quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet haten op Fas he
Fas is een schatje
Ik bedoelde het niet eens echt hatelijk eigenlijk. Ik vind het vaak wel grappig wat ze voor elkaar kan krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Fas is het schoolvoorbeeld van een gefrustreerde lesbo. Past zo in een show van Jimmy Carr.
Ha. Ha. Ha.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet haten op Fas he
Fas is een schatje
Dat het hatelijk bedoeld was maken jullie er toch echt zelf van.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet eens echt hatelijk eigenlijk. Ik vind het vaak wel grappig wat ze voor elkaar kan krijgen.
Gefrustreerde lesbo klonk gewoon niet zo aardig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:26 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dat het hatelijk bedoeld was maken jullie er toch echt zelf van.
Niet Loka jaloers maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:27 schreef FrauMilena het volgende:
Uitrekken terwijl je in het midden van je bed ligt. Awesome.
2 vrouwen in je bed.quote:
Ik ben niet serieus Aequequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:26 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dat het hatelijk bedoeld was maken jullie er toch echt zelf van.
Ik stootte anders wel mn voet tegen de bedrandquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet Loka jaloers maken.
[..]
2 vrouwen in je bed.
Goed planquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:27 schreef FrauMilena het volgende:
Uitrekken terwijl je in het midden van je bed ligt. Awesome.
Het was meer om deze postquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort van bed. Geimproviseerd, maar je kunt het een bed noemen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aww.
Ons nachtelijk samenzijn is wel met wederzijdse voordelen, jij slaapt en ik lig ook eens in een echt bed.
Ik heb net twee dronken vrouwen in bed gelegdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet Loka jaloers maken.
[..]
2 vrouwen in je bed.
Alleen krijgen we ons werk niet gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aww.
Ons nachtelijk samenzijn is wel met wederzijdse voordelen, jij slaapt en ik lig ook eens in een echt bed.
Je vriendin? Oh wacht.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n ouders hadden nog 3 paaseitjes liggen. Raad eens wie die nu gekregen heeft
Ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n ouders hadden nog 3 paaseitjes liggen. Raad eens wie die nu gekregen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |