Ik wil Ladagnous hier nog aan toevoegen, heeft Pinot al meerdere keren terug naar peloton moeten rijden.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:13 schreef wimderon het volgende:
Van de mensen die er nog inzitten, wellicht genoeg voor een aantekening:
Scarponi was de Astana die viel in de kasseienrit, waardoor Dan Martin ook viel. Valgren heeft al een aantal keren in een Tinkoff-treintje op kop van het peloton gereden, hetzelfde geldt voor Quinziato/BMC. Farrar is al in beeld geweest bij minimaal één valpartij.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Update na etappe 5 en 6.
Paolini eruit gehaald, na die lekke band ook weer flink zien werken in volle finale vandaag. Gesink ook verwijderd omdat hij samen met Sagan genoemd werd als enige die nog elke etappe in de top 30 zat. Devolder, Vermote, De Kort eruit wegens meerdere aantekeningen. Weening eruit wegens strafpunten.
Verder de vallers van gisteren + Caruso eruit gegooid, die waren ook wel erg opvallend imo.- Taaramae heb ik (gisteren?) op kop zien rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Senechal heeft een boete gekregen wegens pissen voor het publiek: http://www.wielerupdate.n(...)rmaet-wildplasboete/
- Sinkeldam is regelmatig in beeld geweest, zowel na z'n val als bij het voorbereiden van de sprint
En kwam expliciet voorbij met een km-teller. Minimaal een aantekening iddquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:15 schreef wimderon het volgende:
Danilo Wyss is weer erg veel in beeld aan het rijden en valt dan nog extra op met z'n trui.
Had ie alquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:49 schreef Blik het volgende:
[..]
En kwam expliciet voorbij met een km-teller. Minimaal een aantekening idd
dr zijn er altijd wel een paar die echt niks doen hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen maar beter dit topic omdopen tot het 'minst opvallende' wielrenner.
Hollenstein werd toch ook niet geschrapt toen hij viel voor de tijdrit in Utrecht.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martens was gevallen in de neutralisatie. Wat doen we daarmee? Niet in beeld, maar wel expliciet genoemd. Aantekeningetje?
Dus een aantekening? Hollenstein heeft ook een aantekening.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Hollenstein werd toch ook niet geschrapt toen hij viel voor de tijdrit in Utrecht.
Helemaal niet in beeld nu zelfs nog, daar gaat het voornamelijk toch om..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Renners met een sterretje staan nog ter discussie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Parijs is nog verquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dr zijn er altijd wel een paar die echt niks doen hoor.
Bono, Fedrigo, Voss, Pantano, echt nog helemaal niet gezien
ohja, Samsan mag wel weg van mij, die ging er ook een keertje bij liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |