Nee dat gebeurt nu allemaalquote:Op zondag 7 juni 2015 04:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het was spannend maar er gebeurde geen reet.
F1, ook in Canada.quote:Op zondag 7 juni 2015 05:00 schreef Hoempaloempa het volgende:
Weet iemand of er zondag nog voetbal is? Of is het ff afkicken nu?
nee afgelopen, nog wel kwalificatie vrijdagquote:Op zondag 7 juni 2015 05:00 schreef Hoempaloempa het volgende:
Weet iemand of er zondag nog voetbal is? Of is het ff afkicken nu?
Kwalificatie? Van nl?quote:Op zondag 7 juni 2015 05:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee afgelopen, nog wel kwalificatie vrijdag
Wist ik eecht niet eens, dacht dat het vriendschappelijke wedstrijden waren net als gister. Pff gelukkig alleen de samenvatting gekeken, wat was dat weer kutquote:Op zondag 7 juni 2015 05:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voor EK tegen Letland toch, die moeten ze winnen
Hoe doen ze dat, spelen die vrouwen elk jaar extra toernooitjes ofzo? Bij Canada ook al eentje met 200quote:Op zondag 7 juni 2015 02:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ik haalde mijn informatie letterlijk van Wikipedia. Zo weet ik nu ook dat er bij de VS een speelster speelt met 306 interlands op haar naam
zal wel net zoals met hockey zijnquote:Op zondag 7 juni 2015 08:34 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat, spelen die vrouwen elk jaar extra toernooitjes ofzo? Bij Canada ook al eentje met 200
Wat hield je tegen?quote:Op zondag 7 juni 2015 11:05 schreef 44rdbei het volgende:
Jammer dat het midden in de nacht wordt uitgezonden, anders had ik wel willen kijken..
Jammer van d'r vreselijke accent.quote:
China zeker Canada is een twijfelgevalquote:Op zondag 7 juni 2015 12:43 schreef FritzWepper het volgende:
Wie heeft Canada - China gezien? Kunnen we die hebben?
Hmmm groepswinst zou wel fijn zijn, want dan kom je tot de halve finale geen andere groepswinnaar tegen, in de achtste finale wacht dan een #3 en in de kwartfinale een #2 uit een poule.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
China zeker Canada is een twijfelgeval
Brabant, zo te horen.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet gehoord, uit welke regionen komt ze?
Je zou je er thuis voelen als het wormvormige stukje soa van FOK!quote:Op zondag 7 juni 2015 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit het wormvormige stukje soa van Europa
Ik beschouw mezelf als een topuser op FOK!quote:Op zondag 7 juni 2015 12:52 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Je zou je er thuis voelen als het wormvormige stukje soa van FOK!
NOSquote:Op zondag 7 juni 2015 12:51 schreef Rickertman96 het volgende:
waar is samenvatting te vinden van de pot
Mooi voor je knul.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf als een topuser op FOK!
de meesten voetballen in zweden of duitsland. Weet niet hoeveel ze daar verdienenquote:Op zondag 7 juni 2015 13:16 schreef Evertjan het volgende:
krijgen de dames trouwens steun van het NOC*NSF? Hebben ze een A-status bijvoorbeeld of moeten ze zich daarvoor eerst kwalificeren?
volgende ronde is wel in de pocketquote:Op zondag 7 juni 2015 14:09 schreef KingRoland het volgende:
Miedema was niet eens fit anders hattrick
Vroeger volwassen zal ook wel meespelen. Die Spitse heeft bijvoorbeeld ook al 105 interlands op haar 25ste, dan moet je toch vrij jong basisspeler zijn gewordenquote:Op zondag 7 juni 2015 08:34 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat, spelen die vrouwen elk jaar extra toernooitjes ofzo? Bij Canada ook al eentje met 200
Gelukkig wel maar was het gezellig gisteravond? lijkt me toch een beetje wennen als je om 4 uur ziet dat het opeens licht is.quote:
Was hier niet, ben op bed gaan kijkenquote:Op zondag 7 juni 2015 14:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelukkig wel maar was het gezellig gisteravond? lijkt me toch een beetje wennen als je om 4 uur ziet dat het opeens licht is.
Denk dat het enorm in de lift zit in Nederland. Steeds meer meisjes die gaan spelen en steeds betere begeleiding, waardoor het niveau van een volgende generatie als vroeg boven de vorige uitstijgt. Volgens mij zitten er maar drie speelsters van >30 jaar bij de WK-selectie. Van het team dat in 2009 de halve finale haalde is minstens 2/3 vervangen.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vroeger volwassen zal ook wel meespelen. Die Spitse heeft bijvoorbeeld ook al 105 interlands op haar 25ste, dan moet je toch vrij jong basisspeler zijn geworden
Kon je je handjes weer niet onder controle houdenquote:Op zondag 7 juni 2015 14:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Was hier niet, ben op bed gaan kijken
Maar dat het licht wordt ben ik wel gewend
Neequote:Op zondag 7 juni 2015 16:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kon je je handjes weer niet onder controle houden
Ik ben halverwege 2e helft in slaapgevallen. Was trouwens niet gek omdat ik ook al bijna 24 uur wakker geweest benquote:Op zondag 7 juni 2015 14:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Was hier niet, ben op bed gaan kijken
Maar dat het licht wordt ben ik wel gewend
naar mannen kijken en rukken op Ronaldoquote:Op zondag 7 juni 2015 19:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tot middennacht opblijven voor vrouwenvoetbal.
Eurosport volgens mij.quote:
Duitsland-Argentinië 11-0 in 2007quote:Op zondag 7 juni 2015 22:10 schreef showtimer het volgende:
Wat is de hoogste uitslag ooit op het vrouwen WK?
In welke pot zaten ze?quote:Op zondag 7 juni 2015 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Nederland heeft wel pech dat het 3 tegenstanders heeft geloot die in ieder geval nog wel een bal fatsoenlijk kunnen trappen
Geen idee eigenlijkquote:
Dat overkomt de bestenquote:Op zondag 7 juni 2015 22:24 schreef heywoodu het volgende:
Die doelpoging vol over de bal van die Ivoriaanse
Die nummer 18 van Ivoorkust lijkt op een man trouwens. Compleet plat van voren, zeg maar.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:28 schreef Joezi het volgende:
Zou leuk zijn als elk land 1 man zou mogen opstellen
Ik zie alleen geen 3e been hangen, dat zou je als Ivoriaan dan toch moeilijk kunnen verbergenquote:Op zondag 7 juni 2015 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die nummer 18 van Ivoorkust lijkt op een man trouwens. Compleet plat van voren, zeg maar.
Ninja-editquote:
Drogma?quote:
Ivoorkust. Allemaal onterechte doelpunten van Duitsland.quote:
Neequote:Op zondag 7 juni 2015 23:51 schreef Tchock het volgende:
Dit is de grootste overwinning op een WK-eindtoernooi aller tijden (mannen en vrouwen). Oude record was 10-1 Hongarije - El Salvador in 1982.
Ja maar 11-0 van Duitsland tegen Argentinië in 2007 dan?quote:Op zondag 7 juni 2015 23:51 schreef Tchock het volgende:
Dit is de grootste overwinning op een WK-eindtoernooi aller tijden (mannen en vrouwen). Oude record was 10-1 Hongarije - El Salvador in 1982.
Nee.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:51 schreef Tchock het volgende:
Vrouwen Wereldkampioenschap 2007 China » Groep A » Duitsland - Argentinië 11:0quote:Op zondag 7 juni 2015 23:51 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2015 23:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee
Duitsland-Argentinië 11-0 in 2007
quote:Op zondag 7 juni 2015 23:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar 11-0 van Duitsland tegen Argentinië in 2007 dan?
Ik ben verkeerd voorgelicht. Excuses.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vrouwen Wereldkampioenschap 2007 China » Groep A » Duitsland - Argentinië 11:0
Lijkt me meer iets voor de NOSquote:Op zondag 7 juni 2015 23:54 schreef showtimer het volgende:
Eurosport moet de rechten voor de Afrika Cup voor vrouwen halen, gat in de markt.
Hahaquote:Op zondag 7 juni 2015 23:56 schreef Joezi het volgende:
Stelling: Vrouwenvoetbal gaat ooit het mannenvoetbal evenaren
stelling open deurquote:Op zondag 7 juni 2015 23:56 schreef Joezi het volgende:
Stelling: Vrouwenvoetbal gaat ooit het mannenvoetbal evenaren
Gewoon winnen van Thailand en ze zijn door.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:55 schreef hoekandit het volgende:
Bankzitter zijn bij Ivoorkust, hoe slecht ben je dan wel niet?
Is toch wat anders, minder fysiek contact en je hoeft de bal alleen met de stick te beroeren ipv aannemen op je borst e.d.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is bij hockey toch ook al, denk zelfs dat de vrouwtjes daar populairder zijn
Door met een doelsaldo van -15 ofzoquote:Op zondag 7 juni 2015 23:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon winnen van Thailand en ze zijn door.
Bruma met een pruik zou daar niet eens de selectie halen.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:55 schreef hoekandit het volgende:
Bankzitter zijn bij Ivoorkust, hoe slecht ben je dan wel niet?
Hmm ja maar technisch zouden ze even goed kunnen worden toch, lichtere bal, ze spelen tegen vrouwen dus fysiek hetzelfde, misschien het veld ook wat kleiner..quote:Op zondag 7 juni 2015 23:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is toch wat anders, minder fysiek contact en je hoeft de bal alleen met de stick te beroeren ipv aannemen op je borst e.d.
Mannen blijven altijd sterker, en alles gaat dus sneller en harder. Ik vind het ook onzin om steeds weer de vrouwen met de mannen te vergelijken. Doe je in elke andere sport ook niet.quote:Op maandag 8 juni 2015 00:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm ja maar technisch zouden ze even goed kunnen worden toch, lichtere bal, ze spelen tegen vrouwen dus fysiek hetzelfde, misschien het veld ook wat kleiner..
Ze hoeven ook niet tegen elkaar, maar niveau kan nog flink omhoog, en zo'n krachtsport is het ook weer nietquote:Op maandag 8 juni 2015 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mannen blijven altijd sterker, en alles gaat dus sneller en harder. Ik vind het ook onzin om steeds weer de vrouwen met de mannen te vergelijken. Doe je in elke andere sport ook niet.
Populairder ok, maar beter? Geloof ik helemaal niks vanquote:Op zondag 7 juni 2015 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is bij hockey toch ook al, denk zelfs dat de vrouwtjes daar populairder zijn
Doe je bij hockey toch ook?quote:Op maandag 8 juni 2015 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mannen blijven altijd sterker, en alles gaat dus sneller en harder. Ik vind het ook onzin om steeds weer de vrouwen met de mannen te vergelijken. Doe je in elke andere sport ook niet.
Fixed.quote:Op maandag 8 juni 2015 00:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doe je bij hockey toch ook?
Vrouwen = leuk om te kijken want rokjes
Mannen = totaal niet interessant
Paardrijden.quote:Op maandag 8 juni 2015 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op maandag 8 juni 2015 03:49 schreef chufi het volgende:
Oops denk dat we beter kunnen verhuizen naar de CUL / [ 40+ Kaas SC #710 ] On the move again . Bon Apetit
Grapje zeker. Met een mannenvoetbal krijgt de keeper hem niet eens over de middellijn. Elke BVO maakt gehakt van de wereldkampioen bij de vrouwen. Ook de A en misschien zelfs wel B-jeugd van NL BVO's. Maar dat maakt toch niet uit? Ze spelen niet tegen elkaar.quote:Op maandag 8 juni 2015 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik gok dat de top van Eredivisie knap moeite gaat hebben met de sterkste dames elftallen.
Makkelijk lullen, het veld is net zo groot, doel ook en bal hetzelfde als op laatste WK voor mannen.quote:Op maandag 8 juni 2015 05:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Grapje zeker. Met een mannenvoetbal krijgt de keeper hem niet eens over de middellijn. Elke BVO maakt gehakt van de wereldkampioen bij de vrouwen. Ook de A en misschien zelfs wel B-jeugd van NL BVO's. Maar dat maakt toch niet uit? Ze spelen niet tegen elkaar.
Was de bal niet lichter? Maar goed, dan alsnog. Als je denkt dat mannelijke profs het moeilijk zullen hebben tegen vrouwen moet je je echt laten nakijken. Wesley Verhoek komt al geen man voorbij, welke vrouwelijke speler gaat er met een individuele actie een man uitspelen? En als geen enkele speler in je team een mannelijke speler kan passeren gaat het gewoon lastig worden.quote:Op maandag 8 juni 2015 05:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Makkelijk lullen, het veld is net zo groot, doel ook en bal hetzelfde als op laatste WK voor mannen.
En met die Mittag zelfs ook al zo'n vreselijke tattoosleeve in de gelederen. Dat hadden ze niet over hoeven te nemen van de mannenquote:Op maandag 8 juni 2015 05:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Duitsland gaat dit toernooi met tien vingers in de neus winnen trouwens. Enige team dat tactisch goed voetbalt en fysiek sterkere spelers heeft.
Ach, bij Duitsland lopen sowieso ook wel een paar rond met een mannenhoofd, dus wat dat betreft.quote:Op maandag 8 juni 2015 09:16 schreef Mark het volgende:
[..]
En met die Mittag zelfs ook al zo'n vreselijke tattoosleeve in de gelederen. Dat hadden ze niet over hoeven te nemen van de mannen
Links en rechtsquote:Op maandag 8 juni 2015 09:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ach, bij Duitsland lopen sowieso ook wel een paar rond met een mannenhoofd, dus wat dat betreft.Ben wel benieuwd naar de knock-out fase. Het verschil tussen de top en de subtop is al gigantisch, laat staan met landen als Ivoorkust en Thailand en weet ik veel wat.
[ afbeelding ]
Die derde...dat is gewoon Jens-Heinrich Toornstra. Die eerste mag er wel wezen.
Voor midden in de nacht niet slecht.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:34 schreef Max23 het volgende:
Kijkcijfers Nederland - Nieuw Zeeland
150.000
Slecht manquote:Op maandag 8 juni 2015 11:27 schreef Lemsterr het volgende:
Had het niveau wel iets hoger verwacht, dit is niet veel beter dan het plaatselijke bierelftal.
De B1 van een BVO wint dan ook gewoon van het Nederlands Dameselftal. Maar goed, je moet je verwachtingen dan ook bijstellen. Als ik naar de lokale vijfdeklasser ga kijken verwacht ik ook geen totaalvoetbal en toch is het vaak vermakelijk.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:27 schreef Lemsterr het volgende:
Had het niveau wel iets hoger verwacht, dit is niet veel beter dan het plaatselijke bierelftal.
Als ze beide alles winnen wordt dat dan een halve finale?quote:Op maandag 8 juni 2015 20:15 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan niet wachten tot Duitsland - Amerika
Topshow
Kloptquote:Op maandag 8 juni 2015 20:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ze beide alles winnen wordt dat dan een halve finale?
Als Nederland bij de eerste drie Europese landen van dit WK eindigt levert dat een ticket naar Rio op toch? Lijkt me enigszins te hoog gegrepen maar wie weet. Ben benieuwd wat ze nog kunnen in deze poulequote:
Nederland lijkt me wel een team dat kan verrassen. Ik zie het deze week wel hoe ze de volgende wedstrijd spelen.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als Nederland bij de eerste drie Europese landen van dit WK eindigt levert dat een ticket naar Rio op toch? Lijkt me enigszins te hoog gegrepen maar wie weet. Ben benieuwd wat ze nog kunnen in deze poule
En anders zitten we zo in die tijdzone mee te kijken dat we zo over kunnen op de Copa Americaquote:Op maandag 8 juni 2015 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nederland lijkt me wel een team dat kan verrassen. Ik zie het deze week wel hoe ze de volgende wedstrijd spelen.
Ohja, zonder Suarez helaasquote:Op maandag 8 juni 2015 20:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En anders zitten we zo in die tijdzone mee te kijken dat we zo over kunnen op de Copa America
Nederland haalt de kwartfinale net als Duitsland, Frankrijk, Zweden en Engeland (of Noorwegen).quote:Op maandag 8 juni 2015 20:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als Nederland bij de eerste drie Europese landen van dit WK eindigt levert dat een ticket naar Rio op toch? Lijkt me enigszins te hoog gegrepen maar wie weet. Ben benieuwd wat ze nog kunnen in deze poule
Enig idee hoe de beste drie Europese landen bepaald worden als er bijvoorbeeld vier in de kwartfinale staan en maar twee in de halve?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland haalt de kwartfinale net als Duitsland, Frankrijk, Zweden en Engeland (of Noorwegen).
Maar aangezien Engeland niet meedoet aan de Olympische Spelen...
Zweden ook wel erg matig. Je leest bij die Nederlandse dames dan vaak dat de Zweedse competitie zo sterk is. Of is dat zoiets als de Premier League en het Engelse elftal?quote:
wereldranglijst geloof ikquote:Op maandag 8 juni 2015 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enig idee hoe de beste drie Europese landen bepaald worden als er bijvoorbeeld vier in de kwartfinale staan en maar twee in de halve?
Ze staan 5e in de fifa ranking, Nigeria 33equote:Op maandag 8 juni 2015 22:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zweden ook wel erg matig. Je leest bij die Nederlandse dames dan vaak dat de Zweedse competitie zo sterk is. Of is dat zoiets als de Premier League en het Engelse elftal?
Oke, zou je nog niet zeggen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze staan 5e in de fifa ranking, Nigeria 33e
Vreselijke kopquote:Op maandag 8 juni 2015 22:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Lotta Schelin, heb ik een enorm zwak voor... Goede voetbalster, leuk mens ook!
Verdient overigens 2 ton per jaar in Frankrijk.....
Joah....dat kon beter iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |