Welk jaar was dat met al die regen en crashes in Canada, een paar jaar terug?quote:Op zondag 7 juni 2015 02:02 schreef WEST het volgende: [..] Valt wel mee. Vorig jaar waren ze ook heer en meester en gingen ze ook kaduk in Canada.
Omdat voetbal gewoon leuk is. En stiekem ook als het door vrouwen wordt gespeeld.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom ik er naar zit te kijken eigenlijk. Eindelijk eens vroeg thuis en dan ga ik deze nonsense kijken.En nu wil ik Oranje ook wel checken.
ik
Ze moeten het veld wat kleiner maken.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat voetbal gewoon leuk is. En stiekem ook als het door vrouwen wordt gespeeld.
Met uitzondering van die wedstrijd net natuurlijk. Wat een afgrijselijke pot voetbal.
2000 en 2011quote:Op zondag 7 juni 2015 02:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welk jaar was dat met al die regen en crashes in Canada, een paar jaar terug?
Dat is helemaal geen slecht idee. Hoeft geen half veld te zijn of zo, maar net iets kleiner. Ze spelen ten slotte ook met lichtere ballen.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze moeten het veld wat kleiner maken.
Dat is zeker waar. Al ga ik na Oranje misschien nog wat knock-out wedstrijden kijken maar de meeste zal ik wel overslaan.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat voetbal gewoon leuk is. En stiekem ook als het door vrouwen wordt gespeeld.
Met uitzondering van die wedstrijd net natuurlijk. Wat een afgrijselijke pot voetbal.
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En wat (on)fatsoenlijke kledingquote:Op zondag 7 juni 2015 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dus in de praktijk kijk je eigenlijk alsnog alles op de finale na?quote:Op zondag 7 juni 2015 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Al ga ik na Oranje misschien nog wat knock-out wedstrijden kijken maar de meeste zal ik wel overslaan.
hihi nou héquote:Op zondag 7 juni 2015 02:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus in de praktijk kijk je eigenlijk alsnog alles op de finale na?
Bal is hetzelfde als laatste WK mannen volgens mij maar veld 20 a 25% kleiner zou al aardig schelen om het aantrekkelijker te maken.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen slecht idee. Hoeft geen half veld te zijn of zo, maar net iets kleiner. Ze spelen ten slotte ook met lichtere ballen.
(hihi)
Ik wist niet dat je boos zou worden. Tijd om te roken, aan andere tijden sport begin ik niet aan.quote:
tis dat die stoeltjes in het midden nog oranje zijn. Zo lijkt het nog iets.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:25 schreef gijsman het volgende:
[..]
Over een half uur maar veel voller zal het niet zijn... denk ik
quote:Op zondag 7 juni 2015 02:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik had best willen kijken, maar ik ben echt te moe. Hup dames!
Die download ik morgen wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Wakker blijven want UFC Fight Night is nog niet afgelopen!
Ik draai er alvast 1, dan lijkt het sneller te gaan.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:40 schreef Joezi het volgende:
Kom op mensen niet afhaken, samen achter Oranje, het wordt een topshow!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |