custersquote:
Is dit komkommer? Het lijkt wel sla....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:25 schreef Kingstown het volgende:
Bob Barbeque & Willy Would-Be plus Agaath.
49?quote:
Ja,plus die kutstem van de reclame. Maar dat mens is dood.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duur, druk, warm, IKEA doolhof qua route door het centrum...
Post jij helemaal niet meer in R49?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij Kingstown zitten helemaal niet bij 49.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het houdt nooit meer opquote:🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
WIELIEANquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:17 schreef sacha het volgende:
KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE KANE
Jawel, maar niet heel veel meer. Eigenlijk alleen nog maar als er een show is die ik beluister.quote:
Luister je nu wel Noodweer?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel, maar niet heel veel meer. Eigenlijk alleen nog maar als er een show is die ik beluister.
Ik sla maar over. Zo mijn bed in, wel leuk daarquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:42 schreef sacha het volgende:
[..]
MUZ / Radio 49 #231 Electronische sounds op de Radio.
ja nou weet ik het wel, ik wijs alleen Hut de wegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij Kingstown zitten helemaal niet bij 49.
Wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |