ik heb heel slecht geslapen en was veels te vroeg wakker 😞quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:26 schreef Deisyy het volgende:
Wat een fijn gevoel is dat hè, dan begint je dag al goed. Ik heb vooral onrustig geslapen.
Hè bah, heb je zomaar zonder reden slecht geslapen? Kleine troost, vanavond mag je weerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb heel slecht geslapen en was veels te vroeg wakker 😞
Dan kan je in ieder geval uitgerust naar je fysiotherapeut, succes alvast!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben wel af en toe even wakker geweest, maar dan maar half, echt, dat scheelt zo veel. Zo veel fijner dan tussen 4 en 7 steeds een tijdje wakker liggen.
Straks gaat de fysio me martelen, maar dat dient een hoger doel, dus dan is het niet zo erg. Ze heeft me bewust net voor haar lunchpauze ingepland omdat ze bang is voor mijn reactie op de dry needling en als ik dan bijna flauw ga vallen heeft ze extra tijd voor me.
oh dat ken ik, zo raar hoe dat in je hoofd werkt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben helemaal niet bekend met dry needling, dus dat klinkt mij pijnlijk in de oren, wel fijn dat je er baat bij hebt en dat ze de tijd voor je neemt.
Ik lag niet echt te piekeren, maar heb vannacht al het één en ander verhuisd
Je geheugen is echt kapot.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben helemaal niet bekend met dry needling
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh dat ken ik, zo raar hoe dat in je hoofd werkt.
Dry needling is dat er met acupunctuurnaalden in 'spierknopen' geprikt wordt. Als de naald goed zit voel je dat meteen, zowel op de plek zelf als tintelingen in bijv. je pink. Is een raar gevoel en als er naalden in mijn elleboog worden geprikt dan hou ik het niet uit, maar gewoon rustig liggen en blijven ademen en dan is het voor mij redelijk te doen.
Misschien dat ik mezelf verkeerd uitdrukte, want ik weet door jullie wel wat dry needling is, maar ik heb zelf nog nooit hoeven ervaren.quote:
lekker! Ik neem vanmiddag weer een smoothie, eens kijken of ik die niet weer half over mijn bank kiep zoals gisterenquote:
14 dagen! En dat terwijl Fann nog posttequote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Topic toevallig laatst weer eens doorgelezen. De langzaamste SC van heel FOK!
Elke dag een andere kleur bank, volgens mij was gisteren jouw kutdag!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lekker! Ik neem vanmiddag weer een smoothie, eens kijken of ik die niet weer half over mijn bank kiep zoals gisteren
gelukkig heb ik een goede vlekkenblusser, dus er is niks meer van te zien. Ik heb al de hele week allemaal gekke ongelukjes, dat ik gisteren bij het ramenzemen niet uit het raam ben gevallen is een klein wonderquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elke dag een andere kleur bank, volgens mij was gisteren jouw kutdag!
Alleen waar jouw huis woont of ook bij de buren?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:54 schreef sacha het volgende:
het is vandaag en morgen bevrijdingsdag daar waar mijn huis woont![]()
einde dienstmededeling
op het hele eilalalandquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen waar jouw huis woont of ook bij de buren?
Achja ze lopen altijd achter op de eilanden.quote:
Is de Berenburg al uitgewerkt of ga je van de ene roes in de andere?quote:
Van onderrug lengte naar onderrug lengte dusquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo morgen naar de kapper. Van onderrug lengte naar iets korter.
Er mag wel wat af hoor. Ik kan bijna mijn kont ermee afvegenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van onderrug lengte naar onderrug lengte dus
Ik lust wel een kopje thee ja. Al is het wel wat vroeg voor thee tijd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand van de dames nog een bakkie?
Wees blij dat je naar me geluisterd hebt...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:20 schreef Deisyy het volgende:
Even een weekendje naar Terschelling, dat is nog meer geregel dan 2 weken naar Mexico. Hotel, parkeren, overtocht en fietsenhuur, het is bijna duurder ook dan 2 weken Mexico
het is altijd theetijdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lust wel een kopje thee ja. Al is het wel wat vroeg voor thee tijd.
MM is een stille genieterquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is altijd theetijd
MadMaster vindt het vast gezellig, zo'n theekransje
Klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is altijd theetijd
MadMaster vindt het vast gezellig, zo'n theekransje
ik heb daar helemaal niks mee, ik weet ook nooit welk tijdstip men bedoelt als er wordt gezegd: we komen zo rond koffietijd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt.
Al ben ik soms een beetje autistisch en houd ik mij graag aan tradities.
's ochtends rond een uur of 10, in de middag rond een uur of 3 of 4. Maarja dit is ook weer afhankelijk van het land en wat voor soort gezin.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb daar helemaal niks mee, ik weet ook nooit welk tijdstip men bedoelt als er wordt gezegd: we komen zo rond koffietijd.
's Avonds pas natuurlijk rond 20.00 uur.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
's ochtends rond een uur of 10, in de middag rond een uur of 3 of 4. Maarja dit is ook weer afhankelijk van het land en wat voor soort gezin.
Was er toen nog 1 of andere rls waar jullie actief waren of was dat in die periode alweer voorbij?quote:
Ik drink vooral veel thee en water. En soms een beetje Roosvicee of frisdrank.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:41 schreef Kingstown het volgende:
Koffie is trouwens ongezond. En slecht voor je. Dat is voor jongeren. Niet voor mensen op onze leeftijd.
nou dat iddquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Koffie als drank vind ik niets, maar koffie verwerkt in taarten, koekjes, ijs etc. is
Water, thee en karnemelk. Taarten, koekjes en ijs doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik drink vooral veel thee en water. En soms een beetje Roosvicee of frisdrank.
Neem nog een beker sojamelk van me...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:41 schreef Kingstown het volgende:
Koffie is trouwens ongezond. En slecht voor je. Dat is voor jongeren. Niet voor mensen op onze leeftijd.
ik begrijp de vraag nu pasquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen waar jouw huis woont of ook bij de buren?
Ik ben je voor eeuwig dankbaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wees blij dat je naar me geluisterd hebt...
Brand in machinekamer van veerboot naar Texel
Volgens mij liep Secret Story in 2011, maar ik dacht niet dat ik daar heel veel gepost had en of Fann daar postte weet ik ook niet meerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was er toen nog 1 of andere rls waar jullie actief waren of was dat in die periode alweer voorbij?
Dan weet je nu hoe ik me weleens voel als ik jouw posts lees.quote:
Jaquote:
ik dacht wat moet Dees nou met mijn burenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan weet je nu hoe ik me weleens voel als ik jouw posts lees.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Stelling_12Hquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wat moesten de Duitsers op zo'n eiland? Er was toch niets?
Ah oke zo'n vermoeden had ik al.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef sacha het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Stelling_12H
zo'n 500quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah oke zo'n vermoeden had ik al.
Woonden er ook gewoon mensen op het eiland tijdens de oorlog?
Heeft dat eiland zoveel vuurtorenwachters?quote:
ja, en nu zelfs twee keer zoveelquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heeft dat eiland zoveel vuurtorenwachters?
Het is een hele serie, blijkt nu, gepresenteerd door een Nederlandse dame.quote:
Vandaag wel ja, Doemdenkzemaarquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij wordt het weer alleen maar slechter
Ja kutweer. En wat eten we vanavondquote:
wat is afgelast?quote:
Ik had slechts gebakken ei, anders haalde ik de trein niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kutweer. En wat eten we vanavondFrikandellen hier, fuck de groente
Verse asperges met zalm, ham, ei, hollandaise saus en krieltjes...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kutweer. En wat eten we vanavondFrikandellen hier, fuck de groente
Geen wc's in de intercity he?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had slechts gebakken ei, anders haalde ik de trein niet.
Oehh waar is het?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verse asperges met zalm, ham, ei, hollandaise saus en krieltjes...
quote:
ik heb nu pas even tijd voor fok omdat ik het zo druk heb en dat noemtme lui?quote:
Draakquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
ik heb nu pas even tijd voor fok omdat ik het zo druk heb en dat noemtme lui?
masr vertel maar niet. Wat je niet wil delen is niet belangrijk genoeg
Goddelijk.quote:
Jawel maar ik zit beter op een gewone stoel.quote:
Als jij te beroerd bent om 5 posts omhoog te scrollen om te lezen wat ik al eerder gedeeld heb, dan ben je gewoon lui.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
ik heb nu pas even tijd voor fok omdat ik het zo druk heb en dat noemtme lui?
masr vertel maar niet. Wat je niet wil delen is niet belangrijk genoeg
Sourquote:
Ik had héle vette gekocht, die gast stond bij Tuincentrum Osdorp. Kilo 5 euro. Ook met zalm gemaakt maar saus uit een knorr pakje, omdat die echt heerlijk is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goddelijk.
Dacht dat het seizoen al voorbij was, maar het duurt nog 3 weken.
Mw. MM was zo aardig om vanmiddag even een partijtje op te halen bij onze lokale Limburgse aspergeteler in Lijnden...
5 Euro is een koopje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had héle vette gekocht, die gast stond bij Tuincentrum Osdorp. Kilo 5 euro. Ook met zalm gemaakt maar saus uit een knorr pakje, omdat die echt heerlijk is.
Ik toon interesse door ernaar te vragenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij te beroerd bent om 5 posts omhoog te scrollen om te lezen wat ik al eerder gedeeld heb, dan ben je gewoon lui.
Of het interesseert je gewoon niet, ook best...
Ik heb ze nog nooit vers gehad.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben meer fan van groene asperges, binnenkort maar weer eens risotto maken met gegrilde groene asperges erbij.
Ik was daar voor "onze" tuin. (Geveltuintje van het pand) En toen stond die gast daar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
5 Euro is een koopje.
Tuincentrum Osdorp sucks daarentegen...
Je kan ook eerst zelf even kijken op de pagina. Zo druk is het hier niet, zoals je aan de posttijden kan zien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik toon interesse door ernaar te vragen
Als je nou zei kijk eens 5 posts boven je kwam je al heel anders over.
Lees maar terug betekend hier vaker pagina's of hele topics.
Duur, druk, warm, IKEA doolhof qua route door het centrum...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was daar voor "onze" tuin. (Geveltuintje van het pand) En toen stond die gast daar.
Waarom sucks het btw?
Ik zit mobiel hoor das al lastig zat. Maar graag gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ook eerst zelf even kijken op de pagina. Zo druk is het hier niet, zoals je aan de posttijden kan zien.
Maar dank voor de interesse...
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit mobiel hoor das al lastig zat. Maar graag gedaan.
Zie zelfs deze smile niet goed.quote:
zit je al in de trein?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit mobiel hoor das al lastig zat. Maar graag gedaan.
vroeger hadden ze redelijke, maar de vorige keer was het echt smerig. Dit van de Lidl was ook niet super, maar wel te etenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het één keer geprobeerd, sushi van de AH, maar ik vond het maar smakeloze meuk.
Ik hoor het je zeggen met je accent en ik moet lachen...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het één keer geprobeerd, sushi van de AH, maar ik vond het maar smakeloze meuk.
Daarom eet ik sushi alleen buiten de deur, ik heb mijn man ook weleens op sushicursus gestuurd, maar ik denk dat hij alles al opgegeten heeft voordat het op tafel staat als hij het een keer maakt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vroeger hadden ze redelijke, maar de vorige keer was het echt smerig. Dit van de Lidl was ook niet super, maar wel te eten
Jij hebt toch zeker ook wel een Amsterdams accent? Op R49 praat jij niet hè?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor het je zeggen met je accent en ik moet lachen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
vriendin heeft ooit Koreaanse couch surfers gehad en met hen Koreaanse sushi gemaakt en een boek van ze gekregenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom eet ik sushi alleen buiten de deur, ik heb mijn man ook weleens op sushicursus gestuurd, maar ik denk dat hij alles al opgegeten heeft voordat het op tafel staat als hij het een keer maakt.
Je kan bij mij ook wel horen waar ik vandaan kom.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt toch zeker ook wel een Amsterdams accent? Op R49 praat jij niet hè?
smakelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:51 schreef sacha het volgende:
ik ga maar eens een boterham met kaas eten, de postbode is weer eens zoek
Als ik praat denk ik dat het wel meevalt met mijn Rotterdamse accent, maar als ik mezelf dan eens terug hoor, vind ik het echt afschuwelijk klinken en de afgelopen 5 jaar heb ik een aantal keer logopedie overwogen, maar op mijn leeftijd krijgen ze die natte t er toch niet meer uit.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan bij mij ook wel horen waar ik vandaan kom.
Als ik me zelf terug hoor, dan hoor ik het pas. Normaal niet.
Mijn moeder heeft tijdens mijn tiener tijd gedreigd met een logopedist, toen was het echt plat Amsterdams.
En nee, ik praat niet tijdens het draaien. Ik hou daar niet van...
Hij kan niet ver zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:51 schreef sacha het volgende:
ik ga maar eens een boterham met kaas eten, de postbode is weer eens zoek
hoor je bij jou ook geen heel licht accent?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:57 schreef Kingstown het volgende:
Mensen die met een accent praten zijn niet serieus te nemen. Tenzij het Bayerisch is.
Misschien wil hij even niet gevonden worden. Maakt hij zichzelf wel vaker zoek?quote:
Jij mag mij sowieso niet nemenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:57 schreef Kingstown het volgende:
Mensen die met een accent praten zijn niet serieus te nemen. Tenzij het Bayerisch is.
ehm...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wil hij even niet gevonden worden. Maakt hij zichzelf wel vaker zoek?
O ja jij kwam oorspronkelijk uit Zeeuweland.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Als het moet kan ik vrij makkelijk wel een beetje meegaan in een accent, zeker het Zeeuwse, maar het zit er van nature niet in. Heb wel wat Uteregse dingen overgenomen, maar die zijn overduidelijk overdreven.
Er wordt me hier weleens gevraagd of ik uit het Westen kom. Als ik in het Westen ben (wat ik uiteraard zoveel mogelijk probeer te vermijden), dan wordt er weleens gevraagd of ik uit het Noorden kom. Netto zal het wel teveel ABN zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
hoor je bij jou ook geen heel licht accent?
Op jouw leeftijd wil sowieso niemand jou meer nemen.quote:
Natte t? Heet dat zo?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik praat denk ik dat het wel meevalt met mijn Rotterdamse accent, maar als ik mezelf dan eens terug hoor, vind ik het echt afschuwelijk klinken en de afgelopen 5 jaar heb ik een aantal keer logopedie overwogen, maar op mijn leeftijd krijgen ze die natte t er toch niet meer uit.
Jammer, ik vind het wel leuk hoe Symph zijn plaatjes aan elkaar praat.
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:05 schreef Kingstown het volgende:
Op jouw leeftijd wil sowieso niemand jou meer nemen.
Deze youtube vertelt je meer over de natte t. Rotterdammerts plakken over een natte t achterant.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Natte t? Heet dat zo?
Ik herken trouwens niet alleen aan de natte t iemand uit jouw streek...
Niet weer dat ding van die bolle, hè?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze youtube vertelt je meer over de natte t. Rotterdammerts plakken over een natte t achterant.
Toontje Lager - Net als in de film.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Noem eens wat Nederpop wat vanavond de kabel op kan vanaf 20.30 uur...
Ik kan me voorstellen dat jij er geen zak aan vindt, ik vind het grappig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet weer dat ding van die bolle, hè?
Je post 'm gelukkig al niet meer...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij er geen zak aan vindt, ik vind het grappig.
Vergeten (what else is new?) of ik had een voorgevoel dat het niet gewaardeerd zou worden.quote:
Als het pro-Rotterdam is, dan heb je altijd mijn steun.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Vergeten (what else is new?) of ik had een voorgevoel dat het niet gewaardeerd zou worden.
Een serie over het Rotterdamse dialect. Met in iedere aflevering Rotterdamse woorden en uitdrukkingen. 'Martpraat' met Henk Haan. Taalkundige Marc van Oostendorp vertelt weetjes over de Rotterdamse taal . En we gaan op bijnamen- wandeltour met Herco Kruikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoor je bij jou ook geen heel licht accent?
Oké, dan mag jij wel luisteren.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het pro-Rotterdam is, dan heb je altijd mijn steun.
custersquote:
Is dit komkommer? Het lijkt wel sla....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:25 schreef Kingstown het volgende:
Bob Barbeque & Willy Would-Be plus Agaath.
49?quote:
Ja,plus die kutstem van de reclame. Maar dat mens is dood.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duur, druk, warm, IKEA doolhof qua route door het centrum...
Post jij helemaal niet meer in R49?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij Kingstown zitten helemaal niet bij 49.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het houdt nooit meer opquote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
WIELIEANquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:17 schreef sacha het volgende:
KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE
Jawel, maar niet heel veel meer. Eigenlijk alleen nog maar als er een show is die ik beluister.quote:
Luister je nu wel Noodweer?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel, maar niet heel veel meer. Eigenlijk alleen nog maar als er een show is die ik beluister.
Ik sla maar over. Zo mijn bed in, wel leuk daarquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:42 schreef sacha het volgende:
[..]
MUZ / Radio 49 #231 Electronische sounds op de Radio.
ja nou weet ik het wel, ik wijs alleen Hut de wegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij Kingstown zitten helemaal niet bij 49.
Wie?quote:
Ik ben kapotquote:
Ohh het kassa meisje van de buurt superquote:
Uhh? Ja en gister en te lang op zijn, ik ben geen twintig meerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
IK SLA EVEN OVERquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
KLERKENTERREUR
IK WORD DAGELIJKS GETREITERD
DOOR POLITIE EN GEZAG
BIJ LOKET OF IN DE WINKEL
BEZIET MEN MIJ MET HOONGELACH
HUN GEZAG STOELT NIET OP KENNIS
ZE BLAFFEN ENKEL AF
MIJN MISDAAD IS ONNOZELHEID
CONTROLE IS MIJN STRAF
OVERBLUFT DOOR DE NIEUWE ORDE
DIE MIJ AANPAKT, MEESTAL RUW,
SLIJT IK MIJN DAGEN LIEVER THUIS
EN BEN IK BUITEN BANG EN SCHUW
IK STA IN DE COMPUTER
ALS 3-5-5-6-2-1-8
OMRINGD DOOR BETERWETERS
DIE GENIETEN VAN HUN MACHT
VAN STRATEN, WORDT DAT NU GESPELD
MET DUBBEL S OF MET EEN V
UW GARANTIE IS VERLOPEN
NEEM VOORTAAN UW PASJE MEE
WE VERLENEN U GEEN BIJSTAND
U HEBT VERKEERD OM INGEVULD
MOCHT U DAARDOOR OVERLIJDEN
DAN IS DAT UW EIGEN SCHULD
MAAR OP EEN DAG IS HET GENOEG
DAN BEN IK NIET MEER ZO DISCREET
DAN KOM IK BIJ U OP BEZOEK
STOP DIE PAPIEREN IN UW REET
IK WAARSCHUW U MAAR EVEN
KOM OP VISITE, MAAK U AF
EN BENT U OVERLEDEN
ZAL IK DANSEN OP UW GRAF
Ohh bere filmquote:
Ik draai zelfs een Duits accent...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dank.![]()
Hou jij die Amterdamse nephooligan een beetje onder controle?
Oh was jij datquote:
Ik doe mijn best, maar dat Amsterdamse volk is niet tegen te houdenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dank.![]()
Hou jij die Amterdamse nephooligan een beetje onder controle?
Heb jij dit aangevraagdquote:
Ja! Geweldig he, ik zie ze nog voor me, hij die lange en zij dat ukkiequote:
I Know you're going to miss mequote:
Nee ik vond het toen al vreselijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja! Geweldig he, ik zie ze nog voor me, hij die lange en zij dat ukkie
Dan hoop ik voor die arme schaapjes dat het wat mooier weer wordt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:12 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen gaan we/ze de schapen scheren / ontdoen van de wol.
Scheer je je wegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:12 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen gaan we/ze de schapen scheren / ontdoen van de wol.
Toen vond ik het niets, nu vind ik het leuk.quote:
Ach ja Abba vond ik ook niks, vind ik nu ook wel leuk. Dat kloptquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen vond ik het niets, nu vind ik het leuk.
Ouderdom doet rare dingen met een mensquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ja Abba vond ik ook niks, vind ik nu ook wel leuk. Dat klopt
Singel van Albert West heb ik wel.quote:
Ik weet het niet de titel van de singel ben ik ook vergeten. Even googelenquote:
Oh deze Tell Laura I love herquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet de titel van de singel ben ik ook vergeten. Even googelen
Ja spuit 10quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:22 schreef sacha het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)re-fietsongeluk.html
Toeval bestaat nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:22 schreef sacha het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)re-fietsongeluk.html
Die vond ik zo zieligquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh deze Tell Laura I love her![]()
Ik las net dat hij op zij hoofd was gevallen dat wist je natuurlijk
Ik zat uiteraard ook jankend die naald elke keer op het plaatje te zettenquote:
Verblind door tranenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat uiteraard ook jankend die naald elke keer op het plaatje te zetten
Correct, ik kom er zo aan...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar dat Amsterdamse volk is niet tegen te houden
hey, heb je een beetje redelijk geslapen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:02 schreef Kingstown het volgende:
Kobus gaat naar Appelscha. Dat moet zeker gedraaid worden.
Om te kijken wel, maar om te spelen lastiger, want er staat een aardige wind.quote:
toch kwestie van hard gooien en dan met een beetje effect ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om te kijken wel, maar om te spelen lastiger, want er staat een aardige wind.
ik rij vanavond ook nog langs, ik zal zwaaienquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om te kijken wel, maar om te spelen lastiger, want er staat een aardige wind.
Het draait allemaal om het knuppelen...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:16 schreef just me het volgende:
[..]
toch kwestie van hard gooien en dan met een beetje effect ?
maar zonder goed gooien heb je toch ook niets aan die knuppel of snap ik het nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het draait allemaal om het knuppelen...
En slaan natuurlijk, een kwestie van keihard slaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:16 schreef just me het volgende:
[..]
toch kwestie van hard gooien en dan met een beetje effect ?
Waar gaat u heen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik rij vanavond ook nog langs, ik zal zwaaien
naar zusje en schoonzusje. Zondag feestje van 'tante' met de lieve familie, dat gaat een superfeestje worden. Ze weet zelf nog van niks.quote:
De één gooit, de ander knuppelt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:17 schreef just me het volgende:
[..]
maar zonder goed gooien heb je toch ook niets aan die knuppel of snap ik het niet
ik was ooit bij een schooltoernooi scheidsrechter bij softbal, heerlijk, ouderejaars zeggen: ik ben de scheids, hij was wijd, geen discussiequote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De één gooit, de ander knuppelt.
Om en om, dus je moet juist zo beroerd/smerig/tricky mogelijk, maar toch binnen de 'box', gooien, zodat de ander niet goed kan knuppelen...
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
hey, heb je een beetje redelijk geslapen?
ik weet dat ik nu iets heel verkeerds ga zeggen.... maar beetje als cricket ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De één gooit, de ander knuppelt.
Om en om, dus je moet juist zo beroerd/smerig/tricky mogelijk, maar toch binnen de 'box', gooien, zodat de ander niet goed kan knuppelen...
Ach, afgelopen donderdag werd een bal vóór het derde honk buiten de lijnen geslagen en 3 scheidsrechters, die er met hun neus bovenop staan, keurden de slag desondanks goed. Gelukkig kwamen er geen punten uit voort in die inning, anders was de pleuris uitgebroken, denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was ooit bij een schooltoernooi scheidsrechter bij softbal, heerlijk, ouderejaars zeggen: ik ben de scheids, hij was wijd, geen discussie
Cricket is betaald thee drinken en ik blief geen thee...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:28 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet dat ik nu iets heel verkeerds ga zeggen.... maar beetje als cricket ?
wow, ik ben jaloers. Ik koester mijn heerlijke nacht van donderdag op vrijdag nog. Voel je je verder ook wel wat beter, of nog niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik slaap bijna altijd wel goed. Ongeacht waar. Ogen dicht en ik ben minimaal een uurtje of 7 in dromenland.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cricket is betaald thee drinken en ik blief geen thee...
Gezellig, ik zal terug zwaaienquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
naar zusje en schoonzusje. Zondag feestje van 'tante' met de lieve familie, dat gaat een superfeestje worden. Ze weet zelf nog van niks.
ik wil niet meer zonderquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:48 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb vandaag een Ipad uitgeprobeerd. Wat een ongelooflijk kutding is dat.
Degene die dat uitgevonden heeft die moeten ze in het IJsselmeer gooien. Met een zwemvest. Dat dan weer wel.
Hola Kingsma en ander wezenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:48 schreef Kingstown het volgende:
Degene die dat uitgevonden heeft die moeten ze in het IJsselmeer gooien. Met een zwemvest. Dat dan weer wel.
Rot op met je hartjes, dat doe je maar in UTO scquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Rot op met je hartjes, dat doe je maar in UTO sc
Hij is ook te gebruiken als zwemplankje, dus geen probleem...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:48 schreef Kingstown het volgende:
ik snap a-b-s-o-l-u-u-t niet wat dat is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:26 schreef sacha het volgende:
[..]
WE zitten hier Hut!
MUZ / Radio 49 #232 Nederpoppen
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:26 schreef sacha het volgende:
[..]
WE zitten hier Hut!
MUZ / Radio 49 #232 Nederpoppen
R-a-d-i-o, je bent toch niet doof of zo?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik snap a-b-s-o-l-u-u-t niet wat dat is.
[..]
daar heb ik geen geduld voor radioquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
R-a-d-i-o, je bent toch niet doof of zo?
Heb jij vroeger niet naar Wim T. Schippers geluisterd? Zoals het elk welopgevoed kind betaamd?quote:
nee, gelukkig (nog) niet (doof)quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
R-a-d-i-o, je bent toch niet doof of zo?
Vroeger is steeds langer geleden...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb jij vroeger niet naar Wim T. Schippers geluisterd? Zoals het elk welopgevoed kind betaamd?
"De radio, de radio.....wat is er op de radio? "
Dan maar radio via een filmpje...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
daar heb ik geen geduld voor radio
Met radio als thema kun je ook wel een show vullen....quote:
de laatste keer dat ik een poging heb gewaagd dat was de tweede kamer LIVE op radio2.netquote:
Doe 's...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met radio als thema kun je ook wel een show vullen....
Ow wat leuk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:32 schreef Treehut362 het volgende:
Hallo
Vanmorgen is onze shetlandpony Gompie bevallen van een prachtig merrie veulentje! We noemen haar
Julia
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook.quote:
Niet, 5...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 6 posts.
Dat is fijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |