Brazilië wel eens gezien een paar jaar terug, die hadden er eentje op 10 lopen die echt iedereen voorbij liep toen.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je van de week maar eens gaan kijken naar team USA of Duitsland dat is prima om naar te kijken
Marta godinquote:Op zondag 7 juni 2015 03:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Brazilië wel eens gezien een paar jaar terug, die hadden er eentje op 10 lopen die echt iedereen voorbij liep toen.
Hoeveel is die gewordenquote:Op zondag 7 juni 2015 03:16 schreef Susi het volgende:
Ik kan mij niet herinneren in de vorige wedstrijd een corner te hebben gezien
1-0 voor Kaanada. Pingel laatste minuut.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:17 schreef Tassendief het volgende:
quote:
Op zondag 7 juni 2015 03:16 schreef Susi het volgende:
Ik kan mij niet herinneren in de vorige wedstrijd een corner te hebben gezien
Hoeveel is die geworden
1-0 door een onterechte penalty in de '92e minuut. Dat was ook de tweede kans van de wedstrijd. CanadamaFIFA. Of zo.quote:
wie is datquote:Op zondag 7 juni 2015 03:18 schreef Evertjan het volgende:
ik ben teleurgesteld in King Roland dat hij niet aanwezig is tijdens deze wedstrijd in dit topic
die stond erbij en keek ernaquote:
Wim de Ronquote:Op zondag 7 juni 2015 03:23 schreef Typisch het volgende:
keeper van 170 is bij mannen al te klein en die hebben meer sprongkracht
dat dit kan in nederland
het is allemaal wel wat gemoedelijkerquote:Op zondag 7 juni 2015 03:27 schreef Joezi het volgende:
Publiek gaat klappen ipv uitfluiten, zo kan het dus ook
Er zitten daar alleen maar dagjesmensen.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:27 schreef Joezi het volgende:
Publiek gaat klappen ipv uitfluiten, zo kan het dus ook
beter dan doorgesnoven hooligans met schuim op de bekquote:Op zondag 7 juni 2015 03:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Er zitten daar alleen maar dagjesmensen.
die zijn er sowieso niet zoveel met interlandvoetbal, laat staan bij de vrouwenquote:Op zondag 7 juni 2015 03:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beter dan doorgesnoven hooligans met schuim op de bek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |