Gewoon de boeken lezen, heb je geen last van acteurs.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 gelekte stukken gezien.
1 slecht geacteerde die al gespoild werd door foto's. Niet boeiend.
1 extreem naar gehint en totaal verwacht, maar wel een die waarschijnlijk de druppel is die de emmer doet overlopen voor mij. Ik weet niet of ik de hele aflevering wel ga kijken.
Nouja, ze zullen in ieder geval voldoende aandacht krijgen met deze episode.
Maar dan moet ik straks 5 jaar wachten op het laatste stuk verhaal.quote:Op maandag 8 juni 2015 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon de boeken lezen, heb je geen last van acteurs.
Iets waardoor je de hele serie niet meer wilt kijken?quote:Op zondag 7 juni 2015 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 gelekte stukken gezien.
1 slecht geacteerde die al gespoild werd door foto's. Niet boeiend.
1 extreem naar gehint en totaal verwacht, maar wel een die waarschijnlijk de druppel is die de emmer doet overlopen voor mij. Ik weet niet of ik de hele aflevering wel ga kijken.
Nouja, ze zullen in ieder geval voldoende aandacht krijgen met deze episode.
Ik wil het nog niet spoilen voor de mensen hier, ik kom er morgen wel even op terug als iedereen de kans heeft gehad om te kijken. Dan legt het wat gemakkelijker uit.quote:Op maandag 8 juni 2015 00:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Iets waardoor je de hele serie niet meer wilt kijken?
Oh, o.k... wel heel nieuwsgierig nuquote:Op maandag 8 juni 2015 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil het nog niet spoilen voor de mensen hier, ik kom er morgen wel even op terug als iedereen de kans heeft gehad om te kijken. Dan legt het wat gemakkelijker uit.
Ik ook, maar ik moet nu echt naar bed.quote:Op maandag 8 juni 2015 00:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, o.k... wel heell nieuwsgierig nu, maar is goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus ik kan net zo goed wakker blijven het laatste half uur. Ik houd m'n hart vast... Nog 20 minuutjes.
![]()
Normaal in de ochtend volgens mij... Omdat hij 3 uur nederlandse tijd speelt, en moet worden verwerkt enzo... Maar hij is nu gelekt dus misschien is ie er eerderquote:Op maandag 8 juni 2015 02:37 schreef Typisch het volgende:
Hoelaat zijn de torrents normaal beschikbaar? Livestream is wel wat kut.
Meestal 2 tot 5 minuten nadat HBO klaar is met de aflevering uitzenden, zijn de torrents te vindenquote:Op maandag 8 juni 2015 02:37 schreef Typisch het volgende:
Hoelaat zijn de torrents normaal beschikbaar? Livestream is wel wat kut.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |