Van onderrug lengte naar onderrug lengte dusquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo morgen naar de kapper. Van onderrug lengte naar iets korter.
Er mag wel wat af hoor. Ik kan bijna mijn kont ermee afvegenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van onderrug lengte naar onderrug lengte dus
Ik lust wel een kopje thee ja. Al is het wel wat vroeg voor thee tijd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand van de dames nog een bakkie?
Wees blij dat je naar me geluisterd hebt...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:20 schreef Deisyy het volgende:
Even een weekendje naar Terschelling, dat is nog meer geregel dan 2 weken naar Mexico. Hotel, parkeren, overtocht en fietsenhuur, het is bijna duurder ook dan 2 weken Mexico
het is altijd theetijdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lust wel een kopje thee ja. Al is het wel wat vroeg voor thee tijd.
MM is een stille genieterquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is altijd theetijd
MadMaster vindt het vast gezellig, zo'n theekransje
Klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is altijd theetijd
MadMaster vindt het vast gezellig, zo'n theekransje
ik heb daar helemaal niks mee, ik weet ook nooit welk tijdstip men bedoelt als er wordt gezegd: we komen zo rond koffietijd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt.
Al ben ik soms een beetje autistisch en houd ik mij graag aan tradities.
's ochtends rond een uur of 10, in de middag rond een uur of 3 of 4. Maarja dit is ook weer afhankelijk van het land en wat voor soort gezin.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb daar helemaal niks mee, ik weet ook nooit welk tijdstip men bedoelt als er wordt gezegd: we komen zo rond koffietijd.
's Avonds pas natuurlijk rond 20.00 uur.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
's ochtends rond een uur of 10, in de middag rond een uur of 3 of 4. Maarja dit is ook weer afhankelijk van het land en wat voor soort gezin.
Was er toen nog 1 of andere rls waar jullie actief waren of was dat in die periode alweer voorbij?quote:
Ik drink vooral veel thee en water. En soms een beetje Roosvicee of frisdrank.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:41 schreef Kingstown het volgende:
Koffie is trouwens ongezond. En slecht voor je. Dat is voor jongeren. Niet voor mensen op onze leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |