Deze SC is ook een beetje als GTST. Je kunt rustig een paar afleveringen missen. Daarna pak je probleemloos de draad weer op.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goed punt, niet alles hoeft een reden te hebben natuurlijk
Maar wie is dan Arniequote:Op zondag 7 juni 2015 03:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze SC is ook een beetje als GTST. Je kunt rustig een paar afleveringen missen. Daarna pak je probleemloos de draad weer op.
Hoe werkt dat dan? Valt dat ding dan uit zodat je 'm moet ophalen of zo?quote:Op zondag 7 juni 2015 01:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, hij weet alleen nog niet dat een Phantom3 automatisch geblokkeerd is in een no fly zone.
Maar ik snap niet dat iemand dat überhaupt al wil proberen, welk gedeelte van no fly zone begrijpen ze niet...
quote:Op zondag 7 juni 2015 01:13 schreef YokiKater het volgende:
Zucht ..
[ afbeelding ]
Er komen steeds meer kneuzen bij.
Ik zat eerder aan Fokker te denken, die gedraagt zich af en toe ook alsof 'ie van een boot is gevallenquote:Op zondag 7 juni 2015 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iemand die hier al een tijdje niet meer komt. Remlof?
Geen idee, ik heb heel dat spul niet meer gezien sinds Arnie van de boot af werd getikt. Specularium is gewoon Ludo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Met Ddos ligt vaak heel de site plat. Zal wel een devver aan het kutten zijn.quote:
Ja klopt wel denk ik rond dit tijdstip.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met Ddos ligt vaak heel de site plat. Zal wel een devver aan het kutten zijn.
Viezerik. Mij een beetje raar aankijken.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
VIEL OOK TOTAAL NIET OP MET JE PAARSE HAAR.
Waarom zou de Efteling D-dossen?quote:
Gefeliciteerd, dan ben je de enige.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik was even Koefnoen van vrijdag aan het terugkijken.
Iemand moet het doen. Ik vond het wel vermakelijk. Minder slecht dan de reacties op Twitter deden vermoeden.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dan ben je de enige.
Krijgen die nog steeds een budget om dat te maken ja?quote:Op zondag 7 juni 2015 03:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik was even Koefnoen van vrijdag aan het terugkijken.
Oh. Fuck. Nu voel ik me blond paars.quote:
Ja. Dit is een bijzondere serie, getiteld "Koefnoen presenteert". Zes langere verhalen. Met name vorige week was erg leuk.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen die nog steeds een budget om dat te maken ja?
Het unieke talentquote:
Volgens mij was het eerste seizoen al totaal niet leuk, lijkt me sterk dat dat is veranderd.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Dit is een bijzondere serie, getiteld "Koefnoen presenteert". Zes langere verhalen. Met name vorige week was erg leuk.
Je moet niet zo Specularium-achtig gaan doen. Nederlanders kijken met een te negatieve insteek naar humoristische tv-programma's. Zondag Met Lubach deugde ook al niet. Sterker nog: er deugt nooit iets zo gauw het op humor aankomt.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was het eerste seizoen al totaal niet leuk, lijkt me sterk dat dat is veranderd.
Koefnoen is gewoon niet grappig, dat pretendeert het slechts te zijn. Lubach was gewoon erg vermakelijk, niks mis meequote:Op zondag 7 juni 2015 03:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet niet zo Specularium-achtig gaan doen. Nederlanders kijken met een te negatieve insteek naar humoristische tv-programma's. Zondag Met Lubach deugde ook al niet. Sterker nog: er deugt nooit iets zo gauw het op humor aankomt.
Koefnoen is regelmatig vrij grappigquote:Op zondag 7 juni 2015 03:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koefnoen is gewoon niet grappig, dat pretendeert het slechts te zijn. Lubach was gewoon erg vermakelijk, niks mis mee.
Een bejaarde die door een bus wordt aangereden kan ook grappig zijn, dat betekent nog niet dat dat zo is.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Koefnoen is regelmatig vrij grappig
quote:Op zondag 7 juni 2015 03:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet niet zo Specularium-achtig gaan doen.
Nee klopt, allemaal enorme aids bij die NPO.quote:Nederlanders kijken met een te negatieve insteek naar humoristische tv-programma's. Zondag Met Lubach deugde ook al niet. Sterker nog: er deugt nooit iets zo gauw het op humor aankomt.
Grappiger dan Koefnoen.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een bejaarde die door een bus wordt aangereden kan ook grappig zijn, dat betekent nog niet dat dat zo is.
Dat is niet echt een prestatie eigenlijk.quote:
Je bent zelf regelmatig vrij.quote:Op zondag 7 juni 2015 03:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Koefnoen is regelmatig vrij grappig
Ik ken jullie te goed. Dat lezen jullie toch niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 04:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had een tl;dr post verwacht eigenlijk, beetje jammer weer dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |