Als je ook erbij zegt welk gehaat dan kan ik er misschien iets zinnigs over zeggen. Anders moet ik het houden bij: 'ok doei.'.quote:
Je weet dat ik meer doe dan dat.quote:
Ik ga niet terugzoekenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je ook erbij zegt welk gehaat dan kan ik er misschien iets zinnigs over zeggen. Anders moet ik het houden bij: 'ok doei.'.
Je deed het nu alleen maar omdat je niks had toe te voegen aan het gesprek.quote:
Ik weet nog steeds niet of ze een vriendje heeftquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu pas terug? Dan was het zeker een goede
Ik zie alleen maar gekibbel tussen twee kleuters.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Je deed het nu alleen maar omdat je niks had toe te voegen aan het gesprek.
Nee.quote:
haha. Niet gelukt om dat subtiel tussendoor even te vragen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ze een vriendje heeft
Kan ik vast reserveren voor 4 juli?quote:
Andere zij werlt ook nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet je op je zij lezen, dan is het wel leesbaar
😑quote:
Jij bent de volgendequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:18 schreef Cue_ het volgende:
Eerst yats en Faxie en nu aeque en faxie.. hij heeft het er maar druk mee
I got lost in the momentquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha. Niet gelukt om dat subtiel tussendoor even te vragen?
Wij toch? Oudequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:19 schreef Royco1 het volgende:
Waddup bitches, wie hebben er nu weer een fittie?
Ok doei.quote:
Klopt, maar kan niet slapen. Ben niet comfy omdat jij niet naast me ligtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij slaapt normaal toch al minstens een uur op dit tijdstip?
Fas kan altijd zo lekker stoken. Echt een talent.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok doei.
Nee dat is flauw, maar je weet dus eigenlijk zelf niet meer waarom? Wel grappig dat je dan de keren vergeet waarbij ik toch echt de enige was die er iets van zei toen mensen je aan het bashen waren bijna een topic lang. Dat soort dingen zijn dan weer niet noemenswaardig. En vraag het anders eens aan Yv of aan Inolv. Die kunnen je meteen zeggen dat ik helemaal niks tegen je heb. Dat jij nu eenmaal eerder fas gelooft is jouw probleem en niet die van mij. Maar goed, je zal ook niet eens zelf verhaal komen halen als je iets dwars zit he.
Cutequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar kan niet slapen. Ben niet comfy omdat jij niet naast me ligt
Huh wat?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok doei.
Nee dat is flauw, maar je weet dus eigenlijk zelf niet meer waarom? Wel grappig dat je dan de keren vergeet waarbij ik toch echt de enige was die er iets van zei toen mensen je aan het bashen waren bijna een topic lang. Dat soort dingen zijn dan weer niet noemenswaardig. En vraag het anders eens aan Yv of aan Inolv. Die kunnen je meteen zeggen dat ik helemaal niks tegen je heb. Dat jij nu eenmaal eerder fas gelooft is jouw probleem en niet die van mij. Maar goed, je zal ook niet eens zelf verhaal komen halen als je iets dwars zit he.
Not cute at all. I'm not the kinda guy that gets lost.quote:
Ik heb daar niks van meegekregen volgens mijquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas kan altijd zo lekker stoken. Echt een talent.
Ohw, nog beter zelfsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is dit opeens Yv?
Je weet dat ik niks dan liefde heb voor jou.
Fas is het schoolvoorbeeld van een gefrustreerde lesbo. Past zo in een show van Jimmy Carr.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas kan altijd zo lekker stoken. Echt een talent.
Daarom juist.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Not cute at all. I'm not the kinda guy that gets lost.
Jimmyquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Fas is het schoolvoorbeeld van een gefrustreerde lesbo. Past zo in een show van Jimmy Carr.
Hey fax, sterf jij gewoon.quote:
Aww.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar kan niet slapen. Ben niet comfy omdat jij niet naast me ligt
Niet haten op Fas hequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Fas is het schoolvoorbeeld van een gefrustreerde lesbo. Past zo in een show van Jimmy Carr.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet haten op Fas he
Fas is een schatje
Ik bedoelde het niet eens echt hatelijk eigenlijk. Ik vind het vaak wel grappig wat ze voor elkaar kan krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ha. Ha. Ha.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet haten op Fas he
Fas is een schatje
Dat het hatelijk bedoeld was maken jullie er toch echt zelf van.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet eens echt hatelijk eigenlijk. Ik vind het vaak wel grappig wat ze voor elkaar kan krijgen.
Gefrustreerde lesbo klonk gewoon niet zo aardig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:26 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dat het hatelijk bedoeld was maken jullie er toch echt zelf van.
Niet Loka jaloers maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:27 schreef FrauMilena het volgende:
Uitrekken terwijl je in het midden van je bed ligt. Awesome.
2 vrouwen in je bed.quote:
Ik ben niet serieus Aequequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:26 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dat het hatelijk bedoeld was maken jullie er toch echt zelf van.
Ik stootte anders wel mn voet tegen de bedrandquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet Loka jaloers maken.
[..]
2 vrouwen in je bed.
Goed planquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:27 schreef FrauMilena het volgende:
Uitrekken terwijl je in het midden van je bed ligt. Awesome.
Het was meer om deze postquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort van bed. Geimproviseerd, maar je kunt het een bed noemen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aww.
Ons nachtelijk samenzijn is wel met wederzijdse voordelen, jij slaapt en ik lig ook eens in een echt bed.
Ik heb net twee dronken vrouwen in bed gelegdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet Loka jaloers maken.
[..]
2 vrouwen in je bed.
Alleen krijgen we ons werk niet gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aww.
Ons nachtelijk samenzijn is wel met wederzijdse voordelen, jij slaapt en ik lig ook eens in een echt bed.
Je vriendin? Oh wacht.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n ouders hadden nog 3 paaseitjes liggen. Raad eens wie die nu gekregen heeft
Ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n ouders hadden nog 3 paaseitjes liggen. Raad eens wie die nu gekregen heeft
Was negatief bedoeld. Probeer het maar eens. Zakken naar het midden en dan denken dat je normaL ligt ok je vervolgens kreupel te strekkenquote:
En er net even bij gaan liggen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb net twee dronken vrouwen in bed gelegd
Haat en verderf? Whut?quote:
Neequote:
Ja snap ik.quote:
Iedereen hier dat het niet zo is.quote:
Je hebt toch een bed?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja snap ik.
Ik ben ook wel een beetje jelly.
Op iedereen met een bed, dus eigenlijk op iedereen in heel het land.
Gij gentleman.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:30 schreef yats het volgende:
[..]
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen krijgen we ons werk niet gedaan.
in mijn bed?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ook tijdens het koken toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka en ik praten over Johannes in bed
Nah, ik ben iet zo motorisch beperkt als sommigen van ons hierquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Was negatief bedoeld. Probeer het maar eens. Zakken naar het midden en dan denken dat je normaL ligt ok je vervolgens kreupel te strekken
Ga samenwonen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja snap ik.
Ik ben ook wel een beetje jelly.
Op iedereen met een bed, dus eigenlijk op iedereen in heel het land.
Nou zegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, ik ben iet zo motorisch beperkt als sommigen van ons hier![]()
Shit is awesome.
Ik zeur er ook niet over en mijn vriendin zal ik haar nog niet noemen nee.quote:
Ow da's wel karig jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een klapbank met een 5cm dekmatrasje erop.
Ik zeur toch ook niet over mijn vriendinquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeur er ook niet over en mijn vriendin zal ik haar nog niet noemen nee.
Part of a the job of an innkeeperquote:
Ja, het is vrij matig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow da's wel karig ja
Ik heb een heerlijk 2 persoonsbed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |