SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door heywoodu op 06-07-2015 09:16:01 ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Hmm. Twijfel. Wat als de waaier nog uit 40 man bestond?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:59 schreef Chiappucci het volgende:
Ik vind dat sowieso iedereen in de eerste waaier minimaal een aantekening verdient. Zijn allemaal een paar keer benoemd d.m.v. een overzicht. En zou je ook kunnen zien als een kopgroep die minimaal een minuut voorsprong pakt.
Sowieso weet 99% van de mensen morgen niet meer dat jongens als Kreuziger, Gallopin, Sieberg, Schär, Rogers, Quinziato erbij zatenquote:Op maandag 6 juli 2015 01:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hmm. Twijfel. Wat als de waaier nog uit 40 man bestond?
Teklehaimanot mag trouwens nog uit de lijst wmb, was heel opvallend omdat hij de proloog aftrapte en toen constant in beeld was.
En de uitvallers kunnen uiteraard ook worden weggestreept.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:13 schreef wimderon het volgende:
Henderson (val, naam in beeld)
Vansummeren (val, in beeld)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door heywoodu op 07-07-2015 11:06:19 ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op maandag 6 juli 2015 19:21 schreef heywoodu het volgende:
Weg na etappe 3:
- Pauwels, Naulleau en Elmiger, kopgroep
- Henderson, Vansummeren, val, naam in beeld
- DNF: Kozontchuk, Dumoulin, Bonnet, Gerrans
- Pinot, gelost/problemen en dat viel nogal op
- Matthews, val, naam in beeld, lossen
- Edet, incl naam in beeld tijdens bezoekje aan de arts
- Top-10: Vuillermoz, D. Martin, Gallopin, Van Garderen, S. Yates, Quintana
- Arredondo, ging naar de kop voor een bergpuntje
- Mollema, zat flink opvallend in beeld te harken voorin op de Muur
- Tulik, reed voor het peloton uit in een kansloze heldhaftige poging
- Degenkolb, Bouhanni, Coquard, volle bak meesprinten in de tussensprint
- Majka, veel kopwerk + als eerste bovenop een klim
- Kreuziger, schoot rechtdoor ergens in de laatste km's, herhaling + genoemd
Weet niet wie er allemaal gevallen zijn verder? Oss en Caruso weet ik 100% zeker, dan houdt het even op, wat doen we met hen?Grivko is de afgelopen dagen een paar keer genoemd op Sporza.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bakelants vandaag ook 2x: een keer omdat het leek alsof hij ging aanvallen, iets later omdat hij met Froome in de clinch was.
Beiden hebben dus minimaal een aantekening.
quote:Op maandag 6 juli 2015 19:21 schreef heywoodu het volgende:
Weg na etappe 3:
- Pauwels, Naulleau en Elmiger, kopgroep
- Henderson, Vansummeren, val, naam in beeld
- DNF: Kozontchuk, Dumoulin, Bonnet, Gerrans
- Pinot, gelost/problemen en dat viel nogal op
- Matthews, val, naam in beeld, lossen
- Edet, incl naam in beeld tijdens bezoekje aan de arts
- Top-10: Vuillermoz, D. Martin, Gallopin, Van Garderen, S. Yates, Quintana
- Arredondo, ging naar de kop voor een bergpuntje
- Mollema, zat flink opvallend in beeld te harken voorin op de Muur
- Tulik, reed voor het peloton uit in een kansloze heldhaftige poging
- Degenkolb, Bouhanni, Coquard, volle bak meesprinten in de tussensprint
- Majka, veel kopwerk + als eerste bovenop een klim
- Kreuziger, schoot rechtdoor ergens in de laatste km's, herhaling + genoemd
Weet niet wie er allemaal gevallen zijn verder? Oss en Caruso weet ik 100% zeker, dan houdt het even op, wat doen we met hen?Ik zou hier dus nog Ten Dam aan toe willen voegen, Abandon en dan toch weer niet valt aardig op lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gisteren was 'ie ook al gevallen (en genoemd).quote:Op maandag 6 juli 2015 21:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou hier dus nog Ten Dam aan toe willen voegen, Abandon en dan toch weer niet valt aardig op lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |