Als ze beide alles winnen wordt dat dan een halve finale?quote:Op maandag 8 juni 2015 20:15 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan niet wachten tot Duitsland - Amerika
Topshow
Kloptquote:Op maandag 8 juni 2015 20:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ze beide alles winnen wordt dat dan een halve finale?
Als Nederland bij de eerste drie Europese landen van dit WK eindigt levert dat een ticket naar Rio op toch? Lijkt me enigszins te hoog gegrepen maar wie weet. Ben benieuwd wat ze nog kunnen in deze poulequote:
Nederland lijkt me wel een team dat kan verrassen. Ik zie het deze week wel hoe ze de volgende wedstrijd spelen.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als Nederland bij de eerste drie Europese landen van dit WK eindigt levert dat een ticket naar Rio op toch? Lijkt me enigszins te hoog gegrepen maar wie weet. Ben benieuwd wat ze nog kunnen in deze poule
En anders zitten we zo in die tijdzone mee te kijken dat we zo over kunnen op de Copa Americaquote:Op maandag 8 juni 2015 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nederland lijkt me wel een team dat kan verrassen. Ik zie het deze week wel hoe ze de volgende wedstrijd spelen.
Ohja, zonder Suarez helaasquote:Op maandag 8 juni 2015 20:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En anders zitten we zo in die tijdzone mee te kijken dat we zo over kunnen op de Copa America
Nederland haalt de kwartfinale net als Duitsland, Frankrijk, Zweden en Engeland (of Noorwegen).quote:Op maandag 8 juni 2015 20:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als Nederland bij de eerste drie Europese landen van dit WK eindigt levert dat een ticket naar Rio op toch? Lijkt me enigszins te hoog gegrepen maar wie weet. Ben benieuwd wat ze nog kunnen in deze poule
Enig idee hoe de beste drie Europese landen bepaald worden als er bijvoorbeeld vier in de kwartfinale staan en maar twee in de halve?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland haalt de kwartfinale net als Duitsland, Frankrijk, Zweden en Engeland (of Noorwegen).
Maar aangezien Engeland niet meedoet aan de Olympische Spelen...
Zweden ook wel erg matig. Je leest bij die Nederlandse dames dan vaak dat de Zweedse competitie zo sterk is. Of is dat zoiets als de Premier League en het Engelse elftal?quote:
wereldranglijst geloof ikquote:Op maandag 8 juni 2015 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enig idee hoe de beste drie Europese landen bepaald worden als er bijvoorbeeld vier in de kwartfinale staan en maar twee in de halve?
Ze staan 5e in de fifa ranking, Nigeria 33equote:Op maandag 8 juni 2015 22:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zweden ook wel erg matig. Je leest bij die Nederlandse dames dan vaak dat de Zweedse competitie zo sterk is. Of is dat zoiets als de Premier League en het Engelse elftal?
Oke, zou je nog niet zeggen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze staan 5e in de fifa ranking, Nigeria 33e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |