Welke genocide?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een echte Turk zou zeggen: welke genocide?
Zullen we het gewoon houden op 'kwestie'.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een echte Turk zou zeggen: welke genocide?
Grensconflict.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon houden op 'kwestie'.
Er werden fouten gemaakt aan beide kanten, daar is iedereen het slachtoffer van geworden.quote:
Holla at ya.quote:
Gaat dit nog steeds over Geer en Goor?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er werden fouten gemaakt aan beide kanten, daar is iedereen het slachtoffer van geworden.
Echt?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker als ik ergens reageer.
Ja jijquote:
Sorryquote:
Ja ik dacht even niet naquote:Op maandag 1 juni 2015 17:07 schreef Specularium het volgende:
Timmm wordt hier een verdrietige schedel van.
Representquote:
Heb je een paar glazen volgekwijld?quote:Op maandag 1 juni 2015 17:48 schreef Specularium het volgende:
Altijd lekker als die verdoving weg is.
Roken is altijd zo'n leuke bezigheid als de verdoving nog werktquote:Op maandag 1 juni 2015 17:48 schreef Specularium het volgende:
Altijd lekker als die verdoving weg is.
Wollah zemmer.quote:
Dat is nog altijd beter dan wanneer je het voelt als die psychopaat tandarts lekker met zijn boor tegen zenuwen aanzitquote:Op maandag 1 juni 2015 18:16 schreef Specularium het volgende:
Het is alleen meer dat ik nu voel wat er precies allemaal kapotgeboord is.
Morgen is het wel weer over maar toch.
Omdat het een paardenlul is die niet weet hoe hij een verdoving goed moet zetten.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan wanneer je het voelt als die psychopaat tandarts lekker met zijn boor tegen zenuwen aanzit.
Is dat zo, Gerard?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
Hoort er een beetje bij hè, dat gevoel.... Zonder verdoving zou het allemaal nog veel pijnlijker zijn.
Dat valt wel mee hoor. Dan heb je een paar seconden pijn maar geen dikke mond erna.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
Hoort er een beetje bij hè, dat gevoel.... Zonder verdoving zou het allemaal nog veel pijnlijker zijn.
Heb nu gelukkig een tandarts die niet totaal verknipt isquote:Op maandag 1 juni 2015 18:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het een paardenlul is die niet weet hoe hij een verdoving goed moet zetten.
Hij zal vast ook wel aan je ballen zitten.
Doe jij niet als ze dingen moeten gaan uitboren, Rambina.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Dan heb je een paar seconden pijn maar geen dikke mond erna.
Jawel heb ik vorig jaar of zo nog gehad. Vulling moest eruit en een nieuwe erin. Je mag het geloven of niet. Ik ben banger voor die naald dan voor de pijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij niet als ze dingen moeten gaan uitboren, Rambina.
Oh, maar dat is al half dood.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel heb ik vorig jaar of zo nog gehad. Vulling moest eruit en een nieuwe erin. Je mag het geloven of niet. Ik ben banger voor die naald dan voor de pijn.
Ze hebben ook een zalfje ofiets waardoor je zelfs die naald niet meer voelt.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel heb ik vorig jaar of zo nog gehad. Vulling moest eruit en een nieuwe erin. Je mag het geloven of niet. Ik ben banger voor die naald dan voor de pijn.
Tandarts zegt het overigens tegen me als de verdoving TOCH moet want die wil natuurlijk geen patient die ligt te kronkelen van de pijn.
Dat het pijnlijke gevoel er een beetje bij hoort?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is Henk.Ja, ik ben veelvuldig ervaringsdeskundige, helaas.
Het is niet de pijn van de naald he. Maar de naald zelf. Bij bloed afnemen zeg ik het ook altijd dan zorgen ze dat ik het niet ziequote:Op maandag 1 juni 2015 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben ook een zalfje ofiets waardoor je zelfs die naald niet meer voelt.
Als je met je mond open ligt kun je heel die naald niet eens zien.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is niet de pijn van de naald he. Maar de naald zelf. Bij bloed afnemen zeg ik het ook altijd dan zorgen ze dat ik het niet zie
Die naald hoef je toch niet te zien?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is niet de pijn van de naald he. Maar de naald zelf. Bij bloed afnemen zeg ik het ook altijd dan zorgen ze dat ik het niet zie
Het is dat volledige narcose een beetje overkill is anders zou ik dat ook gewoon doen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:36 schreef Specularium het volgende:
Van mij mag ie mij helemaal de tering in verdoven met dit soort dingen.
Nou ja ik wil hem niet zien in ieder geval dus voor de zekerheid geen verdoving. Heb trouwens ook slechte ervaring met verdoving maar dat is een ander verhaal, kan ook daardoor zijn gekomen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die naald hoef je toch niet te zien?
Jij kijkt naar boven.
Vertel straks maar eventjes.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb trouwens ook slechte ervaring met verdoving maar dat is een ander verhaal, kan ook daardoor zijn gekomen.
Er is reclame bij Masterchef.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vraag het straks nog wel een keer.
Komt goed.
Ja. Op het moment dat de verdoving uitgewerkt raakt. Een beetje een kloppend gevoel. Ook kun je door de verdoving wat duf zijn...quote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat het pijnlijke gevoel er een beetje bij hoort?
Kon je niet een andere tandarts kiezen dan?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is reclame bij Masterchef.
Dus kan nu wel effe: iets met verdoving die niet goed werkte toen er 4 kiezen werden getrokken.
Ik lach als een boer met kiespijn ')quote:Op maandag 1 juni 2015 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kon je niet een andere tandarts kiezen dan?![]()
![]()
snap je hem
Zo heb ik ook eens bij de kaakchirurg gezeten om een verstandskies te laten trekken, volgens mij was die vent dronken ofzo want het heeft hem 6 spuiten gekost om 1 plek goed te verdovenquote:Op maandag 1 juni 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is reclame bij Masterchef.
Dus kan nu wel effe: iets met verdoving die niet goed werkte toen er 4 kiezen werden getrokken.
Dit was bij de schooltandarts, denk dat ze op een budget zat of zoquote:Op maandag 1 juni 2015 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik ook eens bij de kaakchirurg gezeten om een verstandskies te laten trekken, volgens mij was die vent dronken ofzo want het heeft hem 6 spuiten gekost om 1 plek goed te verdoven.
Supercorrie ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was bij de schooltandarts, denk dat ze op een budget zat of zoAl heb ik later iets soortgelijks gehad dat een narcose nog niet werkte toen het de bedoeling was en er nog iets bij moest dus misschien heb ik een hoge resistentie of zo tegen die zooi.
Bij mij zat er volgens mij 3 maanden tussen, om het eerst goed te laten genezen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:47 schreef Fokker89 het volgende:
Erg fijne verhalen, zeker omdat ik in Juli ook 4 verstandskiezen laat trekken
Zo erg is het ook weer niet maar wel frappant dat ik het 2x heb gehad. En bij twee heel verschillende 'gelegenheden'.quote:
Schooltandartsquote:Op maandag 1 juni 2015 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was bij de schooltandarts, denk dat ze op een budget zat of zoAl heb ik later iets soortgelijks gehad dat een narcose nog niet werkte toen het de bedoeling was en er nog iets bij moest dus misschien heb ik een hoge resistentie of zo tegen die zooi.
Valt eigenlijk wel mee, zijn er 2 uit, eentje ging zonder problemen. Die andere hebben ze in mijn kaak in tweeën gehakt omdat 'ie schuin zat. Leuk als dan zo'n kaakchirurg met zijn volle gewicht aan je kop gaat hangen om die kies er uit te krijgenquote:Op maandag 1 juni 2015 18:46 schreef Specularium het volgende:
Ik hoor alleen horrorverhalen over verstandskiezen.
Bij mij zijn ze er alle 4 uit en dat ging allebei de keren heel makkelijk, terwijl ze toch waren afgebroken.
Haha.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij mij zat er volgens mij 3 maanden tussen, om het eerst goed te laten genezen.
Dat boeit me dan weer niet, alleen als het tijdens de behandeling mis gaatquote:Op maandag 1 juni 2015 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij mij zat er volgens mij 3 maanden tussen, om het eerst goed te laten genezen.
twitter:BuzzFeed twitterde op maandag 01-06-2015 om 17:18:27This pig pooped inside a police car and looks unbelievably pleased with herself http://t.co/pu83335AWx http://t.co/5cV4RNBtoJ reageer retweet
Ohja, en niet roken en drinken zekerquote:Op maandag 1 juni 2015 18:50 schreef LTVDK het volgende:
Kutste was eigenlijk dat desinfecterende spoelmiddel wat je de weken erna moet gebruiken. Op een gegeven moment proef je echt niks meer
Ja zo'n vermoeden had ik al. Specularium heeft hier vast nog wel wat leuke grappen voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |