dan ook voor langeveld, navaradauskas en Van Baarle..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:25 schreef Momo... het volgende:
Hesjedaal een aantekening voor op kop rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat is wat mij betreft prima, aangezien dat 2 jaar geleden als reden werd aangevoerd dat Lancaster niet mee mocht doen voor deze titel (naar mijn mening zonder die regel ten onrechte, dus ik ben voor)quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:14 schreef Cootz het volgende:
Hoe werkt regel 4 morgen? Het hele team van de winnaar wordt van de lijst gestreept?
Kon toch ooit aardig sprinten, maar die tijd ligt al even achter ons.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Sebastien Chavanel gaat winnen, rijdt z'n hele carriere al onopvallend.
Die rijdt nu in dienst, maar gaat zich in de bergen heus nog wel laten zien.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:00 schreef bechirti het volgende:
Samuel Sánchez is ook zoo niet aanwezig deze tour tov andere jaren.
Eigenlijk is het sinds zijn val in de Tour van 2012 niet veel meer.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:00 schreef bechirti het volgende:
Samuel Sánchez is ook zoo niet aanwezig deze tour tov andere jaren.
nee dat is Luis Leonquote:Op maandag 13 juli 2015 17:13 schreef bamibij het volgende:
Is dat de Sánchez die voor Rabo heeft gereden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |