Dus? Jij hebt catears.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij een navelpiercing heeft.
Neen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
Zeg Fylax, is FOK! eigenlijk ouder dan jij?
Scheelt niet zoveel toch?quote:
Blijkbaar, iedereen zit met een koptelefoon op.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit is toch die show dat hij buiten staat?
Best vreemd als je er bij na denkt, jij het in je leven nooit anders geweten dan dat FOK! bestaat.quote:
Ja, die ken ik. Is wel leuk maar zeker niet zijn beste show.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijkbaar, iedereen zit met een koptelefoon op.
Heb nog een andere show van hem gezien die ik ook wel goed vond.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Is wel leuk maar zeker niet zijn beste show.
Die heb ik live gezien, was ook wel een leuke. Maar W2P en de shows daarvoor vind ik beter.quote:
Achja. Over een paar jaar zitten er meerdere users die nog niet eens geboren waren toen FOK! werd opgericht.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Best vreemd als je er bij na denkt, jij het in je leven nooit anders geweten dan dat FOK! bestaat.
Ja, of gewoon even niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
Nu moet LTKDV maar weer iets vertellen ofzo.
Met mij en de rest is het goedquote:Op zondag 7 juni 2015 01:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goed!
Leuke dag gehad en nu even nagenieten thuis.
Hoe is het met jou? En de rest?
Wat is dit?quote:Op zondag 7 juni 2015 01:13 schreef YokiKater het volgende:
Zucht ..
[ afbeelding ]
Er komen steeds meer kneuzen bij.
Ja, hij weet alleen nog niet dat een Phantom3 automatisch geblokkeerd is in een no fly zone.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit?
Proberen ze met hun sensuele drone de no fly zone in te vliegen?
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
Nu moet LTKDV maar weer iets vertellen ofzo.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja. Als ik een paar uur niet post gaat Specu zelfs wanhopig om mij roepen, het is best een lieve jongen
Dat is toch allemaal nergens goed voor.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon veel behoefte aan structuur en regelmaat.
Ja goed punt, niet alles hoeft een reden te hebben natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2015 03:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze hele SC is nergens goed voor, dus dat past dan weer perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |