SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER!
Geïnteresseerden kunnen hun naam en ideeën (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET 3 JULI MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Zuip je klem!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:47 schreef Soury het volgende:
Ramses, nu ga ik naar de avondwinkel. En haal een fles wijn
je hebt mazzel, het is stil in Amsterdamquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:47 schreef Soury het volgende:
Ramses, nu ga ik naar de avondwinkel. En haal een fles wijn
En inderdaad, Heel evenquote:
En ze is failliet verklaard...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt mazzel, het is stil in Amsterdam
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt mazzel, het is stil in Amsterdam
Staat genoteerd...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En inderdaad, Heel even![]()
Eigenlijk was het een verkapt verzoekje
En je snapt het nietquote:
En als je nog een plekje hebt Het Dorp van Wim Sonneveld, voor Souryquote:
Gordonquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kent iemand dit jongetje nog?
Hij lijkt wel op een kleine Gordon!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de zanger die je nu hoort, Kees Groenteman bij Lola Kite. Jaren later...
Moet ik opzouten ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als je nog een plekje hebt Het Dorp van Wim Sonneveld, voor Soury
Gezien je DGK-geschiedenis dacht ik dat je Het Dorp wel kon waarderenquote:
oké maar de udc kan ik nog niet koppelen aan countryquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
sacha, Rene heeft er speciaal Pedal Steel Guitar voor geleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |