Welke genocide?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een echte Turk zou zeggen: welke genocide?
Zullen we het gewoon houden op 'kwestie'.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een echte Turk zou zeggen: welke genocide?
Grensconflict.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon houden op 'kwestie'.
Er werden fouten gemaakt aan beide kanten, daar is iedereen het slachtoffer van geworden.quote:
Holla at ya.quote:
Gaat dit nog steeds over Geer en Goor?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er werden fouten gemaakt aan beide kanten, daar is iedereen het slachtoffer van geworden.
Echt?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker als ik ergens reageer.
Ja jijquote:
Sorryquote:
Ja ik dacht even niet naquote:Op maandag 1 juni 2015 17:07 schreef Specularium het volgende:
Timmm wordt hier een verdrietige schedel van.
Representquote:
Heb je een paar glazen volgekwijld?quote:Op maandag 1 juni 2015 17:48 schreef Specularium het volgende:
Altijd lekker als die verdoving weg is.
Roken is altijd zo'n leuke bezigheid als de verdoving nog werktquote:Op maandag 1 juni 2015 17:48 schreef Specularium het volgende:
Altijd lekker als die verdoving weg is.
Wollah zemmer.quote:
Dat is nog altijd beter dan wanneer je het voelt als die psychopaat tandarts lekker met zijn boor tegen zenuwen aanzitquote:Op maandag 1 juni 2015 18:16 schreef Specularium het volgende:
Het is alleen meer dat ik nu voel wat er precies allemaal kapotgeboord is.
Morgen is het wel weer over maar toch.
Omdat het een paardenlul is die niet weet hoe hij een verdoving goed moet zetten.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan wanneer je het voelt als die psychopaat tandarts lekker met zijn boor tegen zenuwen aanzit.
Is dat zo, Gerard?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
Hoort er een beetje bij hè, dat gevoel.... Zonder verdoving zou het allemaal nog veel pijnlijker zijn.
Dat valt wel mee hoor. Dan heb je een paar seconden pijn maar geen dikke mond erna.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
Hoort er een beetje bij hè, dat gevoel.... Zonder verdoving zou het allemaal nog veel pijnlijker zijn.
Heb nu gelukkig een tandarts die niet totaal verknipt isquote:Op maandag 1 juni 2015 18:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het een paardenlul is die niet weet hoe hij een verdoving goed moet zetten.
Hij zal vast ook wel aan je ballen zitten.
Doe jij niet als ze dingen moeten gaan uitboren, Rambina.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Dan heb je een paar seconden pijn maar geen dikke mond erna.
Jawel heb ik vorig jaar of zo nog gehad. Vulling moest eruit en een nieuwe erin. Je mag het geloven of niet. Ik ben banger voor die naald dan voor de pijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij niet als ze dingen moeten gaan uitboren, Rambina.
Oh, maar dat is al half dood.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel heb ik vorig jaar of zo nog gehad. Vulling moest eruit en een nieuwe erin. Je mag het geloven of niet. Ik ben banger voor die naald dan voor de pijn.
Ze hebben ook een zalfje ofiets waardoor je zelfs die naald niet meer voelt.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel heb ik vorig jaar of zo nog gehad. Vulling moest eruit en een nieuwe erin. Je mag het geloven of niet. Ik ben banger voor die naald dan voor de pijn.
Tandarts zegt het overigens tegen me als de verdoving TOCH moet want die wil natuurlijk geen patient die ligt te kronkelen van de pijn.
Dat het pijnlijke gevoel er een beetje bij hoort?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is Henk.Ja, ik ben veelvuldig ervaringsdeskundige, helaas.
Het is niet de pijn van de naald he. Maar de naald zelf. Bij bloed afnemen zeg ik het ook altijd dan zorgen ze dat ik het niet ziequote:Op maandag 1 juni 2015 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben ook een zalfje ofiets waardoor je zelfs die naald niet meer voelt.
Als je met je mond open ligt kun je heel die naald niet eens zien.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is niet de pijn van de naald he. Maar de naald zelf. Bij bloed afnemen zeg ik het ook altijd dan zorgen ze dat ik het niet zie
Die naald hoef je toch niet te zien?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is niet de pijn van de naald he. Maar de naald zelf. Bij bloed afnemen zeg ik het ook altijd dan zorgen ze dat ik het niet zie
Het is dat volledige narcose een beetje overkill is anders zou ik dat ook gewoon doen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:36 schreef Specularium het volgende:
Van mij mag ie mij helemaal de tering in verdoven met dit soort dingen.
Nou ja ik wil hem niet zien in ieder geval dus voor de zekerheid geen verdoving. Heb trouwens ook slechte ervaring met verdoving maar dat is een ander verhaal, kan ook daardoor zijn gekomen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die naald hoef je toch niet te zien?
Jij kijkt naar boven.
Vertel straks maar eventjes.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb trouwens ook slechte ervaring met verdoving maar dat is een ander verhaal, kan ook daardoor zijn gekomen.
Er is reclame bij Masterchef.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vraag het straks nog wel een keer.
Komt goed.
Ja. Op het moment dat de verdoving uitgewerkt raakt. Een beetje een kloppend gevoel. Ook kun je door de verdoving wat duf zijn...quote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat het pijnlijke gevoel er een beetje bij hoort?
Kon je niet een andere tandarts kiezen dan?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is reclame bij Masterchef.
Dus kan nu wel effe: iets met verdoving die niet goed werkte toen er 4 kiezen werden getrokken.
Ik lach als een boer met kiespijn ')quote:Op maandag 1 juni 2015 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kon je niet een andere tandarts kiezen dan?![]()
![]()
snap je hem
Zo heb ik ook eens bij de kaakchirurg gezeten om een verstandskies te laten trekken, volgens mij was die vent dronken ofzo want het heeft hem 6 spuiten gekost om 1 plek goed te verdovenquote:Op maandag 1 juni 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is reclame bij Masterchef.
Dus kan nu wel effe: iets met verdoving die niet goed werkte toen er 4 kiezen werden getrokken.
Dit was bij de schooltandarts, denk dat ze op een budget zat of zoquote:Op maandag 1 juni 2015 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik ook eens bij de kaakchirurg gezeten om een verstandskies te laten trekken, volgens mij was die vent dronken ofzo want het heeft hem 6 spuiten gekost om 1 plek goed te verdoven.
Supercorrie ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was bij de schooltandarts, denk dat ze op een budget zat of zoAl heb ik later iets soortgelijks gehad dat een narcose nog niet werkte toen het de bedoeling was en er nog iets bij moest dus misschien heb ik een hoge resistentie of zo tegen die zooi.
Bij mij zat er volgens mij 3 maanden tussen, om het eerst goed te laten genezen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:47 schreef Fokker89 het volgende:
Erg fijne verhalen, zeker omdat ik in Juli ook 4 verstandskiezen laat trekken
Zo erg is het ook weer niet maar wel frappant dat ik het 2x heb gehad. En bij twee heel verschillende 'gelegenheden'.quote:
Schooltandartsquote:Op maandag 1 juni 2015 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was bij de schooltandarts, denk dat ze op een budget zat of zoAl heb ik later iets soortgelijks gehad dat een narcose nog niet werkte toen het de bedoeling was en er nog iets bij moest dus misschien heb ik een hoge resistentie of zo tegen die zooi.
Valt eigenlijk wel mee, zijn er 2 uit, eentje ging zonder problemen. Die andere hebben ze in mijn kaak in tweeën gehakt omdat 'ie schuin zat. Leuk als dan zo'n kaakchirurg met zijn volle gewicht aan je kop gaat hangen om die kies er uit te krijgenquote:Op maandag 1 juni 2015 18:46 schreef Specularium het volgende:
Ik hoor alleen horrorverhalen over verstandskiezen.
Bij mij zijn ze er alle 4 uit en dat ging allebei de keren heel makkelijk, terwijl ze toch waren afgebroken.
Haha.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij mij zat er volgens mij 3 maanden tussen, om het eerst goed te laten genezen.
Dat boeit me dan weer niet, alleen als het tijdens de behandeling mis gaatquote:Op maandag 1 juni 2015 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij mij zat er volgens mij 3 maanden tussen, om het eerst goed te laten genezen.
twitter:BuzzFeed twitterde op maandag 01-06-2015 om 17:18:27This pig pooped inside a police car and looks unbelievably pleased with herself http://t.co/pu83335AWx http://t.co/5cV4RNBtoJ reageer retweet
Ohja, en niet roken en drinken zekerquote:Op maandag 1 juni 2015 18:50 schreef LTVDK het volgende:
Kutste was eigenlijk dat desinfecterende spoelmiddel wat je de weken erna moet gebruiken. Op een gegeven moment proef je echt niks meer
Ja zo'n vermoeden had ik al. Specularium heeft hier vast nog wel wat leuke grappen voor.quote:
Dat had ik niet, spoelen met water.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:50 schreef LTVDK het volgende:
Kutste was eigenlijk dat desinfecterende spoelmiddel wat je de weken erna moet gebruiken. Op een gegeven moment proef je echt niks meer
Mwa, ik stond buiten het ziekenhuis gelijk te roken. Drinken kun je beter wel even een paar dagen mee wachten, alcohol werkt namelijk bloedverdunnend, dan kunnen die open wonden in je mond nog wel eens gaan lekker.quote:
Lekker tochquote:Op maandag 1 juni 2015 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa, ik stond buiten het ziekenhuis gelijk te roken. Drinken kun je beter wel even een paar dagen mee wachten, alcohol werkt namelijk bloedverdunnend, dan kunnen die open wonden in je mond nog wel eens gaan lekker.
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:52 schreef Fokker89 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn top40 hit?
ONZ / Nog geen FOK! versie van Kenny B - Parijs
Laatst gingen ze weer toeteren, was de ene snor met de andere getrouwd.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
auw, dat deed pijn. Heb meer dan 3 maanden nodig nu
Ik kreeg dit spul mee: http://dentaid.nl/nl/cons(...)%A2aid-mondspoeling-quote:Op maandag 1 juni 2015 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had ik niet, spoelen met water.
Haha ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drinken kun je beter wel even een paar dagen mee wachten
Stuur eens een foto van jezelf, kan ik het doormailen naar ISIS.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laatst gingen ze weer toeteren, was de ene snor met de andere getrouwd.
Doe even lekker normaal denk ik dan, jullie zijn toch geen kampers?
Gewoon waterstofperoxide 1 op 1 mengen met water.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg dit spul mee: http://dentaid.nl/nl/cons(...)%A2aid-mondspoeling-
Lekker spoelen met chloor
Hoop memes.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:52 schreef Fokker89 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn top40 hit?
Ik zie er ook gewoon uit als een Turk hoor.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stuur eens een foto van jezelf, kan ik het doormailen naar ISIS.
Ik zet er wel een leuk tekst bij broeder.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie er ook gewoon uit als een Turk hoor.
Daarom val ik niet op.
Zet het adres van LTKDV er maar bij.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zet er wel een leuk tekst bij broeder.
Ok, paas door.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zet het adres van LTKDV er maar bij.
Ontsmet wel goed jaquote:Op maandag 1 juni 2015 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haha ja.
Ik had wel wodka om te ontsmetten.
Mijn broeders in het kalifaat hebben dat toch al joh.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zet het adres van LTKDV er maar bij.
Stoned worden van ibuprofen? Was het niet gewoon paracetamol met codeine?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ontsmet wel goed ja. Bij de apotheek kreeg ik toen ook van de zware ibuprofen mee, na een dag maar mee gestopt want ik werd er knetterstoned van
Nee was van dat ibuprofen poeder. Werd er nogal zweverig en duf van, werd op mijn werk naar huis gestuurd omdat ik alleen maar wazig om me heen zat te starenquote:Op maandag 1 juni 2015 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stoned worden van ibuprofen? Was het niet gewoon paracetamol met codeine?
Vond het wel een beetje raar dat hij er een spiegeltje bijgaf ja.quote:
Jij verneukt grappen nog erger dan Efteling.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het wel een beetje raar dat hij er een spiegeltje bijgaf ja.
Hoe is het eigenlijk met de theatershow van Tem en Specularium?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij verneukt grappen nog erger dan Efteling.
Misschien moeten jullie samen in het theater, hij heeft nog een keyboard.
Je hebt ze tegenwoordig met touchpad he, die tabletcasesquote:Op maandag 1 juni 2015 20:56 schreef Peunage het volgende:
Hah, ik heb nu ook een toetsenbord voor mijn tablet. Nu is het min of meer een laptop geworden.
Dan kun je net zo goed een laptop kopen gek.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:56 schreef Peunage het volgende:
Hah, ik heb nu ook een toetsenbord voor mijn tablet. Nu is het min of meer een laptop geworden.
Ik heb daarom gewoon een laptop.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:56 schreef Peunage het volgende:
Te koop bij jouw neef?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt ze tegenwoordig met touchpad he, die tabletcases
Meh, ik heb nu voor ongeveer 350 eurnos een prima tablet + toetsenbord/case, gaat lekker lang mee, doet wat ik wil, geen gekut met windows, etc.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed een laptop kopen gek.
Je hebt eigen zaak opgengemaakt?quote:Op maandag 1 juni 2015 21:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat neef lan, ik heb eigen telecomwinkel.
Ik vraag me af hoe lang zo een tablet meegaat... ik gok niet zo lang als een laptop hoor. Maar ik heb geen tablet dus geen idee natuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2015 21:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Meh, ik heb nu voor ongeveer 350 eurnos een prima tablet + toetsenbord/case, gaat lekker lang mee, doet wat ik wil, geen gekut met windows, etc.
Ik bedoel dat hij lang mee gaat op een batterijlading. Er zit hardware in die veel minder stroom verbruikt, dus hij gaat gewoon ontzettend lang mee als je een beetje internet surft, filmpjes kijkt, etc.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang zo een tablet meegaat... ik gok niet zo lang als een laptop hoor. Maar ik heb geen tablet dus geen idee natuurlijk
AH op die fiets dat klopt wel denk ik. De batterij van mijn laptop is al een poosje helemaal dood en werkt alleen aan de lader (nieuwe is te duur). Vraag me nu wel af trouwens of je de batterij van een tablet kunt vervangen EN wat dat dan kost want ook die zullen ooit 'op' zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij lang mee gaat op een batterijlading. Er zit hardware in die veel minder stroom verbruikt, dus hij gaat gewoon ontzettend lang mee als je een beetje internet surft, filmpjes kijkt, etc.
Ik had net een leuk grapje verzonnen, ik geef je even de tijd om je voor te bereiden.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, Specularium is gewoon een smerig racist en ik doe af en toe mee aan z'n stereotypering.
"grapje" sure, zeg gewoon je echte denkbeelden, maar goed: Hit me.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had net een leuk grapje verzonnen, ik geef je even de tijd om je voor te bereiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:32 schreef Specularium het volgende:
Ok komt ie...Kut, ik moest mild glimlachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Gewoon Arial.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van heb jij nou voor comic sans lettertype
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:32 schreef Specularium het volgende:
Ok komt ie...Lees Halloween andersom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees blij dat het daar bij blijft en je niet flink gemept wordt.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit je nou mijn act te jatten joh?
Ja jij doet dat ook zo vaak, dus ik dacht zal wel grappig zijn, valt tegen.quote:
Is jouw moeder wel een beetje lekker?quote:Op maandag 1 juni 2015 23:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wees blij dat het daar bij blijft en je niet flink gemept wordt.
Ga zo door en verlies meer dan een paar vingers.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is jouw moeder wel een beetje lekker?
Wat ga je met die vingers doen?quote:Op maandag 1 juni 2015 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga zo door en verlies meer dan een paar vingers.
Zum arbeit, dus maak je maar geen zorgen, het gaat hier niet klef worden vanavondquote:
Is het aan tafel beter dan op de bank?quote:Op maandag 1 juni 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel het antwoord, kun je nagaan.
Ik vind Eva gewoon niet zo goed.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is het aan tafel beter dan op de bank?
Komt omdat ze niet kan interviewen, maar ik had dus gehoopt dat dat wat beter zou zijn. Pauw durft nog wel eens kritisch te zijn aar zijn gastenquote:
Mijn hond doet dat wel eens.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Omg Kennen jullie die mensen die niks in hun mond hebben maar toch smak geluiden maken.
Hoe irritant kan je zijn
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Omg Kennen jullie die mensen die niks in hun mond hebben maar toch smak geluiden maken.
Hoe irritant kan je zijn
Irritatiesquote:
Vertel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe irritant kan je zijn
Terwijl we toch allemaal zo bemoedigend waren.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoorde hem een paar keer zingen: Krijg toch allemaal de klere
Alles voor de tekening hè.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij was ook even een partijtje mad.
Ik ook niet echtquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap er geen moer van. Ook niet van de woordspeling.
Je hebt de uitdrukking: je was me toch een partijtje boos!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap er geen moer van. Ook niet van de woordspeling.
Toen was ik nog niet mad.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed topic
Zijn je shows al uitverkocht?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt de uitdrukking: je was me toch een partijtje boos!
En de duur van de boosheid was precies één partijtje isketch.
Dus vandaar. Je mag nu lachen.
Yasmin en haar hele familie komen dus ik ben al uitverkocht.quote:
Topquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yasmin en haar hele familie komen dus ik ben al uitverkocht.
Maar als je tegen die tijd bij de familie hoort mag je komen.
Nicequote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je krijgt een speciale plek op een kameel met een kussentje.
Ik had eigenlijk gedacht dat ze in deze versie zou zeggen: HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HORENquote:
Dat kan nog in de volledige versie/quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gedacht dat ze in deze versie zou zeggen: HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:07 schreef moemoe het volgende:
Tweelingen, de leukste mensen van de dierenriem.
Dit kan ik beamenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:07 schreef moemoe het volgende:
Tweelingen, de leukste mensen van de dierenriem.
2 moemoe's?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:08 schreef moemoe het volgende:
Ik ben een dubbele tweeling overigens, dubbel zo leuk dus.
Hoe is het verder met je geheugen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan ben je binnenkort jarig? Of net geweest?
quote:
Ik weet eigenlijk niet hoe en of dat bij dieren toegepast kan worden, astrologiequote:
Een neuk geven om sterrenbeeldenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan jouw mad zijn beter plaatsen nu ik weet dat je stier bent overigens.
't Zal je verbazen hoe 't KAN kloppenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een neuk geven om sterrenbeelden!!!!
Vraag anders even aan Elflettering om persoons- en zielsgetallen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe en of dat bij dieren toegepast kan worden, astrologie.
Ik vind 't in ieder geval wel interessant.
Of we doen dat even niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag anders even aan Elflettering om persoons- en zielsgetallen.
Euhmquote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag anders even aan Elflettering om persoons- en zielsgetallen.
Trekkerturk wel denk ik.quote:
quote:Zielsgetal 16/7 is de trilling van wijsheid in de liefde. Door al je ervaringen op het gebied van de liefde, zowel in vorige levens als in dit leven, moet je leren wat de are betekenis van liefde is. En die weg gaat niet altijd over rozen. Negatieve ervaringen op dit gebied kunnen je kopschuwe maken, je het gevoel geven dat je anderen niet te snel moet vertrouwen. Je voelt je snel afgewezen en denkt dat jij daar schuldig aan bent. Dat maakt je wantrouwig en voorzichtig. Word je gekwetst dan trek je je terug. Je stelt je defensief op of neemt wraak door terug te meppen. Maar wat je zult moeten leren van al die afwijzing en teleurstellingen is dat ware liefde eerlijk en van een heilige aard is. Dat het daarin gaat om geven en nemen en om vergeven, dat alleen een trouw hart een ander trouw hart verdient. Dat ga je leren door eerst een beetje afstand te nemen en los te laten. Dat lijkt misschien een tegenstelling, maar alleen als je kunt loslaten geef je je geliefde de vrijheid zichzelf te zijn en uit te groeien tot wie hij of zij werkelijk is. Als je dat kunt, ontwikkelt jouw ziel verder in wijsheid en vertrouwen. De 7 is de energie van verbinding en bewustzijn. 7 wijst op een intuïtieve geest, perfectionisme, het vermogen te observeren en de verborgen betekenis van zaken te ontdekken. De 7 is de ‘denker’, die al weet voor iets beredeneerd is. Het is belangrijk dat je jezelf de vraag stelt waar het in dit leven om draait als het om de liefde gaat”gaat het om diepe vervulling en hoe bewandel je de weg van waarheid en eerlijkheid? Probeer pijnlijke ervaringen achter je te laten in de wetenschap dat er altijd nieuwe kansen zullen zijn om het anders, beter te doen. Als je diep in jezelf op zoek gaat naar de trilling van de 7 zul je op den duur contact maken met de universele liefde die rust zal brengen op je verdere levensweg.
quote:
Klopt ergens wel.quote:Zielsgetal 5 is de trilling van vrijheid en bereidheid veranderingen te ondergaan. Je ziel helpt je te begrijpen waarom dingen soms anders moeten en daar zul je in je leven steeds beter mee leren omgaan. Dit verhoogt jouw besluitvaardigheid. Want je moet ook leren zelf verantwoordelijkheid te nemen op het gebied van vrijheid en verandering. Jij wilt graag veel vrijheid op geestelijk en emotioneel gebied, houdt van spontaniteit en flexibiliteit. Wanneer je zielsgetal uit balans raakt ben je geneigd met veel te veel dingen tegelijk bezig te zijn. Je bent rusteloos, begint aan dingen maar maakt niets af en hebt een hekel aan routine. Ben je in balans, dan neem je verantwoordelijkheid voor alles wat je doet. Gerijpt door levenswijsheid zul je steeds beter en sneller in staat zijn om de voor jou beste beslissingen te nemen. En dat je steeds beter kunt omgaan met veranderingen in je leven ervaar je als een diep gevoel van innerlijke vrijheid, van moeiteloos meedrijven op de stroom van het universum.
Hier kloppen gewoon teveel punten van, nu is het niet meer leuk.quote:5 Hier hoort het element lucht bij (het verstandstype).
Positief: de denker - zeer levendig - kritisch - analyseren (diagnosticeren) - vrijheidslievend - origineel - avontuurlijk - creatief - extravert
Negatief: te verstandelijk - ongevoelig - onzeker - onstabiel - zenuwachtig - onrustig - te impulsief - onverantwoordelijk - snel verveeld - kil - onverschillig - lichamelijk begerig
Dit getal heeft veel last van nerveuze spanningen. Zij maken het zichzelf ook niet gemakkelijk omdat ze zo graag van alles ondernemen. Een persoon met een sterke 5-trilling is vaak onderweg en vindt zelden rust. Sommige 5-mensen leven bijna net zo losbandig als een zwerver. Dit gaat ze na verloop van tijd opbreken. Deze persoon ziet veel kleine dingetjes wat voor de ander ongezien blijft. Het is dan ook niet verwonderlijk dat zij door de vele prikkels in het leven problemen aan het zenuwstelsel kunnen krijgen. Zij gunnen zichzelf weinig tot geen tijd om de vele indrukken te verwerken. Ze moeten niet te veel hooi op hun vork nemen. Het is goed om elke dag een uurtje te slapen of te mediteren. Het is geen prettig gevoel als de zenuwen aan de kook raken.
Dit karakter blijft te lang in zijn eigen gedachtenwereld zitten, vandaar die spanningen. Zij blijven soms veel te lang over moeilijkheden piekeren. Ze moeten niet al te kritisch zijn; enkelen onder hen kunnen vreselijk muggenziften. Vergeet niet dat aan ieder mens twee kanten zitten: een goede en een minder goede. Dit moeten ze leren accepteren want de omgeving houdt er niet van om altijd maar de kritiek van hen aan te horen.
Ze moeten het gevoel meer kans geven, durven te luisteren naar de eerste indruk / intuïtie en proberen niet alles weg te rationaliseren. Waar een 2 of 7-karakter te veel met z'n gevoelens en emoties bezig is, is de persoon met het 5-getal veel te veel aan het denken.
Het is het beste als een 5-persoon zijn energie transformeert door creatief bezig te zijn. Je ziet hen vaak iets doen op het gebied van kunst, toneel, korte verhaaltjes of gedichten schrijven enzovoort. Deze personen zijn graag met iets bezig.
Een 5-persoon heeft net als een 4-persoon veel behoefte aan vrijheid; dit kan hem opbreken in een relatie. Zij moeten leren de middenweg te kiezen. Zij hebben de mogelijkheid om veel van het leven te begrijpen door naar binnen te kijken (het leven of zichzelf te overdenken). Personen met deze trilling hebben veel behoefte aan een opwindend erotisch leven. Zij zouden eerst meer tijd moeten nemen of een toekomstige partner wel echt bij hen past. Mensen met een negatieve 5-trilling zoeken de ene na de andere partner. Zij zullen door innerlijke onrust moeilijk een stabiele relatie weten vast te houden.
Getal 5
Het cijfer van de reiziger
vrijheid
expansief, openstaand
visierijk, veelzijdig
dol op avontuur, breed perspectief
in staat een situatie in een oogopslag te overzien
verlangend naar nieuwe kennis en ervaringen.
http://paranormaalheelnormaal.webs.com/numerologie.htm
En dan heb je je eigen sterrenbeeld nog niet eens nader bezien.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kloppen gewoon teveel punten van, nu is het niet meer leuk.
Eigenlijk slaat het ook gewoon nergens op, elke mens onderverdelen onder een dozijn categorieën. Toont alleen maar aan dat je helemaal niet speciaal bent, deprimerend gedoe dit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
En dan heb je je eigen sterrenbeeld nog niet eens nader bezien.
Natuurlijk ben je wel een uniek persoon.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk slaat het ook gewoon nergens op, elke mens onderverdelen onder een dozijn categorieën. Toont alleen maar aan dat je helemaal niet speciaal bent, deprimerend gedoe dit.
Probleem met zulke zweverige lijstjes is dat je alle begrippen zo kan interpreteren dat ze bij jou passen. Zelfde als met die vage algemene beschrijvingen in horoscopen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je wel een uniek persoon.
't Is maar net hoe je het toespitst en hoe je 't verdiept.
Nee, ligt er ook aan welke boeken je hebt hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probleem met zulke zweverige lijstjes is dat je alle begrippen zo kan interpreteren dat ze bij jou passen. Zelfde als met die vage algemene beschrijvingen in horoscopen.
Fishie just walked in.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:59 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Als we eenmaal zweverig lullen kunnen we net zo goed zweverige plaatjes posten
Waarom zou ik een boek lezen die zweverige begrippen in een zo mogelijk nog zweverige manier uitleggen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, ligt er ook aan welke boeken je hebt hoor.
quote:
Ikzelf heb wel bepaalde boeken over astrologie in huis. En sommigen zijn specifieker als anderen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik een boek lezen die zweverige begrippen in een zo mogelijk nog zweverige manier uitleggen?
Als Mani gaat ga ik ook!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:02 schreef Specularium het volgende:
MED / 2 Nieuwe FA's: Tem en Netsplitter
Zou Mani nu bang zijn?
We lazen op stage ook wel eens onze horoscopen, maar dat was meer sarcastisch. Dan stonden er opmerkingen dat het vandaag zo'n goede dag zou worden voor mijn relatie. Welke relatie vroeg ik mij toen af.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ikzelf heb wel bepaalde boeken over astrologie in huis. En sommigen zijn specifieker als anderen.
Maargoed, misschien niet het juiste topic om over uit te weiden.
Ohhh oops:Pquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog beter dan een verjaardag, hij wordt Forum Admin.
Ja en van mij :Squote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ohhh oops:P
Dan ook gefeliciteerd en dat hij maar een gezellige forum admin wordt?![]()
Word hij dan de baas van Specu?
Ja maar vroeg meer om Specu omdat die natuurlijk super irritant is.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja en van mij :S
Maar wees gerust, hij blijft een groot Mark Knoflook fan.
Ik weet niet eens wat een FA is.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:02 schreef Specularium het volgende:
MED / 2 Nieuwe FA's: Tem en Netsplitter
Zou Mani nu bang zijn?
Is dit een betaalde functie op fok?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als hij weer eens hardcore porn plaatjes post moet je even een TR'etje plaatsen als je van hem af wil.
Ok, die shampoo heb ik niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Shampoo en dat verbaast me niks Arjen!
Het kon toch...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft een vuilnisman een auto van de zaak?
Heb het over de FA's.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou geen nee zeggen tegen een vakantietoelage.
Hopelijk leest Danny mee.
quote:
Het was iets too much voor hem gisteren.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:11 schreef LTVDK het volgende:
Khet ook glad gene goesting meer in dit gezever. Doe deruit, houdoe
Wat zegt hij nou? Dat is toch buitenlands?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Het was iets too much voor hem gisteren.
Noem je mij nu een buitenlander?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat zegt hij nou? Dat is toch buitenlands?
Jaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat dat Nederlands was?
Goeie samenvatting van de laatste 25 delen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:29 schreef Kentoet het volgende:
Jullie hebben geen verkering en doen alsof. Ik zie dat soort dingen.
Nee joh.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar vroeg meer om Specu omdat die natuurlijk super irritant is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |