Je wilde het zelf al. Maar dat felle licht op je telefoon breek je melatonine af waardoor je dus niet moe wordt.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga hem gewoon eens meeten. Even een potje matten en daarna gezellig een biertje drinken samen.
Zoals je ziet probeert Yv mij daar al tijden van te overtuigen. Maar nee, geen behoefte aan. Als hij ooit bij een meet zou zijn waar ik ook zou zijn zal ik hem simpelweg negeren. Ben er nu echt serieus wel klaar mee met dat aanstellerige gedrag van hem richting mij.quote:
Ga slapen dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat lag aan qwertz. Als ik zo lig heb ik geen zin om op te letten wat ik type. Nu doe ik extra m'n best en da's best vermoeiend.
+1quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:10 schreef Inolvidable het volgende:
In het écht zijn aeque en faxie zo schattig. Ik kan me niet voorstellen dat ze dan ook fittie zouden hebben.
Probeer het hier dan ook te negeren. Scheelt ook een hoop typewerk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Zoals je ziet probeert Yv mij daar al tijden van te overtuigen. Maar nee, geen behoefte aan. Als hij ooit bij een meet zou zijn waar ik ook zou zijn zal ik hem simpelweg negeren. Ben er nu echt serieus wel klaar mee met dat aanstellerige gedrag van hem richting mij.
[..]
Ga slapen dan.
Er moet toch iets/iemand zijn waar ik mijn frustratie op kan uitten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer het hier dan ook te negeren. Scheelt ook een hoop typewerk.
Pick me, pick me!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Er moet toch iets/iemand zijn waar ik mijn frustratie op kan uitten.
Ik kom irl beter tot mijn recht.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
'In het echt'. Altijd zo'n grappige zegswijze.
Gelukkig ben ik in het echt ook anders.
Jou kan ik alleen maar liefhebben.quote:
Uiten. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Er moet toch iets/iemand zijn waar ik mijn frustratie op kan uitten.
Voor je eigen bestwil. Je wilde zo graag slapen. :$quote:
Klaarquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ik klaar met je ben.Moet je geen TR doen voor een verkapte doodsbedreiging eigenlijk?
Zegdt nvdr kdhon nog.quote:
quote:
quote:Grammar nazi
An Asshat that normally trolls forums looking for posts to correct becuase they have nothing worthwild to add to the thread..
Goshquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:10 schreef Inolvidable het volgende:
In het écht zijn aeque en faxie zo schattig. Ik kan me niet voorstellen dat ze dan ook fittie zouden hebben.
Das liefquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:13 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie is jodenvolk en van deze jood mag je blijven
Nee jij met je gehaat in het beginquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Zoals je ziet probeert Yv mij daar al tijden van te overtuigen. Maar nee, geen behoefte aan. Als hij ooit bij een meet zou zijn waar ik ook zou zijn zal ik hem simpelweg negeren. Ben er nu echt serieus wel klaar mee met dat aanstellerige gedrag van hem richting mij.
[..]
Ga slapen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |