Hoezo wordt iedereen ineens geband de laatste tijd?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
Ben ook weer terug van een ban trouwens. Dat is wel vaak raak tegenwoordig.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik raadde alleen iemand aan een gewicht op zijn hoofd te laten neerkomen.
dat keuren mijn ouders niet goed dus je bent niet vroom genoeg om mijn verkering te mogen zijnquote:
Hommos die tr machenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo wordt iedereen ineens geband de laatste tijd?
Je zal het wel verdiend hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
Ben ook weer terug van een ban trouwens. Dat is wel vaak raak tegenwoordig.
KLB of serieus forum?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik raadde alleen iemand aan een gewicht op zijn hoofd te laten neerkomen.
ik heb uiteraard de wilskracht om niet te schelden in het gezelschap van je oudersquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
dat keuren mijn ouders niet goed dus je bent niet vroom genoeg om mijn verkering te mogen zijn
Oh daar wordt tegenwoordig naar geluisterd/gehandeldquote:
Wat een treurnisquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja... ik kwam ook net uit een ban voor doodsverwensing, dat zou wel meegespeeld hebben.
oh beetje overdreven danquote:
goody two shoesquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh daar wordt tegenwoordig naar geluisterd/gehandeld?
Ik weet deze shit niet, ben ook nog nooit geband zelf.
Blijkbaar...quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh daar wordt tegenwoordig naar geluisterd/gehandeld?
Ik weet deze shit niet, ben ook nog nooit geband zelf.
Dit was in de tijd dat ik nog heel erg actief was op FOK! niet oke oke oke.quote:
leugensquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
Na het filmpje 5 keer gezien te hebben meen ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te kunnen stellen dat Tom Hanks dat liedje niet echt zingt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef HPLC het volgende:
Hermann zet Skye gewoon opzij voor de eerste beste troela die aardig tegen hem doet
Hij haat mij nu omdat Brabant en omdat hij mij haat, haat hij jou ook. Vrouwenlogica heet dat volgens mij.quote:
dat is geen probleem, ik zou die gast zonder problemen voor je droppenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij haat mij nu omdat Brabant en omdat hij mij haat, haat hij jou ook. Vrouwenlogica heet dat volgens mij.
sowquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is geen probleem, ik zou die gast zonder problemen voor je droppen
Ik niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is geen probleem, ik zou die gast zonder problemen voor je droppen
valt best meequote:
Ik ben al blij dat er in ieder geval iemand is die het aangeklikt heeft.quote:
alleen als het te zwaar isquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, volgens mij moet hij ook nog haar handtasje vasthouden
Ik ook hoor, maar ik weet niet hoe ik moet reagerenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat er in ieder geval iemand is die het aangeklikt heeft.
Dat dusquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik weet niet hoe ik moet reageren
Gewoon eerlijk zeggen dat je het aids vindt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik weet niet hoe ik moet reageren
Ik houd best van punk, maar ik ben nu niet echt in de stemmingquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zeggen dat je het aids vindt.
Aight, dat kan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik houd best van punk, maar ik ben nu niet echt in de stemming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veel succes met je liefdesverhaal Hermann
Ik ga naar bedJankse heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trusten
Hoe handle je dan al die troep?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
Hee ho wat is dit misverstand, ik doe niet aan handtasjes.
quote:
Welke troep? Mijn hoeveelheid troep verschilt per activiteit.quote:
Vrouwendingenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welke troep? Mijn hoeveelheid troep verschilt per activiteit.
Wel met niffa erin?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
heb tasje om me nek elke dag andere merk
Goede zaak, ik snap die handtasjes nooit. De helft is niet eens nodig.quote:
Hebben ze tassen van Mortal Kombat?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet met een MK tas lopen shinen als chick
grappigquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hebben ze tassen van Mortal Kombat?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hebben ze tassen van Mortal Kombat?
swekquote:
Dat zijn die leren handtassen toch? Ik ben echt niet thuis in merkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet met een MK tas lopen shinen als chick
Nja en meestal eindigen ze toch in de handen van "moppie" (zoals zij het graag noemen).quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Goede zaak, ik snap die handtasjes nooit. De helft is niet eens nodig.
Wow Eastpak so hipster can't handlequote:
matcht ook mooi met je wolvenshirtquote:
whehehquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe niet zo dom ik heb een street fighter shirt aan
eh okquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe niet zo dom ik heb een street fighter shirt aan
Bandshirtsquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Wolvenshirts zijn toelaatbaar als het bandshirts zijn.
ja maar dat zijn altijd metalbands en metal is kutquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
ga liever naar Taylor Swiftquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:00 schreef MAHL het volgende:
Hermann ik zag een topic over Fylax die naar Ariana Grande is waarom ben jij niet mee?
quote:
Sorry schatjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dat zijn altijd metalbands en metal is kut
lkkr wapperen toch wat praat jijquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb deze, ook met een wolf:quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Aightquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb deze, ook met een wolf:
[ afbeelding ]
dit is echt een van de lelijkste shirts die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb deze, ook met een wolf:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Haha idd, draag je die ook HPLC?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is echt een van de lelijkste shirts die ik ooit gezien heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |