Haha jij hebt er zin inquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ramsey beyond enemy lines met zijn 20 commando's om in het geniep Stannis om te leggen, wat faalt.
Stannis vs Boltons begint en Brienne stormt binnen om Sansa te bevrijden.
Jon Snow komt met zijn clubje wildlings/crows en WunWun aan bij Castle Black en wordt niet terug binnen gelaten.
Arya gaat die ene Braavosi omleggen met vergif, loopt Meryn Trant 'toevallig' tegen het lijf
Daenerys volgt de tip van Daario op, laat Drogon optrommelen aaaaaaaaaand it's gone althans de gevangen gehouden masters tot dat moment.
Jorah verijdelt een moordaanval op Daenerys waarbij ie dodelijk gewond raakt en sterft voor haar ogen.
Die maester voltooid zijn werk en we krijgen Frankenstein Mountain te zien die Cersei gaat bevrijden voordat de trial überhaupt plaats zal hebben
Zoiets?
wut?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:32 schreef RijstNatie het volgende:
Cercei in de gevangenis, die zag ik niet aankomen
freaky!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:01 schreef ToT het volgende:
"You will betray the men serving you.
You'll betray your family.
You will betray everything you once held dear."
(c) Melissandre tegen Stannis, in een aflevering na Blackwater Bay.
Ik ben benieuwd of dat één dezer afleveringen duidelijk gaat worden!
Als Melisandre en dat hopeloze moedergeval van Shireen ook maar het idee krijgen Shireen op te offeren, hoop ik toch dat WunWun binnenstormt en beide plet als overrijpe tomaten. Shireen en Stannisquote:
Eens, de Middeleeuwen waren geen lieve tijden met fatsoen moet je doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:20 schreef Slayage het volgende:
GRRM
”Ik ben flink bekritiseerd voor het hele gedoe rond seksueel geweld,” begon Martin. ”Ik schrijf over oorlog, waar de meeste epische fantasy om draait. Maar als je schrijft over oorlog en je alleen de coole veldslagen en helden die veel orcs doden en dat soort dingen erin zet, en je geen seksueel geweld toont, dan is er iets fundamenteel oneerlijks aan wat je schrijft. Verkrachting is helaas nog steeds deel van oorlog. Het is geen sterke eigenschap van de mens, maar ik denk dat we niet moeten doen alsof het niet bestaat.”
Zou het?quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Zou hij zijn dood gaan faken misschien?
wie wiens dood?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
dit geldt ook voor 2015. er is weinig veranderd in de aard van de mensquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
Eens, de Middeleeuwen waren geen lieve tijden met fatsoen moet je doen.
Wie?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Das het commando voor vuur in het Valeryanquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:43 schreef ToT het volgende:
Die zwarte draak wordt in het begin Dracarys genoemd, en later is het Drogon!
In die hall of the undead heet-ie Dracarys, en ook in deze beroemde scène:
[ afbeelding ]
dude dracarys is een opdracht om shit te fikken!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:43 schreef ToT het volgende:
Die zwarte draak wordt in het begin Dracarys genoemd, en later is het Drogon!
In die hall of the undead heet-ie Dracarys, en ook in deze beroemde scène:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das het commando voor vuur in het Valeryan
Ow!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
dude dracarys is een opdracht om shit te fikken!
''Die draak heet Dracarys!''quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga af jij!
Broertje, 1 van de voorouders en de groenteboer om de hoek!
En dat ze north of the wall Drogo en haar baby tegenkomt zou kunnen betekenen dat ze daar dood gaatquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:37 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu bij de scène van Daenerys in the hall of the undying waarbij ze een visioen heeft van dat de winter in het verwoeste King's Landing is ingetreden en zij zonder de Iron Throne aangeraakt te hebben, naar de andere kant van The Wall gaat.
Als dat geen fucking spoiler is, weet ik het ook niet meer!
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dat ze north of the wall Drogo en haar baby tegenkomt zou kunnen betekenen dat ze daar dood gaat
Dat is toch wel een eigenschap aan deze serie, dat er zoveel gebeurt, met zoveel verschillende namen in een web van onnavolgbare verhaallijnen, dat het niet onmogelijk is om zo nu en dan het even kwijt te zijn. Dat geeft natuurlijk dan wel weer voeding om over te discussiëren, wat het ook wel weer leuk maakt. En kom ik er echt niet meer uit, dan ben ik blij met een forum als Fok, waar vast wel een paar fans mij kunnen helpen het verhaal beter te begrijpen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je goed op had gelet was de ten laste legging oa moord op een koning en dan hebben we het niet over joeffreylancel hint, hint
En dan te bedenken dat het nog enorm dumbed down is met ontbrekende characters en veranderde namen om het simpeler te maken voor de serie kijkers.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is toch wel een eigenschap aan deze serie, dat er zoveel gebeurt, met zoveel verschillende namen in een web van onnavolgbare verhaallijnen, dat het niet onmogelijk is om zo nu en dan het even kwijt te zijn. Dat geeft natuurlijk dan wel weer voeding om over te discussiëren, wat het ook wel weer leuk maakt. En kom ik er echt niet meer uit, dan ben ik blij met een forum als Fok, waar vast wel een paar fans mij kunnen helpen het verhaal beter te begrijpen.
twitter:LordSnow twitterde op zondag 07-06-2015 om 00:29:39Episode 9 is coming. #GameOfThrones http://t.co/JBYcctCNM9 reageer retweet
quote:
Ik dacht exact hetzelfdequote:Op zondag 7 juni 2015 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]Ik schrok al! Het leek me dat zijn character die baard altijd nodig zou hebben, dus als hij izjn baard er af zou halen.........
Hehehe ik zie nu ik de serie opnieuw bekijk (en na het lezen van de boeken), dat een redelijk aantal mensen die in vorige seizoenen vrij onopvallende rolletjes hebben gehad, tegenwoordig meer in de schijnwerpers staan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is toch wel een eigenschap aan deze serie, dat er zoveel gebeurt, met zoveel verschillende namen in een web van onnavolgbare verhaallijnen, dat het niet onmogelijk is om zo nu en dan het even kwijt te zijn. Dat geeft natuurlijk dan wel weer voeding om over te discussiëren, wat het ook wel weer leuk maakt. En kom ik er echt niet meer uit, dan ben ik blij met een forum als Fok, waar vast wel een paar fans mij kunnen helpen het verhaal beter te begrijpen.
quote:Op zondag 7 juni 2015 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]Ik schrok al! Het leek me dat zijn character die baard altijd nodig zou hebben, dus als hij izjn baard er af zou halen.........
Zou me niks verbazen als dit een dubbele mindfuck is en hij in aflevering 9 alsnog het loodje legt.quote:
Ollie heeft nog iets goed te makenquote:Op zondag 7 juni 2015 10:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[..]
Zou me niks verbazen als dit een dubbele mindfuck is en hij in aflevering 9 alsnog het loodje legt.
Nou! Ik las net een feitje dat in elk seizoen een koning is dood gegaan (Robert, Renly, Rob, Joffrey), dus dat wordt een koningquote:Op zondag 7 juni 2015 13:11 schreef Em31 het volgende:
Wat denken jullie, wie gaat er dood in aflevering 9?
Dan zal het Stannis wel zijnquote:Op zondag 7 juni 2015 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Ik las net een feitje dat in elk seizoen een koning is dood gegaan (Robert, Renly, Rob, Joffrey), dus dat wordt een koning
Hebben we Tommen, Stannis en de King of the North (Bolton toch?).
Roose is Warden, geen King.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Ik las net een feitje dat in elk seizoen een koning is dood gegaan (Robert, Renly, Rob, Joffrey), dus dat wordt een koning
Hebben we Tommen, Stannis en de King of the North (Bolton toch?).
Ik bedoel niet per se ep 9 (Joffrey ging ook niet in 9 dood), maar in elk seizoen is tot nu toe een koning dood gegaan. En nog 2 ep kans en 9 is altijd wel verrassend/spectaculair geweest.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roose is Warden, geen King.
Balon heeft zichzelf ook tot Koning uitgeroepen, en Melisandre heeft haar voodoo gedaan. Hij zou ook nog kunnen.
Viserys was ook een koning, maar die ging niet in een Ep 9 dood toch?
Tommen zie ik nog niet doodgaan, dus als er een koning doodgaat, zal het Stannis zijn.
Brienne heb ik geen hekel aan, maar ik vind haar ook niet bepaald een interessant personage.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan zal het Stannis wel zijn![]()
Als hij dan maar een waardige dood krijgt en niet eentje veroorzaakt doorBrienne
Wat voegt zij nou toe?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Brienne heb ik geen hekel aan, maar ik vind haar ook niet bepaald een interessant personage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |