leugensquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
Na het filmpje 5 keer gezien te hebben meen ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te kunnen stellen dat Tom Hanks dat liedje niet echt zingt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef HPLC het volgende:
Hermann zet Skye gewoon opzij voor de eerste beste troela die aardig tegen hem doet
Hij haat mij nu omdat Brabant en omdat hij mij haat, haat hij jou ook. Vrouwenlogica heet dat volgens mij.quote:
dat is geen probleem, ik zou die gast zonder problemen voor je droppenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij haat mij nu omdat Brabant en omdat hij mij haat, haat hij jou ook. Vrouwenlogica heet dat volgens mij.
sowquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is geen probleem, ik zou die gast zonder problemen voor je droppen
Ik niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is geen probleem, ik zou die gast zonder problemen voor je droppen
valt best meequote:
Ik ben al blij dat er in ieder geval iemand is die het aangeklikt heeft.quote:
alleen als het te zwaar isquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, volgens mij moet hij ook nog haar handtasje vasthouden
Ik ook hoor, maar ik weet niet hoe ik moet reagerenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat er in ieder geval iemand is die het aangeklikt heeft.
Dat dusquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik weet niet hoe ik moet reageren
Gewoon eerlijk zeggen dat je het aids vindt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik weet niet hoe ik moet reageren
Ik houd best van punk, maar ik ben nu niet echt in de stemmingquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zeggen dat je het aids vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |