Die hebben ze een paar kunst tetten laten aanmeten?quote:Op zondag 7 juni 2015 02:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Ryan Thomas kan wel aardig voetballen.
Nummer 17 van de wereldranglijst tegenover nummer 12 waar Nederland momenteel staat. Bij deze roep ik Nederland dan ook uit tot gedoodverfde favorietquote:
Ik pak even mijn sleutelbos erbijquote:Op zondag 7 juni 2015 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draai er alvast 1, dan lijkt het sneller te gaan.
Nee je mag sowieso drie dispensatie spelers hebben, zag je net bij china ookquote:Op zondag 7 juni 2015 02:43 schreef WEST het volgende:
[..]
Die hebben ze een paar kunst tetten laten aanmeten?
Senks. Ik neem aan dat dit nog aardig relatief is en dat je de ranglijst ook wel kan vergelijken met vrouwentennis qua wisselvalligheid? Of valt dat wel mee?quote:Op zondag 7 juni 2015 02:43 schreef Makamba_ het volgende:
Nieuw-Zeeland, is dat een goede ploeg?
Nummer 17 van de wereldranglijst tegenover nummer 12 waar Nederland momenteel staat. Bij deze roep ik Nederland dan ook uit tot gedoodverfde favoriet
Geen idee. Ik haalde mijn informatie letterlijk van Wikipedia. Zo weet ik nu ook dat er bij de VS een speelster speelt met 306 interlands op haar naamquote:Op zondag 7 juni 2015 02:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Senks. Ik neem aan dat dit nog aardig relatief is en dat je de ranglijst ook wel kan vergelijken met vrouwentennis qua wisselvalligheid? Of valt dat wel mee?
net als in 1994quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |