maar zonder goed gooien heb je toch ook niets aan die knuppel of snap ik het nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het draait allemaal om het knuppelen...
En slaan natuurlijk, een kwestie van keihard slaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:16 schreef just me het volgende:
[..]
toch kwestie van hard gooien en dan met een beetje effect ?
Waar gaat u heen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik rij vanavond ook nog langs, ik zal zwaaien
naar zusje en schoonzusje. Zondag feestje van 'tante' met de lieve familie, dat gaat een superfeestje worden. Ze weet zelf nog van niks.quote:
De één gooit, de ander knuppelt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:17 schreef just me het volgende:
[..]
maar zonder goed gooien heb je toch ook niets aan die knuppel of snap ik het niet
ik was ooit bij een schooltoernooi scheidsrechter bij softbal, heerlijk, ouderejaars zeggen: ik ben de scheids, hij was wijd, geen discussiequote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De één gooit, de ander knuppelt.
Om en om, dus je moet juist zo beroerd/smerig/tricky mogelijk, maar toch binnen de 'box', gooien, zodat de ander niet goed kan knuppelen...
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
hey, heb je een beetje redelijk geslapen?
ik weet dat ik nu iets heel verkeerds ga zeggen.... maar beetje als cricket ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De één gooit, de ander knuppelt.
Om en om, dus je moet juist zo beroerd/smerig/tricky mogelijk, maar toch binnen de 'box', gooien, zodat de ander niet goed kan knuppelen...
Ach, afgelopen donderdag werd een bal vóór het derde honk buiten de lijnen geslagen en 3 scheidsrechters, die er met hun neus bovenop staan, keurden de slag desondanks goed. Gelukkig kwamen er geen punten uit voort in die inning, anders was de pleuris uitgebroken, denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was ooit bij een schooltoernooi scheidsrechter bij softbal, heerlijk, ouderejaars zeggen: ik ben de scheids, hij was wijd, geen discussie
Cricket is betaald thee drinken en ik blief geen thee...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:28 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet dat ik nu iets heel verkeerds ga zeggen.... maar beetje als cricket ?
wow, ik ben jaloers. Ik koester mijn heerlijke nacht van donderdag op vrijdag nog. Voel je je verder ook wel wat beter, of nog niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik slaap bijna altijd wel goed. Ongeacht waar. Ogen dicht en ik ben minimaal een uurtje of 7 in dromenland.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cricket is betaald thee drinken en ik blief geen thee...
Gezellig, ik zal terug zwaaienquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
naar zusje en schoonzusje. Zondag feestje van 'tante' met de lieve familie, dat gaat een superfeestje worden. Ze weet zelf nog van niks.
ik wil niet meer zonderquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:48 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb vandaag een Ipad uitgeprobeerd. Wat een ongelooflijk kutding is dat.
Degene die dat uitgevonden heeft die moeten ze in het IJsselmeer gooien. Met een zwemvest. Dat dan weer wel.
Hola Kingsma en ander wezenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:48 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb vandaag een Ipad uitgeprobeerd. Wat een ongelooflijk kutding is dat.
Degene die dat uitgevonden heeft die moeten ze in het IJsselmeer gooien. Met een zwemvest. Dat dan weer wel.
Rot op met je hartjes, dat doe je maar in UTO scquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Rot op met je hartjes, dat doe je maar in UTO sc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |