Dan stuur je je moeder weer terug naar haar eigen nest.quote:
whehequote:Op zondag 7 juni 2015 04:52 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dan stuur je je moeder weer terug naar haar eigen nest.
Binnen zo'n zone start of stijgt hij niet eens op. En als je zo'n zone binnenvliegt dan zal hij automagisch Return To Home gaan of landen.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Valt dat ding dan uit zodat je 'm moet ophalen of zo?
Ik zag je nog langsvliegen.quote:
En, ga je haar diensten inroepen? Misschien biedt ze zich ook nog aan op kinky.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:18 schreef arjan1112 het volgende:
er zat een brief in de bus van een massage salon in slecht Nederlands
ik heb die mevr. op internet opgezocht
ze is 41 jaar en komt uit Roemenie ze bied zichzelf ook aan als werkster via marktplaats
Wat gaat je zus met het briefje doen dan?quote:Op zondag 7 juni 2015 10:33 schreef arjan1112 het volgende:
ehh nee, ik denk van niet
Dat briefje misschien aan me zusje laten zien, ze doet ook pedicure enz
Een pedicure of massage regelen?quote:Op zondag 7 juni 2015 12:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat gaat je zus met het briefje doen dan?
High class hond met privé zwembadquote:Op zondag 7 juni 2015 14:27 schreef Njosnavelin het volgende:
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aKP0GRW_460sv.mp4
Een zwembad in een zwembad zelfs.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
High class hond met privé zwembad
twitter:HolySoda twitterde op zondag 07-06-2015 om 17:38:36Tijd om iets uit te leggen #arieboomsma #hoax #goforgoodnesshttps://t.co/nB7uc8Xdsp reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ORLY?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:57 schreef YokiKater het volgende:
Walgelijktwitter:HolySoda twitterde op zondag 07-06-2015 om 17:38:36Tijd om iets uit te leggen #arieboomsma #hoax #goforgoodnesshttps://t.co/nB7uc8Xdsp reageer retweet
Even lekker de vermoorde onschuld spelenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat het een hoax was had ik inmiddels wel door, maar dat filmpje/uitleg .. walgelijk.
Oh dat kan ik niet zien, zit over mijn data heen, straks even thuis kijkenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat het een hoax was had ik inmiddels wel door, maar dat filmpje/uitleg .. walgelijk.
Wat heb je nu weer heet zitten downloaden?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat kan ik niet zien, zit over mijn data heen, straks even thuis kijken
Dat stukje over rijden op een rotonde met een beker koffie in je handen is ook erg grappig.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
Ik moest gisteren zo hard lachen om die opmerking over Harry Mulisch van Ronald Goedemondt dat ik dat stukje gewoon nog een keer heb gekeken.
Haha ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat stukje over rijden op een rotonde met een beker koffie in je handen is ook erg grappig.
Per ongeluk één of ander programma om op wifi te kunnen op de universiteit. Blijkt het ook niet eens te werken.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer heet zitten downloaden?
Hahaha wel erg slecht inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2015 20:57 schreef YokiKater het volgende:
Walgelijktwitter:HolySoda twitterde op zondag 07-06-2015 om 17:38:36Tijd om iets uit te leggen #arieboomsma #hoax #goforgoodnesshttps://t.co/nB7uc8Xdsp reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2015 00:26 schreef Specularium het volgende:
Net ander showtje van Lebbis gezien maar wel steeds dezelfde walgelijke linkse hippiepraat,.
Linkse policor paardenlul dat je er ook bent heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hoef je bij de volgende nazivergelijking alleen maar daar naar te verwijzen, efficiëntquote:Op maandag 8 juni 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
Misschien moet ik Gutmensch onder mijn naam zetten.
Aladdinquote:Op maandag 8 juni 2015 00:45 schreef LTVDK het volgende:
Heb vandaag trouwens voor het eerst in denk 20 jaar Aladdin gezien (kwam toevallig voorbij op de torrents aankoop zonder betalingsverplichting). Die film zou vandaag de dag niet meer uitgebracht kunnen wordenJe wordt om je oren gegooid Allah (zonder swt, dat dan weer wel), onthoofdingen en stereotyperende accenten
.
Gutmensch Specu zou dit afkeuren.
[ afbeelding ]
Het voelde ook echt als een nieuwe film aan voor mij zolang had ik het niet gezien. Die geest is soms wel fucking hilarischquote:
Nu wil ik em ook zien.quote:Op maandag 8 juni 2015 00:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het voelde ook echt als een nieuwe film aan voor mij zolang had ik het niet gezien. Die geest is soms wel fucking hilarisch.
Net zo hilarisch als Koefnoen?quote:Op maandag 8 juni 2015 00:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die geest is soms wel fucking hilarisch.
Nee gewoon echt grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |