Nee dat gebeurt nu allemaalquote:Op zondag 7 juni 2015 04:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het was spannend maar er gebeurde geen reet.
F1, ook in Canada.quote:Op zondag 7 juni 2015 05:00 schreef Hoempaloempa het volgende:
Weet iemand of er zondag nog voetbal is? Of is het ff afkicken nu?
nee afgelopen, nog wel kwalificatie vrijdagquote:Op zondag 7 juni 2015 05:00 schreef Hoempaloempa het volgende:
Weet iemand of er zondag nog voetbal is? Of is het ff afkicken nu?
Kwalificatie? Van nl?quote:Op zondag 7 juni 2015 05:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee afgelopen, nog wel kwalificatie vrijdag
Wist ik eecht niet eens, dacht dat het vriendschappelijke wedstrijden waren net als gister. Pff gelukkig alleen de samenvatting gekeken, wat was dat weer kutquote:Op zondag 7 juni 2015 05:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voor EK tegen Letland toch, die moeten ze winnen
Hoe doen ze dat, spelen die vrouwen elk jaar extra toernooitjes ofzo? Bij Canada ook al eentje met 200quote:Op zondag 7 juni 2015 02:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ik haalde mijn informatie letterlijk van Wikipedia. Zo weet ik nu ook dat er bij de VS een speelster speelt met 306 interlands op haar naam
zal wel net zoals met hockey zijnquote:Op zondag 7 juni 2015 08:34 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat, spelen die vrouwen elk jaar extra toernooitjes ofzo? Bij Canada ook al eentje met 200
Wat hield je tegen?quote:Op zondag 7 juni 2015 11:05 schreef 44rdbei het volgende:
Jammer dat het midden in de nacht wordt uitgezonden, anders had ik wel willen kijken..
Jammer van d'r vreselijke accent.quote:
China zeker Canada is een twijfelgevalquote:Op zondag 7 juni 2015 12:43 schreef FritzWepper het volgende:
Wie heeft Canada - China gezien? Kunnen we die hebben?
Hmmm groepswinst zou wel fijn zijn, want dan kom je tot de halve finale geen andere groepswinnaar tegen, in de achtste finale wacht dan een #3 en in de kwartfinale een #2 uit een poule.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
China zeker Canada is een twijfelgeval
Brabant, zo te horen.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet gehoord, uit welke regionen komt ze?
Je zou je er thuis voelen als het wormvormige stukje soa van FOK!quote:Op zondag 7 juni 2015 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit het wormvormige stukje soa van Europa
Ik beschouw mezelf als een topuser op FOK!quote:Op zondag 7 juni 2015 12:52 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Je zou je er thuis voelen als het wormvormige stukje soa van FOK!
NOSquote:Op zondag 7 juni 2015 12:51 schreef Rickertman96 het volgende:
waar is samenvatting te vinden van de pot
Mooi voor je knul.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf als een topuser op FOK!
de meesten voetballen in zweden of duitsland. Weet niet hoeveel ze daar verdienenquote:Op zondag 7 juni 2015 13:16 schreef Evertjan het volgende:
krijgen de dames trouwens steun van het NOC*NSF? Hebben ze een A-status bijvoorbeeld of moeten ze zich daarvoor eerst kwalificeren?
volgende ronde is wel in de pocketquote:Op zondag 7 juni 2015 14:09 schreef KingRoland het volgende:
Miedema was niet eens fit anders hattrick
Vroeger volwassen zal ook wel meespelen. Die Spitse heeft bijvoorbeeld ook al 105 interlands op haar 25ste, dan moet je toch vrij jong basisspeler zijn gewordenquote:Op zondag 7 juni 2015 08:34 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat, spelen die vrouwen elk jaar extra toernooitjes ofzo? Bij Canada ook al eentje met 200
Gelukkig wel maar was het gezellig gisteravond? lijkt me toch een beetje wennen als je om 4 uur ziet dat het opeens licht is.quote:
Was hier niet, ben op bed gaan kijkenquote:Op zondag 7 juni 2015 14:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelukkig wel maar was het gezellig gisteravond? lijkt me toch een beetje wennen als je om 4 uur ziet dat het opeens licht is.
Denk dat het enorm in de lift zit in Nederland. Steeds meer meisjes die gaan spelen en steeds betere begeleiding, waardoor het niveau van een volgende generatie als vroeg boven de vorige uitstijgt. Volgens mij zitten er maar drie speelsters van >30 jaar bij de WK-selectie. Van het team dat in 2009 de halve finale haalde is minstens 2/3 vervangen.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vroeger volwassen zal ook wel meespelen. Die Spitse heeft bijvoorbeeld ook al 105 interlands op haar 25ste, dan moet je toch vrij jong basisspeler zijn geworden
Kon je je handjes weer niet onder controle houdenquote:Op zondag 7 juni 2015 14:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Was hier niet, ben op bed gaan kijken
Maar dat het licht wordt ben ik wel gewend
Neequote:Op zondag 7 juni 2015 16:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kon je je handjes weer niet onder controle houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |