Dus? Jij hebt catears.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij een navelpiercing heeft.
Neen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
Zeg Fylax, is FOK! eigenlijk ouder dan jij?
Scheelt niet zoveel toch?quote:
Blijkbaar, iedereen zit met een koptelefoon op.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit is toch die show dat hij buiten staat?
Best vreemd als je er bij na denkt, jij het in je leven nooit anders geweten dan dat FOK! bestaat.quote:
Ja, die ken ik. Is wel leuk maar zeker niet zijn beste show.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijkbaar, iedereen zit met een koptelefoon op.
Heb nog een andere show van hem gezien die ik ook wel goed vond.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Is wel leuk maar zeker niet zijn beste show.
Die heb ik live gezien, was ook wel een leuke. Maar W2P en de shows daarvoor vind ik beter.quote:
Achja. Over een paar jaar zitten er meerdere users die nog niet eens geboren waren toen FOK! werd opgericht.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Best vreemd als je er bij na denkt, jij het in je leven nooit anders geweten dan dat FOK! bestaat.
Ja, of gewoon even niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
Nu moet LTKDV maar weer iets vertellen ofzo.
Met mij en de rest is het goedquote:Op zondag 7 juni 2015 01:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goed!
Leuke dag gehad en nu even nagenieten thuis.
Hoe is het met jou? En de rest?
Wat is dit?quote:Op zondag 7 juni 2015 01:13 schreef YokiKater het volgende:
Zucht ..
[ afbeelding ]
Er komen steeds meer kneuzen bij.
Ja, hij weet alleen nog niet dat een Phantom3 automatisch geblokkeerd is in een no fly zone.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit?
Proberen ze met hun sensuele drone de no fly zone in te vliegen?
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
Nu moet LTKDV maar weer iets vertellen ofzo.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja. Als ik een paar uur niet post gaat Specu zelfs wanhopig om mij roepen, het is best een lieve jongen
Dat is toch allemaal nergens goed voor.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon veel behoefte aan structuur en regelmaat.
Ja goed punt, niet alles hoeft een reden te hebben natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2015 03:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze hele SC is nergens goed voor, dus dat past dan weer perfect.
Deze SC is ook een beetje als GTST. Je kunt rustig een paar afleveringen missen. Daarna pak je probleemloos de draad weer op.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goed punt, niet alles hoeft een reden te hebben natuurlijk
Maar wie is dan Arniequote:Op zondag 7 juni 2015 03:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze SC is ook een beetje als GTST. Je kunt rustig een paar afleveringen missen. Daarna pak je probleemloos de draad weer op.
Hoe werkt dat dan? Valt dat ding dan uit zodat je 'm moet ophalen of zo?quote:Op zondag 7 juni 2015 01:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, hij weet alleen nog niet dat een Phantom3 automatisch geblokkeerd is in een no fly zone.
Maar ik snap niet dat iemand dat überhaupt al wil proberen, welk gedeelte van no fly zone begrijpen ze niet...
quote:Op zondag 7 juni 2015 01:13 schreef YokiKater het volgende:
Zucht ..
[ afbeelding ]
Er komen steeds meer kneuzen bij.
Ik zat eerder aan Fokker te denken, die gedraagt zich af en toe ook alsof 'ie van een boot is gevallenquote:Op zondag 7 juni 2015 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iemand die hier al een tijdje niet meer komt. Remlof?
Geen idee, ik heb heel dat spul niet meer gezien sinds Arnie van de boot af werd getikt. Specularium is gewoon Ludo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Met Ddos ligt vaak heel de site plat. Zal wel een devver aan het kutten zijn.quote:
Ja klopt wel denk ik rond dit tijdstip.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met Ddos ligt vaak heel de site plat. Zal wel een devver aan het kutten zijn.
Viezerik. Mij een beetje raar aankijken.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
VIEL OOK TOTAAL NIET OP MET JE PAARSE HAAR.
Waarom zou de Efteling D-dossen?quote:
Gefeliciteerd, dan ben je de enige.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik was even Koefnoen van vrijdag aan het terugkijken.
Iemand moet het doen. Ik vond het wel vermakelijk. Minder slecht dan de reacties op Twitter deden vermoeden.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dan ben je de enige.
Krijgen die nog steeds een budget om dat te maken ja?quote:Op zondag 7 juni 2015 03:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik was even Koefnoen van vrijdag aan het terugkijken.
Oh. Fuck. Nu voel ik me blond paars.quote:
Ja. Dit is een bijzondere serie, getiteld "Koefnoen presenteert". Zes langere verhalen. Met name vorige week was erg leuk.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen die nog steeds een budget om dat te maken ja?
Het unieke talentquote:
Volgens mij was het eerste seizoen al totaal niet leuk, lijkt me sterk dat dat is veranderd.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Dit is een bijzondere serie, getiteld "Koefnoen presenteert". Zes langere verhalen. Met name vorige week was erg leuk.
Je moet niet zo Specularium-achtig gaan doen. Nederlanders kijken met een te negatieve insteek naar humoristische tv-programma's. Zondag Met Lubach deugde ook al niet. Sterker nog: er deugt nooit iets zo gauw het op humor aankomt.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was het eerste seizoen al totaal niet leuk, lijkt me sterk dat dat is veranderd.
Koefnoen is gewoon niet grappig, dat pretendeert het slechts te zijn. Lubach was gewoon erg vermakelijk, niks mis meequote:Op zondag 7 juni 2015 03:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet niet zo Specularium-achtig gaan doen. Nederlanders kijken met een te negatieve insteek naar humoristische tv-programma's. Zondag Met Lubach deugde ook al niet. Sterker nog: er deugt nooit iets zo gauw het op humor aankomt.
Koefnoen is regelmatig vrij grappigquote:Op zondag 7 juni 2015 03:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koefnoen is gewoon niet grappig, dat pretendeert het slechts te zijn. Lubach was gewoon erg vermakelijk, niks mis mee.
Een bejaarde die door een bus wordt aangereden kan ook grappig zijn, dat betekent nog niet dat dat zo is.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Koefnoen is regelmatig vrij grappig
quote:Op zondag 7 juni 2015 03:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet niet zo Specularium-achtig gaan doen.
Nee klopt, allemaal enorme aids bij die NPO.quote:Nederlanders kijken met een te negatieve insteek naar humoristische tv-programma's. Zondag Met Lubach deugde ook al niet. Sterker nog: er deugt nooit iets zo gauw het op humor aankomt.
Grappiger dan Koefnoen.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een bejaarde die door een bus wordt aangereden kan ook grappig zijn, dat betekent nog niet dat dat zo is.
Dat is niet echt een prestatie eigenlijk.quote:
Je bent zelf regelmatig vrij.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Koefnoen is regelmatig vrij grappig
Ik ken jullie te goed. Dat lezen jullie toch niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 04:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had een tl;dr post verwacht eigenlijk, beetje jammer weer dit.
Dan stuur je je moeder weer terug naar haar eigen nest.quote:
whehequote:Op zondag 7 juni 2015 04:52 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dan stuur je je moeder weer terug naar haar eigen nest.
Binnen zo'n zone start of stijgt hij niet eens op. En als je zo'n zone binnenvliegt dan zal hij automagisch Return To Home gaan of landen.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Valt dat ding dan uit zodat je 'm moet ophalen of zo?
Ik zag je nog langsvliegen.quote:
En, ga je haar diensten inroepen? Misschien biedt ze zich ook nog aan op kinky.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:18 schreef arjan1112 het volgende:
er zat een brief in de bus van een massage salon in slecht Nederlands
ik heb die mevr. op internet opgezocht
ze is 41 jaar en komt uit Roemenie ze bied zichzelf ook aan als werkster via marktplaats
Wat gaat je zus met het briefje doen dan?quote:Op zondag 7 juni 2015 10:33 schreef arjan1112 het volgende:
ehh nee, ik denk van niet
Dat briefje misschien aan me zusje laten zien, ze doet ook pedicure enz
Een pedicure of massage regelen?quote:Op zondag 7 juni 2015 12:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat gaat je zus met het briefje doen dan?
High class hond met privé zwembadquote:Op zondag 7 juni 2015 14:27 schreef Njosnavelin het volgende:
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aKP0GRW_460sv.mp4
Een zwembad in een zwembad zelfs.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
High class hond met privé zwembad
twitter:HolySoda twitterde op zondag 07-06-2015 om 17:38:36Tijd om iets uit te leggen #arieboomsma #hoax #goforgoodnesshttps://t.co/nB7uc8Xdsp reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ORLY?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:57 schreef YokiKater het volgende:
Walgelijktwitter:HolySoda twitterde op zondag 07-06-2015 om 17:38:36Tijd om iets uit te leggen #arieboomsma #hoax #goforgoodnesshttps://t.co/nB7uc8Xdsp reageer retweet
Even lekker de vermoorde onschuld spelenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat het een hoax was had ik inmiddels wel door, maar dat filmpje/uitleg .. walgelijk.
Oh dat kan ik niet zien, zit over mijn data heen, straks even thuis kijkenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat het een hoax was had ik inmiddels wel door, maar dat filmpje/uitleg .. walgelijk.
Wat heb je nu weer heet zitten downloaden?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat kan ik niet zien, zit over mijn data heen, straks even thuis kijken
Dat stukje over rijden op een rotonde met een beker koffie in je handen is ook erg grappig.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
Ik moest gisteren zo hard lachen om die opmerking over Harry Mulisch van Ronald Goedemondt dat ik dat stukje gewoon nog een keer heb gekeken.
Haha ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat stukje over rijden op een rotonde met een beker koffie in je handen is ook erg grappig.
Per ongeluk één of ander programma om op wifi te kunnen op de universiteit. Blijkt het ook niet eens te werken.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer heet zitten downloaden?
Hahaha wel erg slecht inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2015 20:57 schreef YokiKater het volgende:
Walgelijktwitter:HolySoda twitterde op zondag 07-06-2015 om 17:38:36Tijd om iets uit te leggen #arieboomsma #hoax #goforgoodnesshttps://t.co/nB7uc8Xdsp reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2015 00:26 schreef Specularium het volgende:
Net ander showtje van Lebbis gezien maar wel steeds dezelfde walgelijke linkse hippiepraat,.
Linkse policor paardenlul dat je er ook bent heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Hoef je bij de volgende nazivergelijking alleen maar daar naar te verwijzen, efficiëntquote:Op maandag 8 juni 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
Misschien moet ik Gutmensch onder mijn naam zetten.
Aladdinquote:Op maandag 8 juni 2015 00:45 schreef LTVDK het volgende:
Heb vandaag trouwens voor het eerst in denk 20 jaar Aladdin gezien (kwam toevallig voorbij op de torrents aankoop zonder betalingsverplichting). Die film zou vandaag de dag niet meer uitgebracht kunnen wordenJe wordt om je oren gegooid Allah (zonder swt, dat dan weer wel), onthoofdingen en stereotyperende accenten
.
Gutmensch Specu zou dit afkeuren.
[ afbeelding ]
Het voelde ook echt als een nieuwe film aan voor mij zolang had ik het niet gezien. Die geest is soms wel fucking hilarischquote:
Nu wil ik em ook zien.quote:Op maandag 8 juni 2015 00:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het voelde ook echt als een nieuwe film aan voor mij zolang had ik het niet gezien. Die geest is soms wel fucking hilarisch.
Net zo hilarisch als Koefnoen?quote:Op maandag 8 juni 2015 00:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die geest is soms wel fucking hilarisch.
Nee gewoon echt grappigquote:
Toch knap. In hetzelfde topic staan als een videoclip over keyboard spelen bij de Jostiband en dan toch de meest zwakbegaafde video van het topic zijn.quote:
Sorry ik zal een iets toegankelijker nummer van Polska posten, misschien snap je de muziek dan wel.quote:Op maandag 8 juni 2015 06:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch knap. In hetzelfde topic staan als een videoclip over keyboard spelen bij de Jostiband en dan toch de meest zwakbegaafde video van het topic zijn.
Waarom hemelen we dit soort afschuwelijke, seniele muziek toch zo op?
Ik kan gewoon niet tegen die zwakbegaafde uitspraak. Die hiphoppers klinken stuk voor stuk als figuren met een verstandelijke beperking. En mensen met een verstandelijke beperking kunnen het niet helpen dat ze zo praten.quote:Op maandag 8 juni 2015 08:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik zal een iets toegankelijker nummer van Polska posten, misschien snap je de muziek dan wel.
Krrrrakaka!quote:Op maandag 8 juni 2015 09:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen die zwakbegaafde uitspraak. Die hiphoppers klinken stuk voor stuk als figuren met een verstandelijke beperking. En mensen met een verstandelijke beperking kunnen het niet helpen dat ze zo praten.
Jij mist heel het punt, je doet nou juist datgene wat ze bij Nouveau Riche niet doen, zichzelf serieus nemenquote:Op maandag 8 juni 2015 06:38 schreef Elfletterig het volgende:
Toch knap. In hetzelfde topic staan als een videoclip over keyboard spelen bij de Jostiband en dan toch de meest zwakbegaafde video van het topic zijn.
Waarom hemelen we dit soort afschuwelijke, seniele muziek toch zo op?
Beats zijn overrated. Beats zijn maar een onderdeel van muziek. Het schort bij deze lui zowel aan muzikaal talent als aan de vaardigheid om normaal te praten.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij mist heel het punt, je doet nou juist datgene wat ze bij Nouveau Riche niet doen, zichzelf serieus nemen. Vergelijk het met een Steven Seagal film, het gaat nergens over, geen verhaal, matige acteerprestaties en toch is het erg vermakelijk.
Al zou het zonder de ijzersterke beats van Boaz vd Beatz wel gewoon kut zijn natuurlijk, Boaz.
Beats zijn juist de kern van de muziek, het gejengel eroverheen is vaak het probleem.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beats zijn overrated. Beats zijn maar een onderdeel van muziek. Het schort bij deze lui zowel aan muzikaal talent als aan de vaardigheid om normaal te praten.
quote:Op maandag 8 juni 2015 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beats zijn juist de kern van de muziek, het gejengel eroverheen is vaak het probleem.
Dit nummer zou ook waardeloos zijn zonder de muziekquote:
Al hete snorren gespot?quote:Op maandag 8 juni 2015 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, het is hier wel echt heftig. Gisteren was het heerlijk, 30 graden. Niks mis mee.
Vandaag 34 graden en dat gaat me toch te ver #metjereetdeheledaginhetzwembad
Waar zit je eigenlijk?quote:Op maandag 8 juni 2015 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, het is hier wel echt heftig. Gisteren was het heerlijk, 30 graden. Niks mis mee.
Vandaag 34 graden en dat gaat me toch te ver #metjereetdeheledaginhetzwembad
Tunesische dames zijn ovee het algemeen redelijk tot bijzonder aantrekkelijk. Van mijn leeftijd dan, de snorren reken ik niet mee.quote:
En terecht.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
word je gestenigd omdat je uit de keuken bent
Net als dat hij voetbal wil verbieden.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:58 schreef Specularium het volgende:
Efteling is jelly omdat mensen geld maken met muziek die zijn smaak niet is.
Omdat het zijn smaak niet is zou hij het ook het liefst verbieden.
Roken niet, hij vind het alleen wel terecht als het 10000 euro per pakje kost want dan kunnen mensen zelf kiezenquote:
Ben je niet steeds bang dat er een bom ontploft? Ik zou geen moment op mijn gemak zijn daar.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:58 schreef timmmmm het volgende:
Je hebt hier ook allemaal cafeetjes waar men thee en koffie drinkt en aan de waterpijp zit, maar daar zie je nergens vrouwen zitten, enkel vieze mannen
Wanneer is dat voor het laatst gebeurd in Tunesië?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je niet steeds bang dat er een bom ontploft? Ik zou geen moment op mijn gemak zijn daar.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Roken niet, hij vind het alleen wel terecht als het 10000 euro per pakje kost want dan kunnen mensen zelf kiezen
Nou ja, vorige week heeft een vent als een gek op een groep militairen ingeschoten en een maand of misschien 2 was er een aanslag op een museum in Tunis, bardoquote:Op maandag 8 juni 2015 12:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wanneer is dat voor het laatst gebeurd in Tunesië?
Je doet een heleboel aannames die niet kloppenquote:Op maandag 8 juni 2015 11:58 schreef Specularium het volgende:
Efteling is jelly omdat mensen geld maken met muziek die zijn smaak niet is.
Omdat het zijn smaak niet is zou hij het ook het liefst verbieden.
Check die Elf effe een partijtje sociaal gehandicapt zijn.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je doet een heleboel aannames die niet kloppen
1) Ik vind het niet erg dat mensen geld verdienen aan muziek die mijn smaak niet is
2) Ik vind het niet erg dat er muziek wordt gemaakt die mijn smaak niet is. Sterker nog: het is goed dat die muziek wordt gemaakt, al is het bij vlagen amper "muziek" te noemen
3) Ik wil geen dingen verbieden omdat ze mijn smaak niet zijn.
Oefenwedstrijden hoeven niet live op tv. De rest mag best op tv van mij. Maar niet alles bij de Publieke Omroep. Prima dat de Champions League nu naar de commerciëlen gaat.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:12 schreef Mani89 het volgende:
Maarten van Rossem wil voetbal ook verbieden van de tv, dus je bent in goed gezelschap wat dat betreft.
quote:Op maandag 8 juni 2015 12:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je doet een heleboel aannames die niet kloppen
1) Ik vind het niet erg dat mensen geld verdienen aan muziek die mijn smaak niet is
2) Ik vind het niet erg dat er muziek wordt gemaakt die mijn smaak niet is. Sterker nog: het is goed dat die muziek wordt gemaakt, al is het bij vlagen amper "muziek" te noemen
3) Ik wil geen dingen verbieden omdat ze mijn smaak niet zijn.
Net zoals alle andere sporten.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet meer live op tv, zolang het één groot dopingcircus is.
Dit is dus niet de Feedback.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:18 schreef tong80 het volgende:
NWS / Uitkijken met wildplassen in Maleisië
Topictitel vergeten.
Kan gebeuren lijkt me.
Je kunt dan het topic sluiten of alsnog vragen naar de bron. Dan is ie er in no time. Lijkt me. Zonder doden in de TT. Kun je ook verbeteren of veranderen.
FF pissen
Ja dat is altijd zo jammer in die landen, vaak hele mooie meidjes maar dan heb je weer die culturele verschillen. Denk ook dat je daar minder hoofddoekjes ziet dan in Rotterdamquote:Op maandag 8 juni 2015 11:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tunesische dames zijn ovee het algemeen redelijk tot bijzonder aantrekkelijk. Van mijn leeftijd dan, de snorren reken ik niet mee.
Maar je weet hoe dat gaat in dit soort apenlanden. Als je een tunesische man bent en je strikt een blonde blanke suukertante heb je het goed voor elkaar en als je een tunesische vrouw bent die het aanlegt met een blonde blanke man word je gestenigd omdat je uit de keuken bent
Beter bijdehand dan bijdevoet, want dan moet je bukkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beter bijdehand dan bijdevoet, want dan moet je bukken.
Je beste grap tot nu toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb vandaag mijn lolbroek aan, voor een grapjas is het te warm ...quote:
_____
Omdat stiekem de meeste FOK!kers van de herenliefde zijn en ze hoopten dat ze peners te zien kregen in de OP.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat kan weer beter.
Wel opvallend trouwens dat een topic met als TT welhomo meer views krijgt dan nohomo.
Altijd genieten als je dan Mevrouw Brie ziet.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat stiekem de meeste FOK!kers van de herenliefde zijn en ze hoopten dat ze peners te zien kregen in de OP.
Maar die hebben dan ook daadwerkelijk maandelijkse meets waar ze God weet wat uitspoken met elkaar.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:44 schreef Specularium het volgende:
Nouja, Elflettering, Mani, Fokker, Fylax, Peunage.
We zijn bijna net zo succesvol qua homosensualiteit als de POLSC.
Ik ben pertinent geen homo.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:44 schreef Specularium het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2015 16:44 schreef Specularium het volgende:
Ja precies ja.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, grapje. Mensen die uit de polderklei zijn getrokken zijn altijd straight.
Wat is dit voor uitgewoonde pornodel?quote:
Ik moest lachenquote:
De Arnulfus Tripel, echt een klassiekertje.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:05 schreef Mani89 het volgende:
Gezellig hoor, ken jij dit bier Joh?
[ afbeelding ]
Vorige keer werd jij mad, dat doe ik dus gewoon niet meerquote:Op maandag 8 juni 2015 19:35 schreef Specularium het volgende:
Ik had verwacht dat LTKDV verder ging slowchatten in feedback maar zo is hij natuurlijk weer niet.
Haha, ja.quote:
Prachtige ogen ook. Komen goed naar voren in deze foto.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een leuk stel chesticles die aan die mevrouw vast zitten.
Ja jij slaat altijd al mijn posts op, dat heb jij sneller terug gevonden dan ikquote:
Who cares.quote:
Fielaks loopt al heel de dag in een tuinbroek waarschijnlijk.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fielaks loopt al heel de dag in een tuinbroek waarschijnlijk.
Een 'zangeres' die er uit ziet alsof ze 12 isquote:
Ze is wel mooi hoor.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een 'zangeres' die er uit ziet alsof ze 12 is.
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een 'zangeres' die er uit ziet alsof ze 12 is.
Ze ziet er 10 jaar jonger uit dan dat ze is, kan daar vrij weinig mee.quote:
Geen idee eigenlijk hoe oud ze is?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze ziet er 10 jaar jonger uit dan dat ze is, kan daar vrij weinig mee.
23 ofzo dacht ik?quote:
Fylax is keihard pussywhipped door zijn vriendinnetje.quote:
Daar zou jij nog wel een kunstje op kunnen.quote:
Whehe, tuurlijk.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze ziet er 10 jaar jonger uit dan dat ze is, kan daar vrij weinig mee.
Ik schop sowieso vrij weinig uit mijn bed, dat is niet echt een graadmeterquote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Trouwens, jij zal haar echt niet je bed uitschoppen
quote:
Vrouwen met hun vooroordelenquote:
Jij impliceert dus nu dat ik een strakke plasser van Ariana zou krijgen? Dat vind ik best een vooroordeel jaquote:
Omdat A) het is net een kind en dat is akward. Daarnaast maakt ze tijdens het zingen al allemaal rare onprettige geluiden dus ik wil niet weten hoe dat dan gaat tijdens sexy time.quote:
Ik impliceer dat als jij haar zo in je bed zou tegen komen je haar er echt niet zou uitschoppen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij impliceert dus nu dat ik een strakke plasser van Ariana zou krijgen? Dat vind ik best een vooroordeel ja
Denk dat op stage is een act:pquote:Op maandag 8 juni 2015 22:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat A) het is net een kind en dat is akward. Daarnaast maakt ze tijdens het zingen al allemaal rare onprettige geluiden dus ik wil niet weten hoe dat dan gaat tijdens sexy time.
Waarop ik al zei dat ik sowieso eigenlijk bijna niemand uit bed schop.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik impliceer dat als jij haar zo in je bed zou tegen komen je haar er echt niet zou uitschoppen.
Dus geen vooroordelen :pquote:Op maandag 8 juni 2015 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarop ik al zei dat ik sowieso eigenlijk bijna niemand uit bed schop.
Maar dat maakt het nog geen leuk mensquote:
Zo zou ik haar wel zo ongeveer kwalificeren ja.quote:
quote:
Ik ben altijd bloedserieus, LTKVD.quote:
Ok, het antwoord op je vraag is nee.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben altijd bloedserieus, LTKVD.
Oh, dus dat heb ik al die jaren fout gedaan.quote:
Wat dan? Sjoelen?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:23 schreef arjan1112 het volgende:
Ehh mannen houden van sletten maar niet om mee te trouwen o.i.d
Doet me denken aan Ucciequote:
Wat is dat voor kliederzooi op haar arm?quote:
Plakplaatjes uit de kauwgom.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is dat voor kliederzooi op haar arm?
Ze heeft gewoon wulpse werpheupenquote:
Een anime poppetje en sneeuwwitje.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is dat voor kliederzooi op haar arm?
Ik weet het nietquote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een anime poppetje en sneeuwwitje.
[ afbeelding ]
Als het over Griekse mythologie gaat zeker?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben altijd bloedserieus, LTKVD.
Echt dik inderdaad.quote:
Dit kreeg je vroeger als je kauwgom kocht.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had haar een paar dagen geleden al een lokquote gestuurd, maar ze is ons beu denk ikquote:
Altijd!!quote:Op maandag 8 juni 2015 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als het over Griekse mythologie gaat zeker?
Inclusief pauperchihuahua, tatta dat het is gewordenquote:Op maandag 8 juni 2015 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |