Ohw, nog beter zelfsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is dit opeens Yv?
Je weet dat ik niks dan liefde heb voor jou.
Fas is het schoolvoorbeeld van een gefrustreerde lesbo. Past zo in een show van Jimmy Carr.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas kan altijd zo lekker stoken. Echt een talent.
Daarom juist.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Not cute at all. I'm not the kinda guy that gets lost.
Jimmyquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Fas is het schoolvoorbeeld van een gefrustreerde lesbo. Past zo in een show van Jimmy Carr.
Hey fax, sterf jij gewoon.quote:
Aww.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar kan niet slapen. Ben niet comfy omdat jij niet naast me ligt
Niet haten op Fas hequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Fas is het schoolvoorbeeld van een gefrustreerde lesbo. Past zo in een show van Jimmy Carr.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet haten op Fas he
Fas is een schatje
Ik bedoelde het niet eens echt hatelijk eigenlijk. Ik vind het vaak wel grappig wat ze voor elkaar kan krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ha. Ha. Ha.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet haten op Fas he
Fas is een schatje
Dat het hatelijk bedoeld was maken jullie er toch echt zelf van.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet eens echt hatelijk eigenlijk. Ik vind het vaak wel grappig wat ze voor elkaar kan krijgen.
Gefrustreerde lesbo klonk gewoon niet zo aardig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:26 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dat het hatelijk bedoeld was maken jullie er toch echt zelf van.
Niet Loka jaloers maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:27 schreef FrauMilena het volgende:
Uitrekken terwijl je in het midden van je bed ligt. Awesome.
2 vrouwen in je bed.quote:
Ik ben niet serieus Aequequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:26 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dat het hatelijk bedoeld was maken jullie er toch echt zelf van.
Ik stootte anders wel mn voet tegen de bedrandquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet Loka jaloers maken.
[..]
2 vrouwen in je bed.
Goed planquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:27 schreef FrauMilena het volgende:
Uitrekken terwijl je in het midden van je bed ligt. Awesome.
Het was meer om deze postquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort van bed. Geimproviseerd, maar je kunt het een bed noemen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aww.
Ons nachtelijk samenzijn is wel met wederzijdse voordelen, jij slaapt en ik lig ook eens in een echt bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |