quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen. Ik voel me vereerd.
Ja dus.
ik heb een nieuwe liefde gevondenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef Chai het volgende:
Huh Herman dat is niet Skye, gaat alles goed met je verder?
Bedoel dat je online verliefd wordtquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ze zit nog niet in mijn whatsapp groep
Was wel zijn OPquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef Chai het volgende:
Huh Herman dat is niet Skye, gaat alles goed met je verder?
Nvm was jouw OP niet
Ja hij heeft nu een chick, en is verliefdquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die is ver, ver weg
heb nu alleen maar vlinders in mijn buik
Opbokkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik van plan om te stoppen met mijn Skye-campagne?
[ afbeelding ]
Tot volgende Skye
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik van plan om te stoppen met mijn Skye-campagne?
[ afbeelding ]
Tot volgende Skye
zal jou nooit verlatenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
De dag dat Herman zijn romantichick vind zal ik zielig huilen in een hoekje.
Zo gaat dat helaas.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:14 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja hij heeft nu een chick, en is verliefd
Gelijk een softie geworden die hommo.quote:
en het voelt fantastischquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:16 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gelijk een softie geworden die hommo.
Ja, precies. Zometeen moet hij zijn 280 GB nog verwijderen en zijn frituurpan wegdoenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:16 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gelijk een softie geworden die hommo.
279GBquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, precies. Zometeen moet hij zijn 280 GB nog verwijderen en zijn frituurpan wegdoen
Dat doe jij veul beuterquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / mensen die haten als je met joggingbroek over straat gaat
kijk helmond wordt gedisst
Of vergeet hij z'n series te kijkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, precies. Zometeen moet hij zijn 280 GB nog verwijderen en zijn frituurpan wegdoen
Niks mis met een joggingbroek.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / mensen die haten als je met joggingbroek over straat gaat
kijk helmond wordt gedisst
Ga liever in joggingbroek naar de supermarkt dan in yogapantsquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niks mis met een joggingbroek.
Dat ben ik ook wel, maar ik zie gewoon nu al dat het niks gaat wordenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom doe je zo gemeen, kun je niet blij voor me zijn?
Pussywhippedquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niks mis met een joggingbroek.
Yoga jij?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga liever in joggingbroek naar de supermarkt dan in yogapants
dat zie je dan verkeerdquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel, maar ik zie gewoon nu al dat het niks gaat worden
Veel te warm. Met een kater op de bank jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tenzij je hem gebruikt voor het joggen.
Heb je geen goeie kont dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tenzij je hem gebruikt voor het joggen.
deze man weetquote:
Wij mannen zien dat liever anders.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
fijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké, dat is jouw liefde en dat respecteer ik
chai heeft 1 hele lekkere kontquote:
Kan me wel voorstellen dat je dan gewoon een joggingbroek draagt. Alle die vieze oude shagrokers die op je kontje geilen.quote:
Haha goeie sneer naar ettoquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je dan gewoon een joggingbroek draagt. Alle die vieze oude shagrokers die op je kontje geilen.
Dat vind ik gewoon echt niet geschikt voor in het openbaar. Net alsof je in een panty rondloopt. Je ziet alles, het is alleen niet huidkleurig. Ongeveer naakt dus.quote:
perfect geschikt voor in het openbaar dusquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon echt niet geschikt voor in het openbaar. Net alsof je in een panty rondloopt. Je ziet alles, het is alleen niet huidkleurig. Ongeveer naakt dus.
Zeggen ze straks ook nog "Had ze verdiend" als ze je grijpenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon echt niet geschikt voor in het openbaar. Net alsof je in een panty rondloopt. Je ziet alles, het is alleen niet huidkleurig. Ongeveer naakt dus.
"ze vroeg er om"quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zeggen ze straks ook nog "Had ze verdiend" als ze je grijpen
Weest trotschquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
WTF ik zie nu pas mijn naam in de TT![]()
.
Dolletjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
.
mooiste TT die er ooit is geweest in de historie van KLB SCquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
.
Kom danquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zal jou eens van je BMX afrrrrrramme
geen enkel probleemquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
En nu de TS en de OP. Bedankt Herman.
Dat is subjectief.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooiste TT die er ooit is geweest in de historie van KLB SC
Werk je bij de NOS ofzoquote:
Skyemetkiezenopelkaar.gifquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef HPLC het volgende:
Hermann zet Skye gewoon opzij voor de eerste beste troela die aardig tegen hem doet
Maar het is objectief dat zijn uitspraak subjectief is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Subjectieve objectiviteit is ook maar subjectief
De passen gewoon bij elkaarquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef HPLC het volgende:
Hermann zet Skye gewoon opzij voor de eerste beste troela die aardig tegen hem doet
Diepquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar het is objectief dat zijn uitspraak subjectief is.
ze haat voetbal en heeft een fapmap, alleen die 2 dingen maken haar al perfectquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef HPLC het volgende:
Ja, klopt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
Ben ook weer terug van een ban trouwens. Dat is wel vaak raak tegenwoordig.
Hoezo wordt iedereen ineens geband de laatste tijd?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik raadde alleen iemand aan een gewicht op zijn hoofd te laten neerkomen.
dat keuren mijn ouders niet goed dus je bent niet vroom genoeg om mijn verkering te mogen zijnquote:
Hommos die tr machenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo wordt iedereen ineens geband de laatste tijd?
Je zal het wel verdiend hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
KLB of serieus forum?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik raadde alleen iemand aan een gewicht op zijn hoofd te laten neerkomen.
ik heb uiteraard de wilskracht om niet te schelden in het gezelschap van je oudersquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
dat keuren mijn ouders niet goed dus je bent niet vroom genoeg om mijn verkering te mogen zijn
Oh daar wordt tegenwoordig naar geluisterd/gehandeldquote:
Wat een treurnisquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja... ik kwam ook net uit een ban voor doodsverwensing, dat zou wel meegespeeld hebben.
oh beetje overdreven danquote:
goody two shoesquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh daar wordt tegenwoordig naar geluisterd/gehandeld?
Ik weet deze shit niet, ben ook nog nooit geband zelf.
Blijkbaar...quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh daar wordt tegenwoordig naar geluisterd/gehandeld?
Ik weet deze shit niet, ben ook nog nooit geband zelf.
Dit was in de tijd dat ik nog heel erg actief was op FOK! niet oke oke oke.quote:
leugensquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
Na het filmpje 5 keer gezien te hebben meen ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te kunnen stellen dat Tom Hanks dat liedje niet echt zingt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef HPLC het volgende:
Hij haat mij nu omdat Brabant en omdat hij mij haat, haat hij jou ook. Vrouwenlogica heet dat volgens mij.quote:
dat is geen probleem, ik zou die gast zonder problemen voor je droppenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij haat mij nu omdat Brabant en omdat hij mij haat, haat hij jou ook. Vrouwenlogica heet dat volgens mij.
sowquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is geen probleem, ik zou die gast zonder problemen voor je droppen
Ik niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is geen probleem, ik zou die gast zonder problemen voor je droppen
valt best meequote:
Ik ben al blij dat er in ieder geval iemand is die het aangeklikt heeft.quote:
alleen als het te zwaar isquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, volgens mij moet hij ook nog haar handtasje vasthouden
Ik ook hoor, maar ik weet niet hoe ik moet reagerenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat er in ieder geval iemand is die het aangeklikt heeft.
Dat dusquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik weet niet hoe ik moet reageren
Gewoon eerlijk zeggen dat je het aids vindt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik weet niet hoe ik moet reageren
Ik houd best van punk, maar ik ben nu niet echt in de stemmingquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zeggen dat je het aids vindt.
Aight, dat kan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik houd best van punk, maar ik ben nu niet echt in de stemming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veel succes met je liefdesverhaal Hermann
Ik ga naar bedJankse heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trusten
Hoe handle je dan al die troep?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
Hee ho wat is dit misverstand, ik doe niet aan handtasjes.
quote:
Welke troep? Mijn hoeveelheid troep verschilt per activiteit.quote:
Vrouwendingenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welke troep? Mijn hoeveelheid troep verschilt per activiteit.
Wel met niffa erin?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
heb tasje om me nek elke dag andere merk
Goede zaak, ik snap die handtasjes nooit. De helft is niet eens nodig.quote:
Hebben ze tassen van Mortal Kombat?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet met een MK tas lopen shinen als chick
grappigquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hebben ze tassen van Mortal Kombat?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hebben ze tassen van Mortal Kombat?
swekquote:
Dat zijn die leren handtassen toch? Ik ben echt niet thuis in merkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet met een MK tas lopen shinen als chick
Nja en meestal eindigen ze toch in de handen van "moppie" (zoals zij het graag noemen).quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Goede zaak, ik snap die handtasjes nooit. De helft is niet eens nodig.
Wow Eastpak so hipster can't handlequote:
matcht ook mooi met je wolvenshirtquote:
whehehquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe niet zo dom ik heb een street fighter shirt aan
eh okquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe niet zo dom ik heb een street fighter shirt aan
Bandshirtsquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Wolvenshirts zijn toelaatbaar als het bandshirts zijn.
ja maar dat zijn altijd metalbands en metal is kutquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
ga liever naar Taylor Swiftquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:00 schreef MAHL het volgende:
Hermann ik zag een topic over Fylax die naar Ariana Grande is waarom ben jij niet mee?
quote:
Sorry schatjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dat zijn altijd metalbands en metal is kut
lkkr wapperen toch wat praat jijquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb deze, ook met een wolf:quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Aightquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb deze, ook met een wolf:
[ afbeelding ]
dit is echt een van de lelijkste shirts die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb deze, ook met een wolf:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Haha idd, draag je die ook HPLC?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is echt een van de lelijkste shirts die ik ooit gezien heb
Ja? Ik heb zoveel slechter gezienquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is echt een van de lelijkste shirts die ik ooit gezien heb
ga kerken in de fik steken a bezemquote:
Ha, je kent de band.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
Voor een bandshirt is het best classy inderdaad. Zeker voor Ex Deo.
wu tangquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:04 schreef dimmak het volgende:
Ik heb ook een band shirt trouwens.. Kind of
[ afbeelding ]
Duh. Live gezien zelfs.quote:
Wutangclanquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:04 schreef dimmak het volgende:
Ik heb ook een band shirt trouwens.. Kind of
[ afbeelding ]
nog steeds gebanned, denk dat ie perma heeftquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
Weet je wie ook graag in bandshirts rondloopt, Gideon. Waar is die boi eigenlijks?
Vanwege zijn nazishizzle?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
nog steeds gebanned, denk dat ie perma heeft
ja denk hetquote:
ja hoi, dit is de antifa sc van FOK! dus beter pas je opquote:
Lolquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja hoi, dit is de antifa sc van FOK! dus beter pas je op
gwn met de breekijzerquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe wil je dat doen vanaf je zolderkamer
Stem allen op Jan Marijnissen de volgende keerquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef Catkiller het volgende:
vieze slinkse kut sc echt in de avond komen al die linke flikkertjes hun bed uit rollen om hier hun propaganda los te laten.
ja ben net wakker toch ga zo weer ff mijn wajong opsnuivenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef Catkiller het volgende:
vieze slinkse kut sc echt in de avond komen al die linke flikkertjes hun bed uit rollen om hier hun propaganda los te laten.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef Catkiller het volgende:
Is niet eens verkiesbaar, gladiool.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stem allen op Jan Marijnissen de volgende keer
ja kon dat nog maarquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stem allen op Jan Marijnissen de volgende keer
Tering wat flauwquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nazi jokes are a bit out of mein kampfort zone
Eerste keer dat ik oprecht om een van de opmerkingen moest lachen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had het een keertje op reddit gelezenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik oprecht om een van de opmerkingen moest lachen.
Jammer dat ie waarschijnlijk van 9gag afkomt.
Tuurlijk wel, droeftoeter van de SS-fanfarequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is niet eens verkiesbaar, gladiool.
Komt Hermann niet is voor faggots zegt hijquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik oprecht om een van de opmerkingen moest lachen.
Jammer dat ie waarschijnlijk van 9gag afkomt.
Godverquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |