Eens, waarom willen ze ook zo snel er doorheen, nu is de serie verder dan het boekquote:Op maandag 8 juni 2015 04:09 schreef Mortaxx het volgende:
Eigenlijk zijn alle veranderingen tov van de boeken kut
Ik denk wel dat Shireenquote:Op maandag 8 juni 2015 04:09 schreef Mortaxx het volgende:
Eigenlijk zijn alle veranderingen tov van de boeken kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is zo slecht geschreven dit. Stannis zou dit nooit, maar dan echt nooit doen. En zijn vrouw is nog gekker van Rhollor en die gaat dan ineens zielig lopen doen.
Neppe shit.
Nee man andere Shireen.quote:Op maandag 8 juni 2015 04:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ah je bedoelt de dochter van Stannis die op de brandstapel stond ?
Ja.quote:Op maandag 8 juni 2015 04:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ah je bedoelt de dochter van Stannis die op de brandstapel stond ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
ik moet zeggen dat in deze serie, kinderen echt geen enkele bescherming genieten, wat je vaak van hollywood verwacht.quote:
Komt ook omdat het een paychannel is hequote:Op maandag 8 juni 2015 04:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat in deze serie, kinderen echt geen enkele bescherming genieten, wat je vaak van hollywood verwacht.
quote:Op maandag 8 juni 2015 04:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat in deze serie, kinderen echt geen enkele bescherming genieten, wat je vaak van hollywood verwacht.
Dat lag er te dik bovenop. Hoewel er hier geen enkel alternatief als harpy isquote:Op maandag 8 juni 2015 04:14 schreef Fylax het volgende:
Ik dacht echt dat de leider van SOns of the harpy Hizdahr zo Loraq zou zijn
George is een zieke geestquote:Op maandag 8 juni 2015 04:16 schreef Fylax het volgende:
Het was trouwens het idee van George om Shireen te vermoorden.
ik bedoel meer wat we vaak voorgeschoteld krijgen met de regels "altijd een gelukkig einde" " Hoofdrolspelers gaan niet dood" " van kinderen blijf je af"quote:Op maandag 8 juni 2015 04:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is niet geschreven voor Hollywood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Winds of Winter quote van Stannis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook in de show heeft hij al eens nee gezegd.
Dat was in episode 1 al bekend natuurlijk.quote:Op maandag 8 juni 2015 04:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik bedoel meer wat we vaak voorgeschoteld krijgen met de regels "altijd een gelukkig einde" " Hoofdrolspelers gaan niet dood" " van kinderen blijf je af"
Desalniettemin slaat het in als een moker, kan me wel voorstellen hoe Amerikanen reageren die helemaal de weg kwijt zijn na tepelgatequote:Op maandag 8 juni 2015 04:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was in episode 1 al bekend natuurlijk.
Net als in boek 1. Daarom is het op tv ook zo populair nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |