Toch knap. In hetzelfde topic staan als een videoclip over keyboard spelen bij de Jostiband en dan toch de meest zwakbegaafde video van het topic zijn.quote:
Sorry ik zal een iets toegankelijker nummer van Polska posten, misschien snap je de muziek dan wel.quote:Op maandag 8 juni 2015 06:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch knap. In hetzelfde topic staan als een videoclip over keyboard spelen bij de Jostiband en dan toch de meest zwakbegaafde video van het topic zijn.
Waarom hemelen we dit soort afschuwelijke, seniele muziek toch zo op?
Ik kan gewoon niet tegen die zwakbegaafde uitspraak. Die hiphoppers klinken stuk voor stuk als figuren met een verstandelijke beperking. En mensen met een verstandelijke beperking kunnen het niet helpen dat ze zo praten.quote:Op maandag 8 juni 2015 08:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik zal een iets toegankelijker nummer van Polska posten, misschien snap je de muziek dan wel.
Krrrrakaka!quote:Op maandag 8 juni 2015 09:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen die zwakbegaafde uitspraak. Die hiphoppers klinken stuk voor stuk als figuren met een verstandelijke beperking. En mensen met een verstandelijke beperking kunnen het niet helpen dat ze zo praten.
Jij mist heel het punt, je doet nou juist datgene wat ze bij Nouveau Riche niet doen, zichzelf serieus nemenquote:Op maandag 8 juni 2015 06:38 schreef Elfletterig het volgende:
Toch knap. In hetzelfde topic staan als een videoclip over keyboard spelen bij de Jostiband en dan toch de meest zwakbegaafde video van het topic zijn.
Waarom hemelen we dit soort afschuwelijke, seniele muziek toch zo op?
Beats zijn overrated. Beats zijn maar een onderdeel van muziek. Het schort bij deze lui zowel aan muzikaal talent als aan de vaardigheid om normaal te praten.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij mist heel het punt, je doet nou juist datgene wat ze bij Nouveau Riche niet doen, zichzelf serieus nemen. Vergelijk het met een Steven Seagal film, het gaat nergens over, geen verhaal, matige acteerprestaties en toch is het erg vermakelijk.
Al zou het zonder de ijzersterke beats van Boaz vd Beatz wel gewoon kut zijn natuurlijk, Boaz.
Beats zijn juist de kern van de muziek, het gejengel eroverheen is vaak het probleem.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beats zijn overrated. Beats zijn maar een onderdeel van muziek. Het schort bij deze lui zowel aan muzikaal talent als aan de vaardigheid om normaal te praten.
quote:Op maandag 8 juni 2015 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beats zijn juist de kern van de muziek, het gejengel eroverheen is vaak het probleem.
Dit nummer zou ook waardeloos zijn zonder de muziekquote:
Al hete snorren gespot?quote:Op maandag 8 juni 2015 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, het is hier wel echt heftig. Gisteren was het heerlijk, 30 graden. Niks mis mee.
Vandaag 34 graden en dat gaat me toch te ver #metjereetdeheledaginhetzwembad
Waar zit je eigenlijk?quote:Op maandag 8 juni 2015 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, het is hier wel echt heftig. Gisteren was het heerlijk, 30 graden. Niks mis mee.
Vandaag 34 graden en dat gaat me toch te ver #metjereetdeheledaginhetzwembad
Tunesische dames zijn ovee het algemeen redelijk tot bijzonder aantrekkelijk. Van mijn leeftijd dan, de snorren reken ik niet mee.quote:
En terecht.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
word je gestenigd omdat je uit de keuken bent
Net als dat hij voetbal wil verbieden.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:58 schreef Specularium het volgende:
Efteling is jelly omdat mensen geld maken met muziek die zijn smaak niet is.
Omdat het zijn smaak niet is zou hij het ook het liefst verbieden.
Roken niet, hij vind het alleen wel terecht als het 10000 euro per pakje kost want dan kunnen mensen zelf kiezenquote:
Ben je niet steeds bang dat er een bom ontploft? Ik zou geen moment op mijn gemak zijn daar.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:58 schreef timmmmm het volgende:
Je hebt hier ook allemaal cafeetjes waar men thee en koffie drinkt en aan de waterpijp zit, maar daar zie je nergens vrouwen zitten, enkel vieze mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |