abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2015 @ 19:08:53 #91
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_153305712
Nog 32 uur! :D
pi_153305808
Fucking episode 9..

Wat verwachten jullie?
pi_153305934
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Fucking episode 9..

Wat verwachten jullie?
110% epicness! :Y
pi_153305979
quote:
Fucking episode 9..

Wat verwachten jullie?
DROGON back in town :Y :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_153306162
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 18:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

zo expliciet als het daar beschreven wordt is het in de serie nooit gezegd getoond hoor
Dat klopt, maar in de boeken wel.
pi_153306210
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat klopt, maar in de boeken wel.
dat kan ik me niet meer voor de geest halen :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_153306293
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat kan ik me niet meer voor de geest halen :P
Ik ook niet zo excpliciet, wel dat Cersei er op aan had gestuurd en hij hoe dan ook niet terug zou zijn gekomen van dat uitstapje.
pi_153306550
quote:
Fucking episode 9..

Wat verwachten jullie?
Ramsey beyond enemy lines met zijn 20 commando's om in het geniep Stannis om te leggen, wat faalt.
Stannis vs Boltons begint en Brienne stormt binnen om Sansa te bevrijden.
Jon Snow komt met zijn clubje wildlings/crows en WunWun aan bij Castle Black en wordt niet terug binnen gelaten.
Arya gaat die ene Braavosi omleggen met vergif, loopt Meryn Trant 'toevallig' tegen het lijf
Daenerys volgt de tip van Daario op, laat Drogon optrommelen aaaaaaaaaand it's gone althans de gevangen gehouden masters tot dat moment.
Jorah verijdelt een moordaanval op Daenerys waarbij ie dodelijk gewond raakt en sterft voor haar ogen.
Die maester voltooid zijn werk en we krijgen Frankenstein Mountain te zien die Cersei gaat bevrijden voordat de trial überhaupt plaats zal hebben

Zoiets?
mag het weten
  zaterdag 6 juni 2015 @ 20:11:18 #99
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_153307456
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:38 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ramsey beyond enemy lines met zijn 20 commando's om in het geniep Stannis om te leggen, wat faalt.
Jon Snow komt met zijn clubje wildlings/crows en WunWun aan bij Castle Black en wordt niet terug binnen gelaten.
Arya gaat die ene Braavosi omleggen met vergif, loopt Meryn Trant 'toevallig' tegen het lijf
Daenerys volgt de tip van Daario op, laat Drogon optrommelen aaaaaaaaaand it's gone althans de gevangen gehouden masters tot dat moment.
Jorah verijdelt een moordaanval op Daenerys waarbij ie dodelijk gewond raakt en sterft voor haar ogen.
Die maester voltooid zijn werk en we krijgen Frankenstein Mountain te zien die Cersei gaat bevrijden voordat de trial überhaupt plaats zal hebben

Zoiets?
WunWun en Shireen. :)
pi_153307654
GRRM

”Ik ben flink bekritiseerd voor het hele gedoe rond seksueel geweld,” begon Martin. ”Ik schrijf over oorlog, waar de meeste epische fantasy om draait. Maar als je schrijft over oorlog en je alleen de coole veldslagen en helden die veel orcs doden en dat soort dingen erin zet, en je geen seksueel geweld toont, dan is er iets fundamenteel oneerlijks aan wat je schrijft. Verkrachting is helaas nog steeds deel van oorlog. Het is geen sterke eigenschap van de mens, maar ik denk dat we niet moeten doen alsof het niet bestaat.”
-Rabia Al-Basri
pi_153307749
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:38 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zoiets?
Haha jij hebt er zin in :D
pi_153308008
Cercei in de gevangenis, die zag ik niet aankomen
Nothing to see here, carry on
pi_153308184
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 20:32 schreef RijstNatie het volgende:
Cercei in de gevangenis, die zag ik niet aankomen
wut?
-Rabia Al-Basri
pi_153309085
"You will betray the men serving you.
You'll betray your family.
You will betray everything you once held dear."

(c) Melissandre tegen Stannis, in een aflevering na Blackwater Bay.
Ik ben benieuwd of dat één dezer afleveringen duidelijk gaat worden! :)
pi_153309407
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:01 schreef ToT het volgende:
"You will betray the men serving you.
You'll betray your family.
You will betray everything you once held dear."

(c) Melissandre tegen Stannis, in een aflevering na Blackwater Bay.
Ik ben benieuwd of dat één dezer afleveringen duidelijk gaat worden! :)
freaky! :{

-Rabia Al-Basri
pi_153309987
Zou hij zijn dood gaan faken misschien?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_153310100
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 20:11 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

WunWun en Shireen. :)
Als Melisandre en dat hopeloze moedergeval van Shireen ook maar het idee krijgen Shireen op te offeren, hoop ik toch dat WunWun binnenstormt en beide plet als overrijpe tomaten. Shireen en Stannis O+

quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 20:20 schreef Slayage het volgende:
GRRM

”Ik ben flink bekritiseerd voor het hele gedoe rond seksueel geweld,” begon Martin. ”Ik schrijf over oorlog, waar de meeste epische fantasy om draait. Maar als je schrijft over oorlog en je alleen de coole veldslagen en helden die veel orcs doden en dat soort dingen erin zet, en je geen seksueel geweld toont, dan is er iets fundamenteel oneerlijks aan wat je schrijft. Verkrachting is helaas nog steeds deel van oorlog. Het is geen sterke eigenschap van de mens, maar ik denk dat we niet moeten doen alsof het niet bestaat.”
Eens, de Middeleeuwen waren geen lieve tijden met fatsoen moet je doen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 20:23 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Haha jij hebt er zin in :D
Zou het? :@
mag het weten
pi_153310292
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
:Y Vermoed ik ook.
pi_153310348
Ik zit nu bij de scène van Daenerys in the hall of the undying waarbij ze een visioen heeft van dat de winter in het verwoeste King's Landing is ingetreden en zij zonder de Iron Throne aangeraakt te hebben, naar de andere kant van The Wall gaat.

Als dat geen fucking spoiler is, weet ik het ook niet meer! :D
pi_153310428
quote:
wie wiens dood?
-Rabia Al-Basri
pi_153310488
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:29 schreef Joosie200 het volgende:

Eens, de Middeleeuwen waren geen lieve tijden met fatsoen moet je doen.

dit geldt ook voor 2015. er is weinig veranderd in de aard van de mens
-Rabia Al-Basri
pi_153310500
quote:
Wie?
pi_153310545
:? Die zwarte draak wordt in het begin Dracarys genoemd, en later is het Drogon! :o

In die hall of the undead heet-ie Dracarys, en ook in deze beroemde scène:

Edit: Of wacht; is Drogon niet die groene die in de loop der tijd een stuk donkerder geworden is, tegen het zwarte af?
Als je op beide namen googlet, zie je ook dezelfde plaatjes bij beiden naar voren komen.
pi_153310603
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:43 schreef ToT het volgende:
:? Die zwarte draak wordt in het begin Dracarys genoemd, en later is het Drogon! :o

[ afbeelding ]
Das het commando voor vuur in het Valeryan O+
mag het weten
pi_153310604
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:43 schreef ToT het volgende:

[ afbeelding ]
dude dracarys is een opdracht om shit te fikken! *O*
-Rabia Al-Basri
pi_153310623
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:44 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Das het commando voor vuur in het Valeryan O+
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

dude dracarys is een opdracht om shit te fikken! *O*
Ow! :D
pi_153310673