Plus zeshonderd keer genoemd ondertussen, zeker eruit!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:14 schreef silverhill het volgende:
Barguil opvallend op kop op de kasseien?
Stybar ook top 10quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Guarnieri en Boasson Hagen top-10
Eruit
Die naam is al wel duizend keer voorbij gekomen lol.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uran Uran top-10 klassement
Ook eruit lijkt me?
Ah jammer.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:49 schreef mattie010 het volgende:
Leezer heb ik meerdere keren gehoord, toen hij op de kasseien stroken kopwerk deed voor Bauke. Reed daar samen met VanMarcke (al eruit?) en Mollema.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gautier genoemd op kop van 2e peloton
Dit lijkt me niet echt een reden om iemand te schrappen eerlijk gezegd.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me niet echt een reden om iemand te schrappen eerlijk gezegd.
In het geval van Gautier viel het wel op, maar niet meer dan een aantekening waard.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me niet echt een reden om iemand te schrappen eerlijk gezegd.
Ik vind het niet kunnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:18 schreef Abdoe het volgende:
Trentin? Zijn fiets heeft gewonnen vandaag of telt dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door heywoodu op 08-07-2015 12:37:59 ]
quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop weggehaald en wat aantekeningen geplaatst. Go on!Ik ben even zo vrij geweest om de gisteren niet opgestapte Schillinger er ook uit te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |