Hij zit ook in Dark Knight Rises.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:04 schreef aeque het volgende:
Wow, ik zie ineens Petyr 'Littlefinger' Baelish in de film Shanghai Knights.
Ben ik echt zo stil?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Is wel begrijpelijk hoor. Je kende ook niet veel mensen geloof ik, of wel?
Oh dan zeg ik wel dat je gewoon een triest stuk stront bent wat eigenlijk geen bestaansrecht heeft.quote:
Nee waterdichte rugzak en een 1L waterzak met drinkslangquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Paar Transformers van een paar honderd dollar, maar verder niks
Ik vond je niet echt stil hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben ik echt zo stil?
Mja, opzich. Yats, Aeque, Fok-it, Heatwave, Bart.
Ik denk niets, dat is niet voor mij weggelegd. Gewoon gehoord.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
[..]
Ongetwijfeld.
[..]
Ik laat mijn aanwezigheid niet afhangen van 1 persoon, dus wederom schattig dat je denkt dat je relevant genoeg bent om daar invloed op te hebben.
En in The Dark Knight Rises. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:04 schreef aeque het volgende:
Wow, ik zie ineens Petyr 'Littlefinger' Baelish in de film Shanghai Knights.
Waarom nou weer zo?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dan zeg ik wel dat je gewoon een triest stuk stront bent wat eigenlijk geen bestaansrecht heeft.
Stiller dan ik had verwacht, maar niet doodstil of zo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben ik echt zo stil?
Een beetje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben ik echt zo stil?
Oki.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Stiller dan ik had verwacht, maar niet doodstil of zo.
Gebeurt niet vaak.quote:
Omdat ik klaar met je ben.quote:
Welterusten.quote:
Ga hem gewoon eens meeten. Even een potje matten en daarna gezellig een biertje drinken samen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ik klaar met je ben.Moet je geen TR doen voor een verkapte doodsbedreiging eigenlijk?
Dat lag aan qwertz. Als ik zo lig heb ik geen zin om op te letten wat ik type. Nu doe ik extra m'n best en da's best vermoeiend.quote:
Briljant planquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga hem gewoon eens meeten. Even een potje matten en daarna gezellig een biertje drinken samen.
Ga dan slapen kind.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat lag aan qwertz. Als ik zo lig heb ik geen zin om op te letten wat ik type. Nu doe ik extra m'n best en da's best vermoeiend.
Je wilde het zelf al. Maar dat felle licht op je telefoon breek je melatonine af waardoor je dus niet moe wordt.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga hem gewoon eens meeten. Even een potje matten en daarna gezellig een biertje drinken samen.
Zoals je ziet probeert Yv mij daar al tijden van te overtuigen. Maar nee, geen behoefte aan. Als hij ooit bij een meet zou zijn waar ik ook zou zijn zal ik hem simpelweg negeren. Ben er nu echt serieus wel klaar mee met dat aanstellerige gedrag van hem richting mij.quote:
Ga slapen dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat lag aan qwertz. Als ik zo lig heb ik geen zin om op te letten wat ik type. Nu doe ik extra m'n best en da's best vermoeiend.
+1quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:10 schreef Inolvidable het volgende:
In het écht zijn aeque en faxie zo schattig. Ik kan me niet voorstellen dat ze dan ook fittie zouden hebben.
Probeer het hier dan ook te negeren. Scheelt ook een hoop typewerk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Zoals je ziet probeert Yv mij daar al tijden van te overtuigen. Maar nee, geen behoefte aan. Als hij ooit bij een meet zou zijn waar ik ook zou zijn zal ik hem simpelweg negeren. Ben er nu echt serieus wel klaar mee met dat aanstellerige gedrag van hem richting mij.
[..]
Ga slapen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |