quote:
Ohh dacht dat zij juist de beste wasquote:Op zondag 7 juni 2015 03:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee ze is haar basisplaats verloren ze is nu een beetje de Van de Vaart van dit Oranje
Johannes weet.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 1-0 voor Nederland
nee Miedema is de bestequote:Op zondag 7 juni 2015 03:02 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
[..]
Ohh dacht dat zij juist de beste was
Op de scheids?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 03:04 schreef FritzWepper het volgende:
Spelen ze hier eigenlijk zonder buitenspel?
Nee, maar ze staan het weinig.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:04 schreef FritzWepper het volgende:
Spelen ze hier eigenlijk zonder buitenspel?
op t veld, net als de mannen. Ze communiceren wel meer, maar misschien valt dat op doordat het publiek muisstil isquote:
Zo simpel is het niet.quote:
Welk publiek?quote:Op zondag 7 juni 2015 03:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
op t veld, net als de mannen. Ze communiceren wel meer, maar misschien valt dat op doordat het publiek muisstil is
valt mij wel op dat er altijd een hoop kinderen op de tribune zitten was toen Nederland in het Sparta Kasteel speelden ook al zoquote:Op zondag 7 juni 2015 03:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
op t veld, net als de mannen. Ze communiceren wel meer, maar misschien valt dat op doordat het publiek muisstil is
ik wou net zeggen..., als er 1000 man zit.quote:
Of de verdedigers weten niet hoe je een aanvaller in buitenspelval zet.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vrouwen snappen de buitenspelregel beter dan de mannen wil je zeggen
moet je iets aan je ogen doen?quote:Op zondag 7 juni 2015 03:06 schreef WEST het volgende:
[..]
ik wou net zeggen..., als er 1000 man zit.
Watquote:Op zondag 7 juni 2015 03:06 schreef WEST het volgende:
[..]
ik wou net zeggen..., als er 1000 man zit.
knvb nodigt veel jeugdteams uit die uit de regio komen waar gespeeld wordt. Ik ben ook al eens bij een wedstrijd van de oranje dames geweest in het PEC stadion tegen Belgie.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
valt mij wel op dat er altijd een hoop kinderen op de tribune zitten was toen Nederland in het Sparta Kasteel speelden ook al zo
De laatste roddels uit de kleedkamerquote:Op zondag 7 juni 2015 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze praten wel veel in het veld die dames.
Tis al laatquote:
Dat is hun gewoontequote:Op zondag 7 juni 2015 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat gebeurt op elk niveau wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2015 03:12 schreef Wicky15 het volgende:
Lekker pittig kapsel heeft die aanvoerdster van NZL.
F1, tennis en?quote:
moet je van de week maar eens gaan kijken naar team USA of Duitsland dat is prima om naar te kijkenquote:Op zondag 7 juni 2015 03:14 schreef Typisch het volgende:
Dit is wel een hoger niveautje dan die vorige pot hoor. Prima om naar t ekijken zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |