Klopt maar daardoor kan er wel wat meer uit een reservepotje worden uitgegevenquote:Op maandag 1 juni 2015 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die krijg je pas aan het eind van volgend seizoen volgens mij.
Met het geld van Depay kan je al prima shoppen verderquote:Op maandag 1 juni 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt maar daardoor kan er wel wat meer uit een reservepotje worden uitgegeven
kom sprinten danquote:Op maandag 1 juni 2015 21:51 schreef Nober het volgende:
Willems kan gewoon de hele linkerkant bij PSV doen.
Hallo KingPiet.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Als Clasie 18 miljoen kost dan heet ik piet
Feli King Roland. Kingmod moet ik nu zeggenquote:Op maandag 1 juni 2015 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Als Clasie 18 miljoen kost dan heet ik piet
Wanneer word jij mod van SPT?quote:Op maandag 1 juni 2015 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Feli King Roland. Kingmod moet ik nu zeggen
Tarkanquote:Op maandag 1 juni 2015 21:55 schreef KingRoland het volgende:
Wie is eigenlijk de Lee Towers van Turkije?
thanks, maar wat Mexi net zegt.. wanneer ben je weer blauw?quote:Op maandag 1 juni 2015 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Feli King Roland. Kingmod moet ik nu zeggen
Of van TDF?quote:Op maandag 1 juni 2015 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm misschien heb ik er niet genoeg verstand van.
Nouja we missen een wielermod nu Ambro weg is en TargaFlorio wil het nietquote:Op maandag 1 juni 2015 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm misschien heb ik er niet genoeg verstand van.
Oké!quote:Op maandag 1 juni 2015 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een theater in Den Haag. Ik ben alweer vergeten over wat het was.
Of andersquote:Op maandag 1 juni 2015 21:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok. Zie de vorige edit dan als jouw laatste waarschuwing.
Hij kent zijn rol.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valentijn heeft echt 3 dingen gezegd ofzo.
Jouw begeleider.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke rol zie jij voor jezelf weggelegd in de samenleving?
Kano met zijn geschoren kuitenquote:Op maandag 1 juni 2015 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel weer leuk zijn. Samen met Karina en Kano.
Bedankt dat ik word gepasseerdquote:Op maandag 1 juni 2015 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel weer leuk zijn. Samen met Karina en Kano.
Doping is geen sport.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja we missen een wielermod nu Ambro weg is en TargaFlorio wil het niet
Jij bent gewoon een vanzelfsprekendheidquote:Op maandag 1 juni 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt dat ik word gepasseerd
Wielrennen is geen sport.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoorde daarnet die tune van Tour de Jour en had er meteen weer zin in. Helaas moeten we nog even wachten
Fietsen is geen sport.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoorde daarnet die tune van Tour de Jour en had er meteen weer zin in. Helaas moeten we nog even wachten
quote:
Wat vind je van Japan en ijsberen?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:11 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]zonder gekheid, wielrennen is mooiste sport die er is.
Fietsen is geen sport.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:11 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]zonder gekheid, wielrennen is mooiste sport die er is.
I know.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat icoontje links naast jouw naam geeft aan hoe serieus we jou hier nemen.
Waardeloos, ik was er na 7 minuten klaar mee. Trieste schijtlolligheden van een bedroevend laag niveau en het was niet eens origineel. Cijfer 3.5quote:
Valentijn te gast? Derksen seniel?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waardeloos, ik was er na 7 minuten klaar mee. Trieste schijtlolligheden van een bedroevend laag niveau en het was niet eens origineel. Cijfer 3.5
Ja wat moet ik nu?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:31 schreef Downwards het volgende:
Prima uitzending. Een gezonde dosis schijtlolligheden en steekhoudende analyses van o.a. Valentijn; een 7,363763783 kom ik uiteindelijk op uit.
Gelukkig bleef het bij vier keer.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
4 keer vond ik nog leuk maar 5 keer.. nee..
Waar hebben ze deze gozer vandaan gehaald joh?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Even terug gekeken, prima uitzending ja
Even lachenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
Waar hebben ze deze gozer vandaan gehaald joh?
wie weetquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:22 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja godverdomme, loop je nou te dollen?
De MP4 kapt ermee na een dik uur? Had ik laatst ook al een keer last vanquote:Op maandag 1 juni 2015 22:21 schreef Downwards het volgende:
EN dus de .mp4:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)b39-1f7dab62e5c1.mp4
Bedankt Han(s)quote:Ooit maakte VI alles wat nep is in het voetbal genadeloos belachelijk
Lips is al een tijdje afgehaakt bij Voetbal International en tijdens het zappen gisteren zag hij weer waarom. Ooit was VI het programma dat alles wat nep is in het voetbal, genadeloos belachelijk maakte. Dat was ooit.
Er is beeld van Henrico Drost van NAC, vlak na de degradatie. De interviewer: 'Henrico, het is je aan te zien. Degraderen doet pijn.' De man kan geen antwoord geven en loopt huilend uit beeld. Hi-la-ri-teit in de studio. En nog een keer het filmpje.
Dat wijvenlachje van Gijp, de blik van Derksen, de matig acterende regisseur Genee die zich afvraagt of er nog een derde poging is gedaan. Gijp zit zo onder de pillen dat hij zelfs de vierde keer nog niet doorheeft dat telkens hetzelfde filmpje wordt getoond. 'Stelt hij weer dezelfde vraag? Dat kan toch niet?'
Drost wordt tot vijf keer toe opgevoerd. Totdat zelfs het klapvee in de studio niet meer lacht. Dit deed VI eerder: de tranen van Toine van Peperstraten, de val van Blatter van een podium.
De kracht van herhaling - als trucje. Een sporter is net gedegradeerd en is daar kapot van. Een dag later wordt hij opgevoerd in een programma dat alleen nog bestaat om het volgende boek van Michel van Egmond en uitgever Johan Derksen te verkopen. Het is de hoer die grappen maakt over de rug van een eenvoudige scharrelaar.
Han Lips is tv-recensent van Het Parool. Wilt u reageren op dit artikel? Dat kan! Scroll (een beetje) naar beneden of stuur een mail.
Dat met Toine destijds was een hilarisch fragment, maar nu was het totaal niet grappig. Echt supergeforceerd lollig doen.quote:
Na 76 minuten, dan is de uitzending ook afgelopen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De MP4 kapt ermee na een dik uur? Had ik laatst ook al een keer last van
Nog sterkte met de degradatie, Stofje.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:29 schreef Stofje het volgende:
Tamelijk gênant momentje. Niet Drost, maar Genee en Gijp staan gewoon enorm voor lul.
Dank je! Tamelijk pijnlijk, maar de atmosfeer zondag tegen Roda was weer onbeschrijfelijk. Wát een energie zit er in de club NAC.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog sterkte met de degradatie, Stofje.
Dan moet je je zorgen gaan maken. Iwaniusquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik begin steeds meer op 1 lijn te zitten met Old_Pal en Iwanius.
Ja maar Arsenal is geen subtop, en Giroud gelijk stellen aan Lewandowski is een schandequote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:47 schreef Downwards het volgende:
Giroud is wel een goede spits voor de subtop, dat is het probleem ook niet, maar als je écht mee wil gaan doen in Engeland, zul je inderdaad een betere spits moeten halen. Wat ze dus ook gaan doen.
Vandaar ook mijn opmerking dat ze een betere spits moeten halen gezien hun ambities. Het is wel een misvatting om Giroud in algemene zin een slechte spits te vinden.quote:
Dat zou kunnen hoor, want voor ie naar Arsenal kwam was ie wel beest. Maar voor Arsenal-begrippen is het gewoon een fucking shit spits. Zeker als je Bergkamp, RVP en Henry o.a. vroeger had en nu fucking Giroudquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:59 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn opmerking dat ze een betere spits moeten halen gezien hun ambities. Het is wel een misvatting om Giroud een slechte spits te vinden.
Hij heeft het over het algemeen redelijk gedaan bij Arsenal, maar is geen spits voor de absolute top.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen hoor, want voor ie naar Arsenal kwam was ie wel beest. Maar voor Arsenal-begrippen is het gewoon een fucking shit spits. (zeker gezien de oude beesten die ze hadden vroeger voorin)
Jup, dat is hem.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:01 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hij heeft het over het algemeen redelijk gedaan, maar is geen spits voor de absolute top. Dat is zijn tragedie.
Ik vond het ook enigszins overdreven, maar alsjeblieft zeg; waarom zo burgerlijk en sentimenteel wanneer er wordt gelachen om iemand die zijn tranen de vrije loop laat gaan omdat zijn werkgever is gedegradeerd? Ik vind dat niet gênant noch triest.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:29 schreef Stofje het volgende:
Tamelijk gênant momentje. Niet Drost, maar Genee en Gijp staan gewoon enorm voor lul.
Nee, maar kom op hey. Jij bent toch wel met mijn eens dat je de mening van een TV-recensent niet serieus moet nemen? Of wil jij zeggen van wel? Die man zijn werk is om de hele dag naar de televisie te gluren om daar vervolgens kritische stukjes over te schrijven. Dat is toch complete waanzin Johan schei alsjeblieft uit man.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
Als je als TV-recensent stukjes gaat schrijven over VI heb je ook wel een heel slecht huwelijk hoor.
Een jongen als Drost heeft een contract met een clausule. Bij degradatie moet hij 70% van z'n salaris inleveren. Daarbij is het een sportman, die al maanden tussen hoop en vrees inleeft. De vooruitzichten waren nog wel redelijk, maar ineens zijn ze gedegradeerd. Hij zal niet persé huilen om de degradatie van z'n werkgever (ook, hij baalt gewoon enorm hard), maar ook om zichzelf.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik vond het ook enigszins overdreven, maar alsjeblieft zeg; waarom zo burgerlijk en sentimenteel wanneer er wordt gelachen om iemand die zijn tranen de vrije loop laat gaan omdat zijn werkgever is gedegradeerd? Ik vind dat niet gênant noch triest.
Het sloeg ook nergens op. Snapte niet wat er grappig aan was, ook al zou je het leuk vinden om iemand in tranen te zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:29 schreef Stofje het volgende:
Altijd wel erg joods gehuil van Jack.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Geneetje was ook weer helemaal zichzelf, dat fragment laten zien, zeggen dat we er eigenlijk niet om mogen lachen en het dan op eigen verzoek nog even 5 keer herhalen.
#TeamHansie.
Wat bedoel je precies? Ik vind dat hij juist ontzettend open en eerlijk is en het gewoon zegt. En feitelijk heeft hij geen ongelijk, aangezien Genee het op een gegeven moment wel erg persoonlijk maakte. Iets dat hij wel vaker doet en totaal niet denkt aan hoe het voor anderen is. Een soort van sociopaat is hij in dit opzicht eigenlijk wel, omdat hij ondertussen zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust is. Genee denkt ècht dat hij het programma tot een succes gemaakt heeft en dat het zijn invloed is geweest en zijn kwaliteiten en dat hij niets verkeerd doet zoals het radio-achtige met die terugkomende filmpjes en het in de zeik zetten van een speler van NAC op deze manier en het aanvallen van andere mensen uit de media.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:02 schreef Downwards het volgende:
[..]
Altijd wel erg joods gehuil van Jack.
Daar ga ik geen voorbeelden van geven. Ik denk dat je alleen naar zijn gezicht hoeft te kijken en naar zijn stem te luisteren en dan weet je genoeg.quote:
Als je Dijkshoorn goed afgezeken wil zien worden (en nog op een zeer treffende wijze nog ook), lees je dit van El Sierd:quote:
quote:Lekendichter
Nico Dijkshoorn zat gisteravond aan tafel bij VI-tv. Hij zei: "Ik ben een leek". Twee keer achter elkaar, alsof we na de eerste nog niet overtuigd waren. Het klopt. hij is een lekendichter, zoals er ook lekenpredikanten zijn. Er zat er nota bene één naast hem.
U kent de lekendichter vast wel van De Wereld Draait Door. Het programma dat bij de linkse staatsomroep dagelijks zonder Ster-tune straffeloos boekjes en dvd's aanprijst. De kracht van tv is dat, mits goed geannonceerd door iemand van ruim tweemaal de Balkenende-norm zelfs een lekendichter ineens het aura krijgt van Vaandrager, Lodeizen of A. Roland Holst. Terwijl het proza van Dijkshoorn toch de diepgang heeft van een waarschuwingsbord bij een overweg: 'wacht u tot het rode licht gedoofd is, er kan nog een trein komen'. Na het voorlezen van zoiets ontroerends volgt in DWDD dan op commando steevast klaterend applaus als de lekendichter zijn notitieboekje opbergt.
Zo wordt u verneukt, alsof iemand wat kan. Neen, iemand is alleen maar vaak op tv. Waarom weet niemand. Maar de lekendichter houdt het graag zo. Want vaak op tv verkoopt. Jammer trouwens dat Dijkshoorn nooit op het juiste moment de achterkant van dat NS-bord gaat bekijken of daar misschien nóg zo'n fraai gedicht staat. Als Nico Dijkshoorn een dichter was, is Sharon Dijksma een magere intellectueel.
Lekendichter Sliskoning loog bij VI-tv in gezelschap van de usual suspects dat ik ooit 3000 Euro zou hebben ontvangen voor het becommentariëren van een evenement bij amateurclub DVVA in Amsterdam. Hij ging daar gemakshalve van uit omdat hijzelf die gage wel toucheerde. Maar El Sierd kwam daar vorig voorjaar een middag onzin verkondigen voor slechts 2 flessen Rioja Reserva, weliswaar uit 2006. Vraagt u maar na. Roelof Luinge floot er voor een kilometervergoeding Bussum-Amsterdam. En lekendichter Dijkshoorn vroeg dus 3000 en riep na elke voorgedragen sinterklaasrijm via de geluidsinstallatie dat er dozen met zijn boekjes op kopers wachtten in het clubhuis. Alsof die tientallen ontzettend lekkere (spelers-) vrouwen van DVVA, liggend lonkend in het gras, hun jurkjes nat van verspilde rosé op boekjes van die pratende kut lagen te wachten.
Nico Dijkshoorn is gewoon de volgende proleet die het voetbal misbruikt om rond Sinterklaas of vaderdag zijn boekjes via de stationskiosk aan u te slijten. Trap er toch niet in.
Sierd de Vos, 9-2-2013
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:41 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als je Dijkshoorn goed afgezeken wil zien worden (en nog op een zeer treffende wijze nog ook), lees je dit van El Sierd:
[..]
nico was niet blij met de kritiek op t zingen. Uiteindelijk is hij ook maar een zielig kindje dus. De enige die waardig tegen kritiek heeft geageerd bij VI is ons aller Aadquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:53 schreef kalinhos het volgende:
Volgens mij is Dijkshoorn uberhaupt nooit meer gekomen na het WK toch? Voor het WK was hij het elke week enorm eens met Johan, Rene en Wilfred dat Louis ons het WK zou kosten en dat hij er niks van kan. Eindstand 3e op het WK, Louis de man in Manchester en Dijkshoorn heb ik nooit meer gezien?
Gisteravond dat fragment 5x laten zien zorgt echt voor plaatsvervangende schaamte. Heb gelukkig HSV voor laten gaan.
Wie is de interviewer? Ik kan niet op z'n naam komen...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Geneetje was ook weer helemaal zichzelf, dat fragment laten zien, zeggen dat we er eigenlijk niet om mogen lachen en het dan op eigen verzoek nog even 5 keer herhalen.
#TeamHansie.
Leooooooooooooooo D.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wie is de interviewer? Ik kan niet op z'n naam komen...
Uiteraard! Bedanktquote:
Wat een held!quote:Hij schreef, samen met Han Kooreneef, de tekst van "Dromen zijn bedrog", de grote hit van Marco Borsato uit 1994.
Hij noemt zichzelf El Sierd? .. die man is ook goed gek hè.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:41 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als je Dijkshoorn goed afgezeken wil zien worden (en nog op een zeer treffende wijze nog ook), lees je dit van El Sierd:
[..]
Daar is hij in de jaren '80 en '90 ook geregeld voor behandeld door psychiaters.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf El Sierd? .. die man is ook goed gek hè.
Het zijn toch doorgaans Chelsea, Man United en City die het bepalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Top 4 vind ik geen subtop, dit jaar 3e ook niet, Spurs vind ik bijv wel een subtopclub
Wat is jouw definitie dan van subtop?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Top 4 vind ik geen subtop, dit jaar 3e ook niet, Spurs vind ik bijv wel een subtopclub
#GM #tankbaan #bakkie AADquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:15 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
nico was niet blij met de kritiek op t zingen. Uiteindelijk is hij ook maar een zielig kindje dus. De enige die waardig tegen kritiek heeft geageerd bij VI is ons aller Aad
Het blijft subjectief denk ik. Persoonlijk vind ik dit:quote:
Dat klopt, in Nederland bijv. zijn de 3 topclubs PSV, Fey en Ajax. Feyenoord bepaalt het al 500 miljoen jaar niet maar reken ik toch hier tot de topclubs.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn toch doorgaans Chelsea, Man United en City die het bepalen.
Vermoedelijk een hele slimme zet van hem. Hij had veel meer verloren als hij nog even was blijven zitten en binnenkort was ingerekend. Nu zal er achter de schermen wel een akkoordje zijn gesloten dat ervoor zorgt dat hij er betrekkelijk makkelijk vanaf komt.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:03 schreef DrDentz het volgende:
Al is Johan wel heel makkelijk te paaien, dat zag je toen Jordania hem eens in een skybox liet zitten met een paar tophoeren. Dan heb je zo toch een WK in Kwatar of in de Oekraïne.
ik lig dubbel van het lachen. Dorpsidioot.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze kunnen daar nog wel een lul gebruiken idd
Ja lachenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:07 schreef Downwards het volgende:
[..]
Na 76 minuten, dan is de uitzending ook afgelopen.
Nou nee, ik heb de .mp4 gecheckt en hij kapt op geen enkel moment voordat de uitzending is afgelopen.quote:
De bron hiervan is Het Parool. Sowieso wel handig om te vermelden als je hele stukken tekst citeert. Bron: http://www.parool.nl/paro(...)os-belachelijk.dhtmlquote:
Han Lips heeft natuurlijk wel een beetje gelijk. Rene en ook Johan zijn een beetje de bottleneck van een leuk programma geworden. Vooral Johan, eigenlijk, vind ik. Beetje een seniele ouwe taart begint het te worden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De bron hiervan is Het Parool. Sowieso wel handig om te vermelden als je hele stukken tekst citeert. Bron: http://www.parool.nl/paro(...)os-belachelijk.dhtml
En de auteur heeft volkomen gelijk, trouwens. Wat een sneue bedoening, om tot 5 keer toe hetzelfde filmpje in te starten.
Kees houdt niet van van Praagquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:10 schreef Evertjan het volgende:
geen Johan Derksen vanavond bij Jinekwel Jack en Benno L
Ik begreep de humor er ook niet van.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En de auteur heeft volkomen gelijk, trouwens. Wat een sneue bedoening, om tot 5 keer toe hetzelfde filmpje in te starten.
als de kijkers boerenkool met worst met willen dan geven we ze boerenkool met worstquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:40 schreef Downwards het volgende:
Ik denk dat vooral veel kijkers even aan vakantie toe zijn. Je zult zien hoe massaal men weer smult van de schijtlolligheden na de zomerbreak.
Wim Brands zit iedere maandag en vrijdag avond lekker met het broekje uit naar VI te kijkenquote:VPRO-gezicht Wim Brands vindt dat premier Mark Rutte vaak oneerbiedig wordt behandeld in tv-programma’s. Dat vertelt hij in de Avrobode. Het gaat te ver, vindt Brands. “De wijze waarop in bepaalde programma’s politici worden aangesproken, met name de premier. Die functie gaat wat mij betreft gepaard met een zekere distantie en eerbied. Toch benaderen sommige interviewers Mark Rutte alsof ze nog met hem in de zandbak hebben gezeten“, aldus de geërgerde presentator.
Zijn favoriete talkshow is te zien op RTL 7. “Waar ik wél graag naar kijk, is Voetbal International. Natuurlijk is het niveau geregeld plat en seksistisch, maar het is wel één van de weinige programma’s waar nog ruimte is voor improvisatie.”
Het succes is deels te danken aan de spontane gesprekken die aan tafel ontstaan, zegt hij. “De meeste programma’s zijn tot op de laatste seconde voorbereid, dat het toneelstukjes lijken. Zo vastzitten aan een format is dodelijk voor de creativiteit.”
Dat denk ik ook wel, maar dat weerhoudt me niet om vanavond en maandag nog even lekker te genieten van het programma. Zal het missen. Gelukkig is het dan snel tijd voor TdJquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:40 schreef Downwards het volgende:
Ik denk dat vooral veel kijkers even aan vakantie toe zijn. Je zult zien hoe massaal men weer smult van de schijtlolligheden na de zomerbreak.
Vanavond?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar dat weerhoudt me niet om vanavond en maandag nog even lekker te genieten van het programma. Zal het missen. Gelukkig is het dan snel tijd voor TdJ
Loop nou alstublieft niet te dollen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar dat weerhoudt me niet om vanavond en maandag nog even lekker te genieten van het programma.
Zit je nou met onze kloten te spelen of wah?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar dat weerhoudt me niet om vanavond en maandag nog even lekker te genieten van het programma. Zal het missen. Gelukkig is het dan snel tijd voor TdJ
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
Loop nou alstublieft niet te dollen.
Sorry mannen. Dacht echt dat het nog kwamquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zit je nou met onze kloten te spelen of wah?
Verheug je je de hele dag op een topshow.. En dan wordt het 20:30 gewoon Nederland - USA.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry mannen. Dacht echt dat het nog kwam
Ja johquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Verheug je je de hele dag op een topshow.. En dan wordt het 20:30 gewoon Nederland - USA.
Wie is Wim Brands?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:27 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)k-rutte-oneerbiedig/
[..]
Wim Brands zit iedere maandag en vrijdag avond lekker met het broekje uit naar VI te kijken
Gelukkig hebben we het boekje nogquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Verheug je je de hele dag op een topshow.. En dan wordt het 20:30 gewoon Nederland - USA.
Ik word er niet warm of koud van.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
VPRO presentator van het programma Boeken. iedere zondagmorgen te zien voor Buitenhof
Goeie gozer.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:27 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)k-rutte-oneerbiedig/
[..]
Wim Brands zit iedere maandag en vrijdag avond lekker met het broekje uit naar VI te kijken
Gelukkig wel nu op NPO3 een docu over Messi.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:26 schreef WethouderHekking het volgende:
Voetbal Insite afkickavond![]()
Er zijn tijden geweest dat Voetbal Insite alleen maar op de maandag was en maar een uurtje duurde.
Dat waren barre tijden.
Ik zal hem morgenavond wel gaan bekijken op Uitzending Uitgesteld als voorgerecht voor de CL finale.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig wel nu op NPO3 een docu over Messi.
Lekkere appetizer.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:52 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik zal hem morgenavond wel gaan bekijken op Uitzending Uitgesteld als voorgerecht voor de CL finale.
Moet je maar beter luisteren tijdens de uitzending want er is gezegd dat men er niet zou zijn i.v.m. interland voetbal.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:32 schreef Downwards het volgende:
VBL / Voetbal Insite #1136 Disco Nightquote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Moet je maar beter luisteren tijdens de uitzending want er is gezegd dat men er niet zou zijn i.v.m. interland voetbal.Wanneer is dan de volgende uitzending en..................wat wordt de laatste uitzending dat Derksen er bij is want die zou toch stoppen?
het is het afscheid van Xavi dus dat laat Barça niet gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:05 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop morgen wel dat Juve wint, alleen omdat Gijp zegt dat ze volstrekt kansloos zijn. En omdat Barça toch al zoveel gewonnen heeft.
Het was zeer onverstandig om erna Bruma in te spelen inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:31 schreef Rickertman96 het volgende:
Gijpie zal vast beginnen over de aftrap van Oranje.
Derksen is net Blatter. Die gaat gewoon voor een volgende termijn. Nee die krijg je met geen stok uit het televisiewereldjequote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Moet je maar beter luisteren tijdens de uitzending want er is gezegd dat men er niet zou zijn i.v.m. interland voetbal.Wanneer is dan de volgende uitzending en..................wat wordt de laatste uitzending dat Derksen er bij is want die zou toch stoppen?
Die zal toch wel ergens twee plekjes weten te bemachtigenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:30 schreef Rickertman96 het volgende:
Hij gaat niet naar de CL finale toch?
Perfect leven heeft die gastquote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:38 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Die zal toch wel ergens twee plekjes weten te bemachtigen
http://www.vi.nl/radio/ik(...)-als-een-stekker.htmquote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:38 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Die zal toch wel ergens twee plekjes weten te bemachtigen
Verrassend goeie potquote:Op zondag 7 juni 2015 00:07 schreef DrDentz het volgende:
Gijp had het toch goed gezien, volstrekt kansloos dat Juve.
twitter:elsierd twitterde op zondag 07-06-2015 om 13:09:06Terwijl de één ontbijt met de Cup, laat een ander zich insmeren. Otro mundo, een wereld van verschil. http://t.co/oIoSUq71F2 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Ronaldo heeft echt problemen.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:56 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:elsierd twitterde op zondag 07-06-2015 om 13:09:06Terwijl de één ontbijt met de Cup, laat een ander zich insmeren. Otro mundo, een wereld van verschil. http://t.co/oIoSUq71F2 reageer retweet
Ziet er saai uit, geen pionnen in de vorm van vaste tafelgasten, geen jasjes die gegooid worden. Past wel bij die sport.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:00 schreef Slobeend het volgende:
Dit jaar een Tour du Jour-bordspel![]()
[ afbeelding ]
3 juli lijkt me.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wanneer komt die zooi weer op TV dan?
Inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:06 schreef Downwards het volgende:
Zou wel gezellig zijn als Maarten van Rossem ook weer een paar keer mag aanschuiven.
Het is in Utrecht. Zou mooi zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:06 schreef Downwards het volgende:
Zou wel gezellig zijn als Maarten van Rossem ook weer een paar keer mag aanschuiven.
Toen de tent hier om de hoek stond (Mariaplaats) was Maarten er ook een aantal keer, dus wie weet.quote:
Denk eerder dat Irina een voorbinddildo om moest doen on Meneertje Ronaldo een beurtje te gevenquote:
Het aantal gegooide ogen op de dobbelsteen bepaalt wat voor soort vraag er wordt gespeeld:quote:Op zondag 7 juni 2015 15:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ziet er saai uit, geen pionnen in de vorm van vaste tafelgasten, geen jasjes die gegooid worden. Past wel bij die sport.
Neem aan dat ze Johan Derksen ook wel even aan het woord laten.quote:In Brandpunt Profiel leggen vrienden als Bennie Jolink en voetbalcollega’s als Hans van Breukelen uit hoe Guus Hiddink in het diepe dal is geraakt. Lukt het hem om bijtijds weer op te krabbelen? Of is het einde van een glorieuze carrière in zicht?
Ja, ik zag hem al in de promo, de kijkcijfertrekker.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:28 schreef Downwards het volgende:
[..]
Neem aan dat ze Johan Derksen ook wel even aan het woord laten.
Ik kijk nu al enorm uit naar de toch naar de meest dichtbijzijnde Lidl.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:00 schreef Slobeend het volgende:
Dit jaar een Tour du Jour-bordspel![]()
[ afbeelding ]
De uitzending van vanavond (Derksen inderdaad uitgebreid aan het woord .. 'Nee, hij is gewoon lui' en 'Al die provincialen die in Amsterdam willen wonen, wantrouw ik altijd een beetje'):quote:Op zondag 7 juni 2015 15:34 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem al in de promo, de kijkcijfertrekker.
twitter:aad300 twitterde op maandag 08-06-2015 om 13:55:53Jammer maar waar #bakkie bij #Ramses bestaat miv van 15/6 niet meer helaas overgenomen door @NS_online #GareduSud http://t.co/Fo0yRmldYq reageer retweet
Hartverscheurend wat deze 65+'er nog allemaal mee moet maken op zijn oude dag.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:09 schreef IbanMayo het volgende:
Nooit meer een #bakkie bij #Ramsestwitter:aad300 twitterde op maandag 08-06-2015 om 13:55:53Jammer maar waar #bakkie bij #Ramses bestaat miv van 15/6 niet meer helaas overgenomen door @NS_online #GareduSud http://t.co/Fo0yRmldYq reageer retweet
Zeg dat. Thee met citroenquote:Op maandag 8 juni 2015 19:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga met volle teugen genieten van de show vanavond en dan een lange zomerstop met programma's als Zomergasten waar je 4 uur naar een groene thee-drinkende kunstenares moet zitten luisteren, daar zie ik nu al tegen op.
Barcelonaquote:
Je was bij de opname?quote:Op maandag 8 juni 2015 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona
Nederland - VS
Hiddink
Vrouwenvoetbal
Kunstgras
Neymar Jesus haarband
Pirlo en Xavi einde van een generatie
Stijn Schaars bij Omroep Gelderland
lolquote:Op maandag 8 juni 2015 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona