Hopelijk ook niet door Ramsay en zijn twintig manquote:Op zondag 7 juni 2015 13:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan zal het Stannis wel zijn![]()
Als hij dan maar een waardige dood krijgt en niet eentje veroorzaakt doorBrienne
Sansa is een breekbaar vogeltje. Ik zie haar dat niet zo snel doen.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hopelijk ook niet door Ramsay en zijn twintig man![]()
Eigenlijk hoop ik ook niet dat Ramsay al dood gaat, dat mag Sansa wel doen uiteindelijk
twitter:GoT_Tyrion twitterde op zondag 07-06-2015 om 15:52:12I would watch all of these #RejectedTVShowSpinoffs http://t.co/IjdwiA6afk reageer retweet
Ik wil echte spinoffs na GoTquote:Op zondag 7 juni 2015 16:49 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GoT_Tyrion twitterde op zondag 07-06-2015 om 15:52:12I would watch all of these #RejectedTVShowSpinoffs http://t.co/IjdwiA6afk reageer retweet
Doe maar een Queen (Cersei).quote:Op zondag 7 juni 2015 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Ik las net een feitje dat in elk seizoen een koning is dood gegaan (Robert, Renly, Rob, Joffrey), dus dat wordt een koning
Hebben we Tommen, Stannis en de King of the North (Bolton toch?).
Neuh, dat is gewoon een heerlijk kutwijf who you love to hate.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 16:49 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GoT_Tyrion twitterde op zondag 07-06-2015 om 15:52:12I would watch all of these #RejectedTVShowSpinoffs http://t.co/IjdwiA6afk reageer retweet
Als ze haar lijstje af gaat werken, daar kwam Melissandre ook in voor.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:26 schreef ToT het volgende:
Hmmm S03E06: Melissandre tegen Arya: "We will meet again."Ik ben benieuwd hoe dat gaat gebeuren!
Ah!quote:Op zondag 7 juni 2015 19:31 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Als ze haar lijstje af gaat werken, daar kwam Melissandre ook in voor.
Dan is mij ontschoten waarom dat dan is...quote:Op zondag 7 juni 2015 19:31 schreef Aristoteless het volgende:
Als ze haar lijstje af gaat werken, daar kwam Melissandre ook in voor.
Omdat zij Gendry heeft gekocht.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan is mij ontschoten waarom dat dan is...
check!quote:
Ergens te zien nog/al?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:14 schreef Typisch het volgende:
HBO Go had episode 9 al even online staan, als je geen spoilers wil kun je nu dus beter even dingen als de /r/asoiaf en /r/gameofthrones e.d. vermijden.
die gaan falen omdat stannis een kansloze kneus isquote:Op zondag 7 juni 2015 20:41 schreef Mr.Major het volgende:
Even een discussietje starten hehe
Wat denken jullie dat er gaat gebeuren met stannis en ramsey's elite team?
Je bedoelt ramsey's het-budget-is-leeg-team?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:41 schreef Mr.Major het volgende:
Ik vermoed dat Carice de aanslag verhindert door de belagers te frituren middels een straal vuur uit haar vagina.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:41 schreef Mr.Major het volgende:
Even een discussietje starten hehe
Niet dat ik weet, maar ik verwacht wel een snellere upload nu hij al gelekt is via HBO Go.quote:
Dus dat!quote:Op zondag 7 juni 2015 20:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik verwacht wel een snellere upload nu hij al gelekt is via HBO Go.Hopelijk voordat ik ga slapen.
Waar en wanneer hebben zij elkaar ontmoet?quote:Op zondag 7 juni 2015 19:26 schreef ToT het volgende:
Hmmm S03E06: Melissandre tegen Arya: "We will meet again."Ik ben benieuwd hoe dat gaat gebeuren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |