Jij bent de volgendequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:18 schreef Cue_ het volgende:
Eerst yats en Faxie en nu aeque en faxie.. hij heeft het er maar druk mee
I got lost in the momentquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha. Niet gelukt om dat subtiel tussendoor even te vragen?
Wij toch? Oudequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:19 schreef Royco1 het volgende:
Waddup bitches, wie hebben er nu weer een fittie?
Ok doei.quote:
Klopt, maar kan niet slapen. Ben niet comfy omdat jij niet naast me ligtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij slaapt normaal toch al minstens een uur op dit tijdstip?
Fas kan altijd zo lekker stoken. Echt een talent.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok doei.
Nee dat is flauw, maar je weet dus eigenlijk zelf niet meer waarom? Wel grappig dat je dan de keren vergeet waarbij ik toch echt de enige was die er iets van zei toen mensen je aan het bashen waren bijna een topic lang. Dat soort dingen zijn dan weer niet noemenswaardig. En vraag het anders eens aan Yv of aan Inolv. Die kunnen je meteen zeggen dat ik helemaal niks tegen je heb. Dat jij nu eenmaal eerder fas gelooft is jouw probleem en niet die van mij. Maar goed, je zal ook niet eens zelf verhaal komen halen als je iets dwars zit he.
Cutequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar kan niet slapen. Ben niet comfy omdat jij niet naast me ligt
Huh wat?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok doei.
Nee dat is flauw, maar je weet dus eigenlijk zelf niet meer waarom? Wel grappig dat je dan de keren vergeet waarbij ik toch echt de enige was die er iets van zei toen mensen je aan het bashen waren bijna een topic lang. Dat soort dingen zijn dan weer niet noemenswaardig. En vraag het anders eens aan Yv of aan Inolv. Die kunnen je meteen zeggen dat ik helemaal niks tegen je heb. Dat jij nu eenmaal eerder fas gelooft is jouw probleem en niet die van mij. Maar goed, je zal ook niet eens zelf verhaal komen halen als je iets dwars zit he.
Not cute at all. I'm not the kinda guy that gets lost.quote:
Ik heb daar niks van meegekregen volgens mijquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas kan altijd zo lekker stoken. Echt een talent.
Ohw, nog beter zelfsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is dit opeens Yv?
Je weet dat ik niks dan liefde heb voor jou.
Fas is het schoolvoorbeeld van een gefrustreerde lesbo. Past zo in een show van Jimmy Carr.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas kan altijd zo lekker stoken. Echt een talent.
Daarom juist.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Not cute at all. I'm not the kinda guy that gets lost.
Jimmyquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Fas is het schoolvoorbeeld van een gefrustreerde lesbo. Past zo in een show van Jimmy Carr.
Hey fax, sterf jij gewoon.quote:
Aww.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar kan niet slapen. Ben niet comfy omdat jij niet naast me ligt
Niet haten op Fas hequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Fas is het schoolvoorbeeld van een gefrustreerde lesbo. Past zo in een show van Jimmy Carr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |