aantekening, verwijderen of niet, wat vinden jullie?Scarponi werd ook redelijk uitgebreid in beeld genomen toen hij loste, die kan er wel uit wmb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johannes slaapt een beetjequote:
Meest recente lijst staat gewoon op deze pagina.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Johannes slaapt een beetje
Kunnen al vele renners weer uit.
Na vandaag o.a. Voeckler en Julien Simon.
Aantekening voor Ladagnous nog graag, veel opknapwerk voor Pinot moeten verrichten in de 1e week als ie weer eens in de mongolenwaaier zat. Is ook meerder keren benoemd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |