Ik wist niet dat je boos zou worden. Tijd om te roken, aan andere tijden sport begin ik niet aan.quote:
tis dat die stoeltjes in het midden nog oranje zijn. Zo lijkt het nog iets.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:25 schreef gijsman het volgende:
[..]
Over een half uur maar veel voller zal het niet zijn... denk ik
quote:Op zondag 7 juni 2015 02:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik had best willen kijken, maar ik ben echt te moe. Hup dames!
Die download ik morgen wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Wakker blijven want UFC Fight Night is nog niet afgelopen!
Ik draai er alvast 1, dan lijkt het sneller te gaan.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:40 schreef Joezi het volgende:
Kom op mensen niet afhaken, samen achter Oranje, het wordt een topshow!
Die hebben ze een paar kunst tetten laten aanmeten?quote:Op zondag 7 juni 2015 02:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Ryan Thomas kan wel aardig voetballen.
Nummer 17 van de wereldranglijst tegenover nummer 12 waar Nederland momenteel staat. Bij deze roep ik Nederland dan ook uit tot gedoodverfde favorietquote:
Ik pak even mijn sleutelbos erbijquote:Op zondag 7 juni 2015 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draai er alvast 1, dan lijkt het sneller te gaan.
Nee je mag sowieso drie dispensatie spelers hebben, zag je net bij china ookquote:Op zondag 7 juni 2015 02:43 schreef WEST het volgende:
[..]
Die hebben ze een paar kunst tetten laten aanmeten?
Senks. Ik neem aan dat dit nog aardig relatief is en dat je de ranglijst ook wel kan vergelijken met vrouwentennis qua wisselvalligheid? Of valt dat wel mee?quote:Op zondag 7 juni 2015 02:43 schreef Makamba_ het volgende:
Nieuw-Zeeland, is dat een goede ploeg?
Nummer 17 van de wereldranglijst tegenover nummer 12 waar Nederland momenteel staat. Bij deze roep ik Nederland dan ook uit tot gedoodverfde favoriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |