Aanvullingen altijd welkomquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:39 schreef heywoodu het volgende:
Roche en Thomas mogen na gisteren ook minstens een aantekening denk ik? Waren best opvallend in beeld en aan het knallen voor Froome. Bak ook meerdere malen genoemd toen hij in beeld moest lossen met Stannard.
Thomas kan er wel uit wmb. In volle finale op kop van het peloton vlammen, diverse keren genoemd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:43 schreef heywoodu het volgende:
Lijst in de OP gezet minus Schillinger, Haller en Ten Dam en + aantekeningen voor Roche, Thomas, Preidler en Bak.
Edet ook, ook meer dan 1 minuut voorsprongquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Perichon mag ook afgevinkt worden.
Ontsnapping van meer dan 1min
Dit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom waarom?
We kunnen ook niet alles zien he jongens
Gewoon roepen; deze persoon is daar opgevallen omdat dit dat
[ afbeelding ]
Waarom zo geļrriteerd?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom waarom?
We kunnen ook niet alles zien he jongens
Gewoon roepen; deze persoon is daar opgevallen omdat dit dat
[ afbeelding ]
Ik vind het ook wel leuk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh nee, is gewoon leuk gifje. Moest er aan denken
Dingen die Sporza zegt over Belgen en de NOS over Nederlanders mag je wel iets minder zwaar aan tillen wmb.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:19 schreef Wombcat het volgende:
Devolder werd maandag in beeld gebracht toen hij loste, dat is ook een aantekening waard, lijkt me. Op Sporza meldden ze er nog bij "Devolder lost".
Niettemin werd hij wel opvallend in beeld gebracht, vandaar aantekening.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dingen die Sporza zegt over Belgen en de NOS over Nederlanders mag je wel iets minder zwaar aan tillen wmb.
quote:
is Vermote er nog niet uit dan? In etappe 1 al uren op kop vh pelotonquote:
setje rugnummers voor motars, jurywagen, doktor enz makenquote:
Is dat genoeg zonder naam erbij?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:09 schreef heywoodu het volgende:
Tosatto, Pozzato, Kruijswijk, Tuft, R JvR val in beeld
Niet zozeer iedereen die ligt denk ik, maar iemand als Tosatto was wel echt vol in beeld, werd genoemd, lag er ff slecht bij etc. Toch minstens een aantekening..quote:
Nu ook weer op kop aan het rijden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:11 schreef komrad het volgende:
[..]
is Vermote er nog niet uit dan? In etappe 1 al uren op kop vh peloton
Of een van de BretagneGodenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het kan bijna niet anders dan dat een Lampre of Bora renner deze prijs wint
Er blijft er vast wel eentje over die het niet heeft geprobeerd aan het eind.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee, die sturen elke dag iemand mee in een kansloze ontsnapping
quote:Organisatie zet Weening op min vijf in puntenklassement
Het puntenklassement in de Tour de France 2015 kent voorlopig een opvallende hekkensluiter. Pieter Weening van Orica-GreenEdge heeft van de organisatie vijf strafpunten gekregen en staat zodoende laatste, met min vijf achter zijn naam.
Weening heeft de puntenstraf aan zijn broek gekregen omdat hij in de etappe naar Cambrai aan de ploegleiderswagen zou hebben gehangen. Naast de vijf minpunten in de strijd om de groene trui kreeg de Fries eveneens een boete van vijftig Zwitserse francs en een tijdstraf van tien seconden.
In De Telegraaf ziet Weening de humor van zijn 'negatieve' score in het puntenklassement wel in. "Misschien heb ik achteruit gesprint. Al kan ik me dat niet herinneren", aldus de 34-jarige Harekiet.
http://www.wielerupdate.n(...)in-puntenklassement/
Exit, want hij haalde er de samenvatting mee.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:01 schreef Chiappucci het volgende:
Damiano Caruso rijdt even tegen een strobaal aan. Minimaal aantekening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:56 schreef kibo het volgende:
De Neus komt vaak in beeld -expres van opzij genomen- vanwege het formaat van die zinksnijder.
Heeft verder niets met zn wielerexposure te maken, dus enige clementie is opzn plaats denk ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |