Welk jaar was dat met al die regen en crashes in Canada, een paar jaar terug?quote:Op zondag 7 juni 2015 02:02 schreef WEST het volgende: [..] Valt wel mee. Vorig jaar waren ze ook heer en meester en gingen ze ook kaduk in Canada.
Omdat voetbal gewoon leuk is. En stiekem ook als het door vrouwen wordt gespeeld.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom ik er naar zit te kijken eigenlijk. Eindelijk eens vroeg thuis en dan ga ik deze nonsense kijken.En nu wil ik Oranje ook wel checken.
ik
Ze moeten het veld wat kleiner maken.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat voetbal gewoon leuk is. En stiekem ook als het door vrouwen wordt gespeeld.
Met uitzondering van die wedstrijd net natuurlijk. Wat een afgrijselijke pot voetbal.
2000 en 2011quote:Op zondag 7 juni 2015 02:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welk jaar was dat met al die regen en crashes in Canada, een paar jaar terug?
Dat is helemaal geen slecht idee. Hoeft geen half veld te zijn of zo, maar net iets kleiner. Ze spelen ten slotte ook met lichtere ballen.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze moeten het veld wat kleiner maken.
Dat is zeker waar. Al ga ik na Oranje misschien nog wat knock-out wedstrijden kijken maar de meeste zal ik wel overslaan.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat voetbal gewoon leuk is. En stiekem ook als het door vrouwen wordt gespeeld.
Met uitzondering van die wedstrijd net natuurlijk. Wat een afgrijselijke pot voetbal.
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En wat (on)fatsoenlijke kledingquote:Op zondag 7 juni 2015 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dus in de praktijk kijk je eigenlijk alsnog alles op de finale na?quote:Op zondag 7 juni 2015 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Al ga ik na Oranje misschien nog wat knock-out wedstrijden kijken maar de meeste zal ik wel overslaan.
hihi nou héquote:Op zondag 7 juni 2015 02:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus in de praktijk kijk je eigenlijk alsnog alles op de finale na?
Bal is hetzelfde als laatste WK mannen volgens mij maar veld 20 a 25% kleiner zou al aardig schelen om het aantrekkelijker te maken.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen slecht idee. Hoeft geen half veld te zijn of zo, maar net iets kleiner. Ze spelen ten slotte ook met lichtere ballen.
(hihi)
Ik wist niet dat je boos zou worden. Tijd om te roken, aan andere tijden sport begin ik niet aan.quote:
tis dat die stoeltjes in het midden nog oranje zijn. Zo lijkt het nog iets.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:25 schreef gijsman het volgende:
[..]
Over een half uur maar veel voller zal het niet zijn... denk ik
quote:Op zondag 7 juni 2015 02:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik had best willen kijken, maar ik ben echt te moe. Hup dames!
Die download ik morgen wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Wakker blijven want UFC Fight Night is nog niet afgelopen!
Ik draai er alvast 1, dan lijkt het sneller te gaan.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:40 schreef Joezi het volgende:
Kom op mensen niet afhaken, samen achter Oranje, het wordt een topshow!
Die hebben ze een paar kunst tetten laten aanmeten?quote:Op zondag 7 juni 2015 02:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Ryan Thomas kan wel aardig voetballen.
Nummer 17 van de wereldranglijst tegenover nummer 12 waar Nederland momenteel staat. Bij deze roep ik Nederland dan ook uit tot gedoodverfde favorietquote:
Ik pak even mijn sleutelbos erbijquote:Op zondag 7 juni 2015 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draai er alvast 1, dan lijkt het sneller te gaan.
Nee je mag sowieso drie dispensatie spelers hebben, zag je net bij china ookquote:Op zondag 7 juni 2015 02:43 schreef WEST het volgende:
[..]
Die hebben ze een paar kunst tetten laten aanmeten?
Senks. Ik neem aan dat dit nog aardig relatief is en dat je de ranglijst ook wel kan vergelijken met vrouwentennis qua wisselvalligheid? Of valt dat wel mee?quote:Op zondag 7 juni 2015 02:43 schreef Makamba_ het volgende:
Nieuw-Zeeland, is dat een goede ploeg?
Nummer 17 van de wereldranglijst tegenover nummer 12 waar Nederland momenteel staat. Bij deze roep ik Nederland dan ook uit tot gedoodverfde favoriet
Geen idee. Ik haalde mijn informatie letterlijk van Wikipedia. Zo weet ik nu ook dat er bij de VS een speelster speelt met 306 interlands op haar naamquote:Op zondag 7 juni 2015 02:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Senks. Ik neem aan dat dit nog aardig relatief is en dat je de ranglijst ook wel kan vergelijken met vrouwentennis qua wisselvalligheid? Of valt dat wel mee?
net als in 1994quote:
Kan iemand dit bevestigen?quote:Op zondag 7 juni 2015 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de stem van een nachtegaal.
quote:
Ohh dacht dat zij juist de beste wasquote:Op zondag 7 juni 2015 03:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee ze is haar basisplaats verloren ze is nu een beetje de Van de Vaart van dit Oranje
Johannes weet.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 1-0 voor Nederland
nee Miedema is de bestequote:Op zondag 7 juni 2015 03:02 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
[..]
Ohh dacht dat zij juist de beste was
Op de scheids?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 03:04 schreef FritzWepper het volgende:
Spelen ze hier eigenlijk zonder buitenspel?
Nee, maar ze staan het weinig.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:04 schreef FritzWepper het volgende:
Spelen ze hier eigenlijk zonder buitenspel?
op t veld, net als de mannen. Ze communiceren wel meer, maar misschien valt dat op doordat het publiek muisstil isquote:
Zo simpel is het niet.quote:
Welk publiek?quote:Op zondag 7 juni 2015 03:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
op t veld, net als de mannen. Ze communiceren wel meer, maar misschien valt dat op doordat het publiek muisstil is
valt mij wel op dat er altijd een hoop kinderen op de tribune zitten was toen Nederland in het Sparta Kasteel speelden ook al zoquote:Op zondag 7 juni 2015 03:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
op t veld, net als de mannen. Ze communiceren wel meer, maar misschien valt dat op doordat het publiek muisstil is
ik wou net zeggen..., als er 1000 man zit.quote:
Of de verdedigers weten niet hoe je een aanvaller in buitenspelval zet.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vrouwen snappen de buitenspelregel beter dan de mannen wil je zeggen
moet je iets aan je ogen doen?quote:Op zondag 7 juni 2015 03:06 schreef WEST het volgende:
[..]
ik wou net zeggen..., als er 1000 man zit.
Watquote:Op zondag 7 juni 2015 03:06 schreef WEST het volgende:
[..]
ik wou net zeggen..., als er 1000 man zit.
knvb nodigt veel jeugdteams uit die uit de regio komen waar gespeeld wordt. Ik ben ook al eens bij een wedstrijd van de oranje dames geweest in het PEC stadion tegen Belgie.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
valt mij wel op dat er altijd een hoop kinderen op de tribune zitten was toen Nederland in het Sparta Kasteel speelden ook al zo
De laatste roddels uit de kleedkamerquote:Op zondag 7 juni 2015 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze praten wel veel in het veld die dames.
Tis al laatquote:
Dat is hun gewoontequote:Op zondag 7 juni 2015 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat gebeurt op elk niveau wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2015 03:12 schreef Wicky15 het volgende:
Lekker pittig kapsel heeft die aanvoerdster van NZL.
F1, tennis en?quote:
moet je van de week maar eens gaan kijken naar team USA of Duitsland dat is prima om naar te kijkenquote:Op zondag 7 juni 2015 03:14 schreef Typisch het volgende:
Dit is wel een hoger niveautje dan die vorige pot hoor. Prima om naar t ekijken zo
Brazilië wel eens gezien een paar jaar terug, die hadden er eentje op 10 lopen die echt iedereen voorbij liep toen.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je van de week maar eens gaan kijken naar team USA of Duitsland dat is prima om naar te kijken
Marta godinquote:Op zondag 7 juni 2015 03:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Brazilië wel eens gezien een paar jaar terug, die hadden er eentje op 10 lopen die echt iedereen voorbij liep toen.
Hoeveel is die gewordenquote:Op zondag 7 juni 2015 03:16 schreef Susi het volgende:
Ik kan mij niet herinneren in de vorige wedstrijd een corner te hebben gezien
1-0 voor Kaanada. Pingel laatste minuut.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:17 schreef Tassendief het volgende:
quote:
Op zondag 7 juni 2015 03:16 schreef Susi het volgende:
Ik kan mij niet herinneren in de vorige wedstrijd een corner te hebben gezien
Hoeveel is die geworden
1-0 door een onterechte penalty in de '92e minuut. Dat was ook de tweede kans van de wedstrijd. CanadamaFIFA. Of zo.quote:
wie is datquote:Op zondag 7 juni 2015 03:18 schreef Evertjan het volgende:
ik ben teleurgesteld in King Roland dat hij niet aanwezig is tijdens deze wedstrijd in dit topic
die stond erbij en keek ernaquote:
Wim de Ronquote:Op zondag 7 juni 2015 03:23 schreef Typisch het volgende:
keeper van 170 is bij mannen al te klein en die hebben meer sprongkracht
dat dit kan in nederland
het is allemaal wel wat gemoedelijkerquote:Op zondag 7 juni 2015 03:27 schreef Joezi het volgende:
Publiek gaat klappen ipv uitfluiten, zo kan het dus ook
Er zitten daar alleen maar dagjesmensen.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:27 schreef Joezi het volgende:
Publiek gaat klappen ipv uitfluiten, zo kan het dus ook
beter dan doorgesnoven hooligans met schuim op de bekquote:Op zondag 7 juni 2015 03:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Er zitten daar alleen maar dagjesmensen.
die zijn er sowieso niet zoveel met interlandvoetbal, laat staan bij de vrouwenquote:Op zondag 7 juni 2015 03:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beter dan doorgesnoven hooligans met schuim op de bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |