Welke genocide?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een echte Turk zou zeggen: welke genocide?
Zullen we het gewoon houden op 'kwestie'.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een echte Turk zou zeggen: welke genocide?
Grensconflict.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon houden op 'kwestie'.
Er werden fouten gemaakt aan beide kanten, daar is iedereen het slachtoffer van geworden.quote:
Holla at ya.quote:
Gaat dit nog steeds over Geer en Goor?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er werden fouten gemaakt aan beide kanten, daar is iedereen het slachtoffer van geworden.
Echt?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker als ik ergens reageer.
Ja jijquote:
Sorryquote:
Ja ik dacht even niet naquote:Op maandag 1 juni 2015 17:07 schreef Specularium het volgende:
Timmm wordt hier een verdrietige schedel van.
Representquote:
Heb je een paar glazen volgekwijld?quote:Op maandag 1 juni 2015 17:48 schreef Specularium het volgende:
Altijd lekker als die verdoving weg is.
Roken is altijd zo'n leuke bezigheid als de verdoving nog werktquote:Op maandag 1 juni 2015 17:48 schreef Specularium het volgende:
Altijd lekker als die verdoving weg is.
Wollah zemmer.quote:
Dat is nog altijd beter dan wanneer je het voelt als die psychopaat tandarts lekker met zijn boor tegen zenuwen aanzitquote:Op maandag 1 juni 2015 18:16 schreef Specularium het volgende:
Het is alleen meer dat ik nu voel wat er precies allemaal kapotgeboord is.
Morgen is het wel weer over maar toch.
Omdat het een paardenlul is die niet weet hoe hij een verdoving goed moet zetten.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan wanneer je het voelt als die psychopaat tandarts lekker met zijn boor tegen zenuwen aanzit.
Is dat zo, Gerard?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
Hoort er een beetje bij hè, dat gevoel.... Zonder verdoving zou het allemaal nog veel pijnlijker zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |