Was ook in beeld tijdens de valpartijquote:Op maandag 6 juli 2015 20:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Da's fijn voor hem, maar tijdens de koers is ie nog steeds vrij onopvallend
Wat mij betreft wel. Hij was echt opvallend in beeld. Als eerste de Muur van Huy opgedraaid.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:52 schreef Fretwork het volgende:
Ik hoorde dat mijn adoptierenner Bob Jungels nog goed in beeld heeft gereden vlak voor de Muur. Was dit spectaculair genoeg om niet mee te mogen doen?
Hup Bobquote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Hij was echt opvallend in beeld. Als eerste de Muur van Huy opgedraaid.
Vermote en Wyss, zijn mij niet heel specifiek opgevallen. Standaard kopwerk doen valt voor mij niet onder opvallenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:12 schreef heywoodu het volgende:
- G. Caruso, vol aanzetten op de Muur
- Bakelants, moeilijk doen met Froome
- Jungels, opvallend bij de valpartij en vooral op de Muur
Die zijn weg, meer mensen een mening over Vermote en Wyss?
Schillinger gaat vandaag weg dus.
Wyss heeft natuurlijk het probleem dat ie in de Zwitserse kampioenstrui rondrijdt, dat valt nogal op. Ik heb hem inderdaad veel van voren gezien, maar ik vind het niet meer dan een aantekening waard.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Vermote en Wyss, zijn mij niet heel specifiek opgevallen. Standaard kopwerk doen valt voor mij niet onder opvallen
Volgens mij ook op miraculeuze wijze die valpartij gisteren ontwijkt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Hij was echt opvallend in beeld. Als eerste de Muur van Huy opgedraaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Meintjes wordt continu genoemd, snap niet dat die niet opvallend is? Over dat hij zo hard kan rijden, zo snel is, etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meintjes ook duidelijk in beeld en genoemd, aantekeningetje
Schoof onderuit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |