Scheer je je wegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:12 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen gaan we/ze de schapen scheren / ontdoen van de wol.
Toen vond ik het niets, nu vind ik het leuk.quote:
Ach ja Abba vond ik ook niks, vind ik nu ook wel leuk. Dat kloptquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen vond ik het niets, nu vind ik het leuk.
Ouderdom doet rare dingen met een mensquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ja Abba vond ik ook niks, vind ik nu ook wel leuk. Dat klopt
Singel van Albert West heb ik wel.quote:
Ik weet het niet de titel van de singel ben ik ook vergeten. Even googelenquote:
Oh deze Tell Laura I love herquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet de titel van de singel ben ik ook vergeten. Even googelen
Ja spuit 10quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:22 schreef sacha het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)re-fietsongeluk.html
Toeval bestaat nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:22 schreef sacha het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)re-fietsongeluk.html
Die vond ik zo zieligquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh deze Tell Laura I love her![]()
Ik las net dat hij op zij hoofd was gevallen dat wist je natuurlijk
Ik zat uiteraard ook jankend die naald elke keer op het plaatje te zettenquote:
Verblind door tranenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat uiteraard ook jankend die naald elke keer op het plaatje te zetten
Correct, ik kom er zo aan...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar dat Amsterdamse volk is niet tegen te houden
hey, heb je een beetje redelijk geslapen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:02 schreef Kingstown het volgende:
Kobus gaat naar Appelscha. Dat moet zeker gedraaid worden.
Om te kijken wel, maar om te spelen lastiger, want er staat een aardige wind.quote:
toch kwestie van hard gooien en dan met een beetje effect ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om te kijken wel, maar om te spelen lastiger, want er staat een aardige wind.
ik rij vanavond ook nog langs, ik zal zwaaienquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om te kijken wel, maar om te spelen lastiger, want er staat een aardige wind.
Het draait allemaal om het knuppelen...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:16 schreef just me het volgende:
[..]
toch kwestie van hard gooien en dan met een beetje effect ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |