True, tenzij er een gigantische plottwist is dat Jon ineens het neefje van Daenerys is of whatever, boeit dat figuur me vrij weinig. Ik vind hem de minst interessante nakomeling van Ned Stark, and that's saying a lot:quote:Op zondag 7 juni 2015 13:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Net als Jon eigenlijk. Ook al zo'n nutteloos karakter.
Ik vind hem juist de meest interessante. Maarja ieder zijn ding.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
True, tenzij er een gigantische plottwist is dat Jon ineens het neefje van Daenerys is of whatever, boeit dat figuur me vrij weinig. Ik vind hem de minst interessante nakomeling van Ned Stark, and that's saying a lot:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit niet gebeurd eigenlijk. Omdat Mance al dood is gegaan dit seizoen.. Maarja dat zag je ook al aankomen.. Het zal wel erg voorspelbaar zijn als Stannis dood zou gaan.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Ik las net een feitje dat in elk seizoen een koning is dood gegaan (Robert, Renly, Rob, Joffrey), dus dat wordt een koning
Hebben we Tommen, Stannis en de King of the North (Bolton toch?).
Dit kun je toch niet serieus menen he? Wat betreft de Game for the iron Throne staat hij buiten spel ja, maar wat zich allemaal bij en achter the Wall afspeelt is toch vele malen interessanter (en belangrijker)? Zie de vorige ep...quote:Op zondag 7 juni 2015 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
True, tenzij er een gigantische plottwist is dat Jon ineens het neefje van Daenerys is of whatever, boeit dat figuur me vrij weinig. Ik vind hem de minst interessante nakomeling van Ned Stark, and that's saying a lot:
[ afbeelding ]
Ik ook, ik gunde Ems z'n pleziertje niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:54 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ik vind hem juist de meest interessante. Maarja ieder zijn ding.
Belangrijker, absoluut!quote:Op zondag 7 juni 2015 13:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dit kun je toch niet serieus menen he? Wat betreft de Game for the iron Throne staat hij buiten spel ja, maar wat zich allemaal bij en achter the Wall afspeelt is toch vele malen interessanter (en belangrijker)? Zie de vorige ep...
Oh, zo.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoel niet per se ep 9 (Joffrey ging ook niet in 9 dood), maar in elk seizoen is tot nu toe een koning dood gegaan. En nog 2 ep kans en 9 is altijd wel verrassend/spectaculair geweest.
Bran begint eigenlijk net. Ik ben benieuwd of seizoen 6 zal beginnen met dat hij aan het vliegen is.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ook, ik gunde Ems z'n pleziertje niet.
Jon -> Robb -> Arya -> Sansa -> Direwolves -> Rickon -> Bran
Over jou?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind hem de minst interessante nakomeling van Ned Stark, and that's saying a lot:
Misschien zien we Rickon gewoon weer terug na een aantal seizoenen zoals het ook met Myrcella gingquote:Op zondag 7 juni 2015 14:04 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Bran begint eigenlijk net. Ik ben benieuwd of seizoen 6 zal beginnen met dat hij aan het vliegen is.Rickon heeft eigenlijk geen verhaallijn. Ik hoop wel dat er nog eens iets mee gedaan gaat worden.
Arya -> Direwolves -> Ned -> rest.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jon -> Robb -> Arya -> Sansa -> Direwolves -> Rickon -> Bran
quote:Op zondag 7 juni 2015 13:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Net als Jon eigenlijk. Ook al zo'n nutteloos karakter.
The King Beyond the Wall is al dood gegaan dit seizoen.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Ik las net een feitje dat in elk seizoen een koning is dood gegaan (Robert, Renly, Rob, Joffrey), dus dat wordt een koning
Ik zal de volgende keer mijn sarcasme-module iets omlaag afstellenquote:Op zondag 7 juni 2015 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij wel op zitten letten?
Jon is de man die de écht belangrijke strijd vecht en jullie noemen hem nutteloos.
Ik twijfelde al.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer mijn sarcasme-module iets omlaag afstellen
Hopelijk ook niet door Ramsay en zijn twintig manquote:Op zondag 7 juni 2015 13:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan zal het Stannis wel zijn![]()
Als hij dan maar een waardige dood krijgt en niet eentje veroorzaakt doorBrienne
Sansa is een breekbaar vogeltje. Ik zie haar dat niet zo snel doen.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hopelijk ook niet door Ramsay en zijn twintig man![]()
Eigenlijk hoop ik ook niet dat Ramsay al dood gaat, dat mag Sansa wel doen uiteindelijk
twitter:GoT_Tyrion twitterde op zondag 07-06-2015 om 15:52:12I would watch all of these #RejectedTVShowSpinoffs http://t.co/IjdwiA6afk reageer retweet
Ik wil echte spinoffs na GoTquote:Op zondag 7 juni 2015 16:49 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GoT_Tyrion twitterde op zondag 07-06-2015 om 15:52:12I would watch all of these #RejectedTVShowSpinoffs http://t.co/IjdwiA6afk reageer retweet
Doe maar een Queen (Cersei).quote:Op zondag 7 juni 2015 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, dat is gewoon een heerlijk kutwijf who you love to hate.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 16:49 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GoT_Tyrion twitterde op zondag 07-06-2015 om 15:52:12I would watch all of these #RejectedTVShowSpinoffs http://t.co/IjdwiA6afk reageer retweet
Als ze haar lijstje af gaat werken, daar kwam Melissandre ook in voor.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:26 schreef ToT het volgende:
Hmmm S03E06: Melissandre tegen Arya: "We will meet again."Ik ben benieuwd hoe dat gaat gebeuren!
Ah!quote:Op zondag 7 juni 2015 19:31 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Als ze haar lijstje af gaat werken, daar kwam Melissandre ook in voor.
Dan is mij ontschoten waarom dat dan is...quote:Op zondag 7 juni 2015 19:31 schreef Aristoteless het volgende:
Als ze haar lijstje af gaat werken, daar kwam Melissandre ook in voor.
Omdat zij Gendry heeft gekocht.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan is mij ontschoten waarom dat dan is...
check!quote:
Ergens te zien nog/al?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:14 schreef Typisch het volgende:
HBO Go had episode 9 al even online staan, als je geen spoilers wil kun je nu dus beter even dingen als de /r/asoiaf en /r/gameofthrones e.d. vermijden.
die gaan falen omdat stannis een kansloze kneus isquote:Op zondag 7 juni 2015 20:41 schreef Mr.Major het volgende:
Even een discussietje starten hehe
Wat denken jullie dat er gaat gebeuren met stannis en ramsey's elite team?
Je bedoelt ramsey's het-budget-is-leeg-team?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:41 schreef Mr.Major het volgende:
Ik vermoed dat Carice de aanslag verhindert door de belagers te frituren middels een straal vuur uit haar vagina.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:41 schreef Mr.Major het volgende:
Even een discussietje starten hehe
Niet dat ik weet, maar ik verwacht wel een snellere upload nu hij al gelekt is via HBO Go.quote:
Dus dat!quote:Op zondag 7 juni 2015 20:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik verwacht wel een snellere upload nu hij al gelekt is via HBO Go.Hopelijk voordat ik ga slapen.
Waar en wanneer hebben zij elkaar ontmoet?quote:Op zondag 7 juni 2015 19:26 schreef ToT het volgende:
Hmmm S03E06: Melissandre tegen Arya: "We will meet again."Ik ben benieuwd hoe dat gaat gebeuren!
Toen Gendry verkocht werd bij The Brotherhood.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Voor zover ik kan zien staan er nog geen torrents online... Ga sowieso pas morgen kijken
[..]
Waar en wanneer hebben zij elkaar ontmoet?
Je bedoelt tanden en zand.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Carice de aanslag verhindert door de belagers te frituren middels een straal vuur uit haar vagina.
king beyond the wall, ep 1quote:Op zondag 7 juni 2015 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
niet deze ep iigquote:Op zondag 7 juni 2015 13:18 schreef Gezicht het volgende:
Siege of Winterfell zit er wel aan te komen.
Kan ik me echt totaal niet herinneren. Was Stannis daar ook bij?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen Gendry verkocht werd bij The Brotherhood.
nopequote:Op zondag 7 juni 2015 21:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Kan ik me echt totaal niet herinneren. Was Stannis daar ook bij?
3e seizoen, kort nadat The Hound een trial by combat kreeg tegen die ene knakker die 5x uit de dood herrezen was, maar verslagen werd doordat The Hound zijn vlammend zwaard kapot hakte.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Kan ik me echt totaal niet herinneren. Was Stannis daar ook bij?
Beric Dondarrionquote:Op zondag 7 juni 2015 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
3e seizoen, kort nadat The Hound een trial by combat kreeg tegen die ene knakker die 5x uit de dood herrezen was, maar verslagen werd doordat The Hound zijn vlammend zwaard kapot hakte.Daarna stond de teller op 6!
Leakquote:Op zondag 7 juni 2015 22:42 schreef Gezicht het volgende:
Wat valt er nu te spoileren? De episode airt pas om 3 uur vannacht Nederlandse tijd, no way dat non-boeklezers weten wat er staat te gebeuren.
Dit dustwitter:J0n_Snow twitterde op zondag 07-06-2015 om 22:26:16Everyone is wishing for this to happen tonight. http://t.co/pJx7xlMCfr reageer retweet
Staat hij al ergens?quote:
Gewoon de boeken lezen, heb je geen last van acteurs.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 gelekte stukken gezien.
1 slecht geacteerde die al gespoild werd door foto's. Niet boeiend.
1 extreem naar gehint en totaal verwacht, maar wel een die waarschijnlijk de druppel is die de emmer doet overlopen voor mij. Ik weet niet of ik de hele aflevering wel ga kijken.
Nouja, ze zullen in ieder geval voldoende aandacht krijgen met deze episode.
Maar dan moet ik straks 5 jaar wachten op het laatste stuk verhaal.quote:Op maandag 8 juni 2015 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon de boeken lezen, heb je geen last van acteurs.
Iets waardoor je de hele serie niet meer wilt kijken?quote:Op zondag 7 juni 2015 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 gelekte stukken gezien.
1 slecht geacteerde die al gespoild werd door foto's. Niet boeiend.
1 extreem naar gehint en totaal verwacht, maar wel een die waarschijnlijk de druppel is die de emmer doet overlopen voor mij. Ik weet niet of ik de hele aflevering wel ga kijken.
Nouja, ze zullen in ieder geval voldoende aandacht krijgen met deze episode.
Ik wil het nog niet spoilen voor de mensen hier, ik kom er morgen wel even op terug als iedereen de kans heeft gehad om te kijken. Dan legt het wat gemakkelijker uit.quote:Op maandag 8 juni 2015 00:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Iets waardoor je de hele serie niet meer wilt kijken?
Oh, o.k... wel heel nieuwsgierig nuquote:Op maandag 8 juni 2015 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil het nog niet spoilen voor de mensen hier, ik kom er morgen wel even op terug als iedereen de kans heeft gehad om te kijken. Dan legt het wat gemakkelijker uit.
Ik ook, maar ik moet nu echt naar bed.quote:Op maandag 8 juni 2015 00:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, o.k... wel heell nieuwsgierig nu, maar is goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus ik kan net zo goed wakker blijven het laatste half uur. Ik houd m'n hart vast... Nog 20 minuutjes.
![]()
Normaal in de ochtend volgens mij... Omdat hij 3 uur nederlandse tijd speelt, en moet worden verwerkt enzo... Maar hij is nu gelekt dus misschien is ie er eerderquote:Op maandag 8 juni 2015 02:37 schreef Typisch het volgende:
Hoelaat zijn de torrents normaal beschikbaar? Livestream is wel wat kut.
Meestal 2 tot 5 minuten nadat HBO klaar is met de aflevering uitzenden, zijn de torrents te vindenquote:Op maandag 8 juni 2015 02:37 schreef Typisch het volgende:
Hoelaat zijn de torrents normaal beschikbaar? Livestream is wel wat kut.
quote:
Eens, waarom willen ze ook zo snel er doorheen, nu is de serie verder dan het boekquote:Op maandag 8 juni 2015 04:09 schreef Mortaxx het volgende:
Eigenlijk zijn alle veranderingen tov van de boeken kut
Ik denk wel dat Shireenquote:Op maandag 8 juni 2015 04:09 schreef Mortaxx het volgende:
Eigenlijk zijn alle veranderingen tov van de boeken kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is zo slecht geschreven dit. Stannis zou dit nooit, maar dan echt nooit doen. En zijn vrouw is nog gekker van Rhollor en die gaat dan ineens zielig lopen doen.
Neppe shit.
Nee man andere Shireen.quote:Op maandag 8 juni 2015 04:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ah je bedoelt de dochter van Stannis die op de brandstapel stond ?
Ja.quote:Op maandag 8 juni 2015 04:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ah je bedoelt de dochter van Stannis die op de brandstapel stond ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
ik moet zeggen dat in deze serie, kinderen echt geen enkele bescherming genieten, wat je vaak van hollywood verwacht.quote:
Komt ook omdat het een paychannel is hequote:Op maandag 8 juni 2015 04:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat in deze serie, kinderen echt geen enkele bescherming genieten, wat je vaak van hollywood verwacht.
quote:Op maandag 8 juni 2015 04:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat in deze serie, kinderen echt geen enkele bescherming genieten, wat je vaak van hollywood verwacht.
Dat lag er te dik bovenop. Hoewel er hier geen enkel alternatief als harpy isquote:Op maandag 8 juni 2015 04:14 schreef Fylax het volgende:
Ik dacht echt dat de leider van SOns of the harpy Hizdahr zo Loraq zou zijn
George is een zieke geestquote:Op maandag 8 juni 2015 04:16 schreef Fylax het volgende:
Het was trouwens het idee van George om Shireen te vermoorden.
ik bedoel meer wat we vaak voorgeschoteld krijgen met de regels "altijd een gelukkig einde" " Hoofdrolspelers gaan niet dood" " van kinderen blijf je af"quote:Op maandag 8 juni 2015 04:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is niet geschreven voor Hollywood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Winds of Winter quote van Stannis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook in de show heeft hij al eens nee gezegd.
Dat was in episode 1 al bekend natuurlijk.quote:Op maandag 8 juni 2015 04:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik bedoel meer wat we vaak voorgeschoteld krijgen met de regels "altijd een gelukkig einde" " Hoofdrolspelers gaan niet dood" " van kinderen blijf je af"
Desalniettemin slaat het in als een moker, kan me wel voorstellen hoe Amerikanen reageren die helemaal de weg kwijt zijn na tepelgatequote:Op maandag 8 juni 2015 04:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was in episode 1 al bekend natuurlijk.
Net als in boek 1. Daarom is het op tv ook zo populair nu.
Die kan gemaakt worden natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2015 04:24 schreef Typisch het volgende:
Stannis kan niet meer winnen.
Als hij wint, heeft hij geen heir.
Ik denk dat Melissandre, net als Cersei de kijkers nog heel lang zullen tergen met hun kwaadaardige trekjes.quote:Op maandag 8 juni 2015 04:19 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop dat Davos Melissandre gaat killen ofzo.
trant is een pedoquote:Op maandag 8 juni 2015 04:27 schreef Snowbells het volgende:
Kan iemand me dmen wat er allemaal is gebeurd?
Heb jij een webcam?quote:Op maandag 8 juni 2015 04:27 schreef Snowbells het volgende:
Kan iemand me dmen wat er allemaal is gebeurd?
Neejohquote:Op maandag 8 juni 2015 04:28 schreef Typisch het volgende:
Ohja en Jorah heeft zojuist Dany grayscale gegeven.
quote:Op maandag 8 juni 2015 04:28 schreef Typisch het volgende:
Ohja en Jorah heeft zojuist Dany grayscale gegeven.
Doe ffquote:Op maandag 8 juni 2015 04:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
trant is een pedo
belangrijkste moment van de serie
Watquote:Op maandag 8 juni 2015 04:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
trant is een pedo
whatsapp schatjequote:Op maandag 8 juni 2015 04:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe ff
Ik lees al over Shireenwas toch al nutteloos.
Dankjewel dropjequote:Op maandag 8 juni 2015 04:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
whatsapp schatje
ik stuur je wel een link geen zin om te typen
http://comicbook.com/2015(...)of-dragons-recap-wi/quote:Op maandag 8 juni 2015 04:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe ff
Ik lees al over Shireenwas toch al nutteloos.
morgen wil hij nieuwe girl. dat wordt aryaquote:Op maandag 8 juni 2015 04:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
trant is een pedo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |